231

служител

преди 13 години

След като смятате, че договорите са стандартни и не Ви допадат условията, има предплатени услуги. Относно КАРТЕЛНИТЕ споразумения не съм компетентен. Аз съм просто оператор и всеки ден се сблъсквам с ВАШИТЕ проблеми които в 99% от случаите просто са от непознаване на договорните отношения които сте сключили. Не мисля, че някой е заставен с пистолет да подписва договор с който и да било оператор.

230

до 237

преди 13 години

Приятелю, знаеш ли в мътната вода ,колко риба се ...лови?

229

до 235

преди 13 години

оплакването ми е от /не се чете /,обратното на ...далече ?

228

и аз на вас

преди 13 години

Служител,'по-договора' кога трябва да издавате фактури и какво трябва да е подробното описание на потреблението?!Само следния пример:Във фактурата пише 2945.36 лв общо и отстъпки (?!) 2861, 00лв?!Това безумие е в сайта на М тел!Да не говорим, че чак третия *** ми даде обяснение, какво точно означават тези цифри и да не споменавам, че аз съм подписал договор за моб. интернет с фиксирана цена ~25лв на месец с някакво потребление Х, а не за некви отстъпки или таксуване на битове?!

227

до 232

преди 13 години

Братле,във всичките ви така наречени "ДОГОВОРИ",които са написани само за задължения на потребителя и всичко друго ,но не и отговорност на операторите ,за какво да говорим?В договорите ВИ ,не е опоменато ,когатоима прекъсване от "ваша "страна ,за какъв период от време ,трябва да бъде отстранен проблема ,и другото ,...Няма никакви санкции , за продължително прекъсване /по ваша вина /,или некачествена услуга ! ЕЕЕЕЕ ,какво повече ?В петък /на 08 .04.11/имах заявка ,техниците дойдоха днес 13.04 .?

226

Анонимен

преди 13 години

Alele! Vse edno cheta moiata istoria, samo smenete Viv s Blizoo i Genadi s kak mu beshe imeto na momcheto ot call tsentara. Shto hodene po makite beshe dokato mi opraviat kabelnata, shto telefoni prozvaniah... i oshte ne sam svarshila, sega chakam da doidat da mi instalirat Internet i telefon, zashtoto az vmesto na drug plan preminah ot prosto kabelna kam 3-nata im usluga. Pitam se, dali ne napravih greshka?

225

до 232

преди 13 години

СлужителЮ! Договорите на всички оператори са стандартни. Няма какво да им чета, ясно е, че в тях има уловка. Въпросът е, че нямаме избор. Като откажа да подпиша договора, трябва да остана без телефон. Ако имаше вариант при прочитане да преговаряме за условията, тогава да ми приказваш да чета. Не ни давате алтернатива, защото сте монополисти и защото отдавна има картелно споразумение, което спазвате. Проблемът не е при потребителите, а в държавата, която отказва да се намеси. Но рано или късно и този ден ще дойде. Още помня, как сим карта струваше 150 лв., когато операторът бе само един. Добре, натрупахте първоначалния капитал, а сега явно още ви е необходимо в кризата. Само, че вече будалите са малко и този път може и да не ви се размине.

224

дааа,

преди 13 години

В стремежа си за повече пари и клиенти ,операторите се принизяват до ....ци гания ,но те не се усещат ,че това е БУМЕРАНГ!

223

служител

преди 13 години

Искам да кажа на всички които се оплакват, да хванат да си прочетат договорите и да говорят тогава. Ако всеки внимателно прочете целия договор не мисля, че ще има нужда да звъни и да се оплаква където и да било. Интересно ми е като подписвате договори за мобилни оператори как нямате време да ги прочетете, ако си продавате апартамента пак ли няма да има време. Просто сте свикнали да си лоаете за глупости и да се чудите какво да говорите.

222

Куфара

преди 13 години

Е са им чета на сайта. Бизнесклиентите на Виваком вече могат да ползват евтини услуги през сателит. Вие тука за некви сметки ми говорите.

221

и аз на вас

преди 13 години

..направо не мога да повярвам, дето се публикува подобна история и при това не се говори за 'някакъв' мобилен оператор, а се назовават имена!Общо взето тези компании си плащат и всичко се потулва.Аз всеки път много се разчуствам, като от *88 ми пуснат песен и ми обяснява некъв гласец дето с 'новата клиентска платформа съм щел да се чувствам още по-добре'!Напоследък по всекви куриери изпращат смръдливи подаръци вместо ПРОСТО да бъдат КОРЕКТНИ!

220

ЗА

преди 13 години

Поради нарушение на правилата на сайта ,моля да го премахнете !

219

АЗ

преди 13 години

Моля да го премахнете порадинарушение направилата на сайта

218

чистача

преди 13 години

Очевидно пиарите на трите мобилни оператори се намесиха. Поне се видя, че потребителите им са крайно недоволни и също толкова обречени.

217

Анонимен

преди 13 години

Що нарушавате рпавилата бе?Ееее, една смела новина пуснаха тука и... цццц

216

Анонимен

преди 13 години

и защо се трие

215

Романеще

преди 13 години

Мисля да мина на румънски оператор. Тарифите им са много изгодни и роумънга излиза по-евтино, отколкото да говориш с български оператор в България.

214

Виваком и лични данн

преди 13 години

Идете в някой офис и предложете 20лв на някой служител да ви даде инфо за номер или име на някого.90% минава.

213

Анонимен

преди 13 години

Мой приятел имаше два телефона вкъщи, щото с жена му ползваха и двата номера.Човека се разведе и отива да спира единия, пък те му обясняват - ама много изгодно, не го спирайте. Той им казва - аз живея сам, за къв *** са ми два номера вече? Обаче хиените пак - ама има една супер оферта...Нещастници досадни. Що ли е вляза в някой офис някой ден и не ви надуя муцуните.

212

Анонимен

преди 13 години

Генади е педла !!!