40

Анонимен

преди 4 години

до 38 Виж, ако имаш парите е хубаво да си вземеш нова кола, защото поне 5 години няма пръскаш мангизи за части...Най-тъпoтo e обаче да теглиш заем, че да си купиш кола. Същото е и с таблетите....той няма 5 лева у джоба, но изтеглил заем да си купи телефон за 1000 лева. Тя простотията не ходи по шубрака...

39

42

преди 4 години

Проблемът стои и там, че повечето модели коли от 15-20г. насам са с много скъпа поддръжка дори и за ниския клас, а и направата им особено електрическата е калпава.

38

ай сиктир

преди 4 години

Пфу, че то цените растат преди доходите като в повечето случаи растежа им е смешен.

37

Анонимен

преди 4 години

Това че колите са стари ,не значи че са трошки.Трошки са тези които не се поддържат.Те трябва да се спрат от движение.

36

ДДТ

преди 4 години

По-добре е да си изучиш децата с тези пари или да си обновиш жилището.Даването на много пари(ако въобще ги имаш) за лъскава днес ламарина и овехтяла след 5-6 години е най-безумната инвестиция.

35

Анонимен

преди 4 години

Какво повишения бе ! Сигурно на депутати и министри

34

Анонимен

преди 4 години

Хубав факт, лошо е да се изхвърля това, което е годно за употреба. Истинското му име е неуважение към труда. Страните - най-големи производители изкуствено променят периодично законите си, за да подпомагат индустрията си. Причината далеч не е екологична. Много повече се замърсява, ако се рециклират. Влага се не по-малко енергия за събиране, разделяне до най-малки съставки, сортиране, преработка във вторична суровина и изработването на нов елемент. Още: материали и суровини за почистване и прераб

33

Анонимен

преди 4 години

Много ясно ,че новите коли след 5-тата година вече започват да се чупят. Нарочно ги правят некачествени за да си купуват хората по на често нови коли, а производителите да имат по- голям оборот и печалби от продадени нови автомобили. Един мерцедес произведен 1990 изкарваше без да му се чупи нищо 300 хиляди километра и по 20 години, сега на 7-та 8-та година мерцедесите искат постоянна смяна на всички компоненти.

32

джо

преди 4 години

Отново пишем и преписваме, и преписвача на статии никога не чете коментара ,иначе щеше да му е ясно, че повечето статистики свързани с повишение на доходите са КУХИ и те обслужват егото на управляващите.А това ,че автопарка не се подновява не е тревожна тенденция а истината , зощото ръст на доходите при болшинството от населението няма, понеже ръста на другите цени вече ги е "изял".

31

Анонимен

преди 4 години

Ами няма кинти за смартфон ако си купят по-нова кола.Кво праим с фейса тогава?!Няма къде Ъ си постнИм селфитУ.

30

Анонимен

преди 4 години

До човекТака е защото днес ни управлява същата тази прослойка която е била и тогава.

29

Анонимен

преди 4 години

Цените на всичко расте, но не и на доходите. Пак лъжи от политиците.

28

Адам Смит

преди 4 години

Нека, нека. Така панелните плъхове се избиват по-бързо.

27

Анонимен

преди 4 години

Стига с това растене на доходите ,растата доходите само на тези лапачи ,които са във властта или са им тяхни слагачи ,а цените растат и то много растат за всички !Затова бедните стават все по-бедни а те са 80 % от този нещастен народ и богатиге все по-богати !

26

Анонимен

преди 4 години

Ами то богатите вече си имат нови коли, тоест тази променлива е константа. А на бедните още трябва много да им увеличавате доходите, докато започнат да ги харчат за коли. Така става, като работите със средните показатели. Свинско със зеле.

25

Цецо Мен

преди 4 години

Искат париците останали в джоба на българина да отидат за лизинг и каско. Колата е добър разход, а и фирмите за бързи кредити и те стоят О потриват ръчички. Ще ти потрябват пари за ремонт и т.н. А аз само да питам с нашата инфраструктура защо да си купувам нова кола и да я троша по дупките?

24

анонимен

преди 4 години

масово трошки по (пътя)той един път *** дупка до дупка управете първо пътищата тогава констатирайте

23

човек

преди 4 години

Ако някой ми посочи поне десет разлики между България по времето на комунизма и Тодор Живков и днешна България по времето на Бойко Борисов ще го черпя!И тогава доходите ни растяха, но карахме само Лади и Москвичи.Даже Ладата се смяташе за луксозна кола (по лиценз на Фиат)."Партията и Политбюро на ЦК на БКП активно се бори за все по-пълното задоволяване потребностите на народа".Това се съобщаваше официално тогава - че "все по-пълно ни задоволяват потребностите". А все нямахме пари като сега!

22

Vai

преди 4 години

Кой ви плаща за тия долнопробни публикации???!!!Това наистина е държава на ужасите

21

Ужас

преди 4 години

Не е само до пари. Доста хора могат да си купят нова, но не искат. Имам достатъчно наблюдения върху нови коли, дори и по-скъпи марки и модификации са ужасно чупливи и им свършва ресурса на основно възли на по 100-150к км. Ремонтите на съединители и автомати са по 2-3к лв и повече. Автомобили, произведени преди 10-15г. са много по-здрави. Ако се поддържа добре, колата ще си е с отлични параметри. 200к коли до 5г. ми се вижда малко, но сигурно е вярно. Не знам включва ли служебните.