40

до 41

преди 13 години

и собствения ни народ да си кара каручката в утъпкания коловоз на черния път,така ли,умнико! или така са ти казали,че е добре?

39

анонимен

преди 13 години

хм..тия не знам дали осъзнават че станаха банални вече с тия магистрали..и не се хвалете и натискайте на европейците..а на собствения си народ

38

до тъпака ВО

преди 13 години

ей са ва е,, в мрънкалата смотани - този Во е *** като Вол - как така за какво са ни необходими магистрали бе ***? ами ходи тогава по пътища за каруци, без мостове, без тунели, без инфраструктура ....и като казваш глупости изобщо няма да те мислим за лаик, защото лаик значи съвсем друго нещо, но ти явно не познаваш значението на тази дума...

37

Безпартиен

преди 13 години

Така наричените "лоши практики" на тройната коалиция направиха огромна услуга на Борисов и неговото правителство и те действат там където има пари, създава добър имидж и се одобрява от Европа, а не по съмнителните и с неясно бъдеще обекти от "голямия шлем".

36

пак съм 37

преди 13 години

по същия начин-ако имаме добра инфраструктура,ще има интерес от чужди инвеститори,ако не- ще си разбиваме колите в дупките,и ще си мрънкаме самички,а чужденците знаят къде да отидат. така,че оставете плевналиев да си работи. иначе - допитайте се до доган,да ви консултира !

35

Анонимен

преди 13 години

дано плевнелиев не стане президент,дано си остане на мястото и да си свърши работата. той поне е кадърен ! а за мрънкащите тук : ако има дупки - ЗАЩО?,ако се строят пътища - ЗАЩО ? как щели да помогнат магистралите за инвестиции у нас ами помислете си,защо и наши и чужди туристи пренебрегват вече нашето черноморие- защото курортите ни са пренаселени,а нямат пречиствателни станции,няма канализация и мърсотията отива в морето,тока спира от претовареност...туристите намаляват,намаляват и приходите

34

До Во

преди 13 години

Наскоро ходих в хубав хотел, но пък намиращ се на "майна си гъзина". Останах много доволен от всичко, но нямам намерение да повторя своята визита там, защото не ми се минава пред този ад - пътищата до там. (3 дни път с камили). Това си говорихме с жена ми, че ако имаме хубави пътища, няма никакъв проблем за нас, да ходим и да си оставяме парите къде ли не, по най-затънтените краища на България, там където хората имат нужда от свежи пари (малките градове, особено от Северна България).

33

Анонимен

преди 13 години

Другари, Бойко строи магистрали, за да имате по-лесен достъп до всяка мандра за разбиване. Ура!

32

Анонимен

преди 13 години

Еваларка! Че преди ме беше срам да закарам чужденец до морето,а да не говорим колко хора загинаха по ония *** пътища.А недоволни и мрънкащи ще има винаги..

31

до Bo

преди 13 години

Ами като външна граница на ЕС, трябва да предлагаме първокласни пътища за европейците-пътнически превози, товарни превози и т.н. Това е желателно да е положението, за да влезнеме в Шенген и пълноправно в ЕС.

30

Bo

преди 13 години

Наречете ме лаик но нещо не разбирам.Как точно една магистрала ще накара фирма Филипс например да отвори завод за електроника?Или пък фирмата Интел или пък АМД?Как точно великата магистрала "Тракия" или там квото ще накара Еърбъс холдинга да си произвежда детайли за самолетите тук?Как една магистрала ще стимулира производството на родна земя?Германците ще кажете вие ама всяка страна си е уникална сама за себе си.Докато сляпо копираме модел за развитие нищо добро не ни чака.Защото се прави без ум

29

мечо

преди 13 години

а у факултето *** напраят ли една магистралка, и ний исками, иначе ще протетирами

28

ПАТРИОТ

преди 13 години

Ако БСП почнат да хвалят ГЕРБ както почнаха да хвалят Костов, значи държавата отива към поредната катастрофа . Засега такова поведение не се забелязва, а точно обратното.Значи най-после България е поела истинския път към нормалните държави , а не към Северна КореяСПЕТЕ СПОКОЙНО ! Кучетата нека си лаят. Колкото по-силно и злобно - толкова по-добре !!!

27

човек

преди 13 години

ес не раздава пари ей така , защитаваш проект , договорираш и строиш с твои средства . като стигнеш съответния етап по договора , ес проверява , одобрява и превежда съответния процент от сумата . ако не одобри , разхода е за твоя сметка , затова и фискалния резерв , оставен от станишевото правителство е наполовина вече изхарчен . в гугъл има всички регламенти на ес , само трябва да се потърси , а какво говори бойко си е негова работа .

26

хасан

преди 13 години

Мале бразилия и русия какъв мач правят, класика

25

Анонимен

преди 13 години

Ако злобата и завистта ни се беше акумулирала в енергия, щяхме да изнасяме за цяла Европа.

24

22 и 24

преди 13 години

Сам си пишеш и сам си отоваряш ахахахахахахахахахахахха ...прав си каза 22...хахахахахахахах ***

23

Анонимен

преди 13 години

Прав си 22, никой няма да си премести производството от Германия или Франция в България докато нямаме добри пътища, канализация, комуникации и т.н.Бизнесът не може да си изгради сам инфраструктурата!

22

Анонимен

преди 13 години

Днес имаше оцапване с едни въпросници и пак магистралите на преден план! Боко ако играе шах и е в безнадеждна позиция - ще извади нова фигура - магистрала!

21

Анонимен

преди 13 години

Бачкатор, няма държава в света с развита икономика и без добра инфраструктура! В Европа гермаците първи започнаха да строят магистрали (още по времето на Хитлер) и от тогава все са си номер едно икономика, въпреки че доста ги съсипа Втората Световна Война!