Ако Борисов беше сега министър-председател, такива протести нямаше да има. Магистралата щеше да бъде завършена, работещите там щяха да са си взели заплатите, ние щяхме да си караме колите, автобусите и камионите по новата магистрала. С некадърното радево управление- толкова т. е. НИЩО! А сега гласувайте пак за радеф, щом искате да ви управляват некадърници!
До Анонимен 13А ти будни гражданино разбра ли, че нямат пари да работят и забеляза ли в последно време какви дупки се появиха по пътищата и не се премахват повече от месец? А идва зима без подготовка на тези пътища! Какви кратери ни чакат!? Което няма да е за първи път когато ББ не е на власт. Всеки път е така. Да те питам протестите миналата година като бяха в работно време, работещи хора или лентяи бяха по площадите? И какво ни докараха? Доволен ли си от отговорите на Спецов вчера по бТв?
Да отиват с тежките машини ,и да копаят в зай4арника ,защото тама са заровени техните пари !!
Спрете с изтърканите клишета за кюлчета и пари от ББ! Доста пари ср оставиха след тях , но доста се присвоиха и незнайно къде отидоха!А колкото до паветата , кой ги възстанови по време на т. н. протести и за чия сметка се чистека от яйцата , доматите и рибата! Търсете отговрност от вдигналия юмрук и кабинета на олигарсите , които изхарчиха над 500лмн за избори , допуснаха инфлация и рекордно вдигане на цените!
А защо не щурмуват с таежката си техника Бойковите покои и да изпразнят чекмеджетата?Парите са там!
До анонимен 21: коя истина? Твоята, на Радев и изп ър дян ото ме служебно правителство или оная неудобната гола Истина?
Абе,кой ги пусна тия тежки машини по жълтите павета,бе!?После кой ще ги ремонтира,пак пари!Или ще ги залеем с един асфалт и ще се получиНямате срама!
Забележете. Нямат нито навеси, нито палатки. Вали си ги дъжда. Дошли са да си искат парите.
Така фирмите използват служителите си карайки ги да протестират, вместо служителите да съдят фирмите си за неизплатени заплати. Както се казва мен какво ме вълнува, че на шефа не му платили, аз си имам трудов договор с него, а не с друг.Ами тези фирми с парите, първо ще се изплатят на доставчици, за лизинги, за кредити, а за заплати .....дали ще остане нещо!
Но това не е всичко. Фирмата има да получава още близо 60 млн. лв., които също са за извършени дейности, но не са изплатени.Така Европейски пътища, която е спечелила обществена поръчка за 18,7 млн. лв., вече е изпълнила дейности, с които прогнозната стойност на договора е надвишена с над 200 млн. лв.В същото време Законът на обществените поръчки (ЗОП) позволява допълнително възлагане на дейности, но за не повече от 50 на сто от стойността на договора.
Един от най-фрапиращите примери, в които е договорено едно, но се е случило нещо съвсем различно, е договорът за текущо и зимно поддържане на територията на Областно пътно управление Пазарджик.Договорът с "Европейски пътища" изтича в края на 2024 г. и е на стойност 18,7 млн. лв. Справката показва, че към края на юли 2021 г. фирмата е получила от държавата над 161,5 млн. лв. за допълнителни дейности. Това означава, че е платено близо девет пъти над договореното.
Някои от фирмите са получили много повече пари, отколкото са записани в договорите им с АПИ. Справка, която показва,че към края на юли държавата вече е платила на някои фирми суми, които са в пъти повече от договореното в обществената поръчка.Представители на бизнеса разказват,че в последните години държавата умишлено ги е поставила в зависимост и сама е наложила този модел на работа. Резултатът днес е,че когато едноличното раздаване на пари приключи,правилата се оказаха проблем.
До митко павлов: същия, който плати поразиите на жълтопаветните умно-красиви протестъри миналата година.
Тежка техника на жълтите павета: Протест на пътните фирми