Това нещо ще ви го направя с един апкант един електрожен и два ъглошлайфа за удобство. За какви 10 хил. евро говорят.
Най-отговорно ти заявявам, че в България ИМАШЕ поне 10 завода, които МОЖЕХА да произведат аналог на Бобкет, по нищо не отстъпващ му.---------------------- Едно е да искаш, друго е да можеш, трето и четвърто - да го направиш...
До 88 и 89.Това са митове.И за мотокарите и за струговете.Произвеждахме и все още се опитваме да произвеждаме универсални стругове и стругове с ЦПУ, както и други МРМ.Със завидно добро качество.Проблем вече обаче е отливката-силната ни страна едно време.Тя трябва освем да е правилно проектирана и изпълнена, от добър материал,и да е естествено остаряла.Японците бяха наводнили пазалра с евтини машини заварена конструкция, които на 3-тата година се деформираха от термичните напрежения в телата им.
А ми като чета коментарите,според мен тези кари на запад са ги изкопували може би заради цветните метали,като оловото...от тук на татък нямам думи,може би през това време сме били най техничната нация...
една Лада 10000$ едно такова никакво Пони 10000 лева... как ли трябва да се убедя? *** ще пренасят повече за по-малко пари. Или производителите се целят в американския пазар където *** няма... щото ако се целят в Китай.. хм
След 89та всички заводи трябваше незабавно да се приватизират от чуждестранни компании с опит и добро име, а не на брата на свата на премиера...
77, прав си, ако е бобкет наистина ще пискат на умряло, когато полчат фактурата за гаранционната поддръжка или за ремонта с оригинални резервни части.Най-отговорно ти заявявам, че в България ИМАШЕ поне 10 завода, които МОЖЕХА да произведат аналог на Бобкет, по нищо не отстъпващ му.Познавам в детайли точно този вид техника и базата и за производство у нас.
xa-xa,mi predi 40 g gi proizvejdahme s hiliadi,os6te gi ima tuk-tam po garite...kade ni varnaha tia *** slugi yudeiski
Товарният БГ електромобил на турне