15

Анонимен

преди 4 години

Борисов само ако знаеше чужди езици , навсякаде по Международни събития бива отбягван само защото не знае чужди езици и няма никаква Комуникация

14

Анонимен

преди 4 години

У нас само моем каруци да произвеждаме , не сме квалифицирани за Севтовните марки коли

13

Анонимен

преди 4 години

Това са аргументи на дете в предучилищна възраст. Ясно е, че сте си продали *** на онзи сатрап за други пари. До тук с евро ценностите. Балканите ще се ориентират към японското. Сбогом

12

Анонимен

преди 4 години

Ще произвеждате тротинетки.

11

Анонимен

преди 4 години

Хипотези много , след дъжд качулкаКогато Турските Гастарбайтери работеха в Германските заводи у нас бяхме още под Руски забележете ХИБРИДЕН Комунизъм

10

Анонимен

преди 4 години

Последен валс.Сбогом любима.Отдавна трябваше да се сбогуване с илюзията че ЕС е спасителната жилетка за БГ. Въпреки големите надежди Фолксваген предпочете Р.Турция пред Европейска България. А анализа им е много верен и точен.Точно членството на БГ-тото в ЕС е надделяло за избора им.И това няма да е единствения инвеститор.България,балкански икономически тигър,ама друг път Фактически доста неща на Фолксваген ще се произвеждат в БГ-то,но сглобката ще е в Турция.Явно са ни предвидили само за пазар.

9

Славюч

преди 4 години

Германците вместо да се занимават с фалиращата си авроиндустрия да връщат по-добре Саарбрюкен на Франция както си му е реда.Кой ще повдигне въпроса за крадените немски територии от съседите си.

8

Наблюдател

преди 4 години

Каза си го хората в пров текст - не искат правилата на ЕС и няма квалифицирана работна ръка в България.

7

Анонимен

преди 4 години

От изявлението на дойчо, става ясно че само сме спечелили , защото което разбирам е че освен за роби, другото изискване е било да им се даде всичко безплатно и да им се субсидират данъци и осигуровки .Аман от такива инвеститори.

6

Анонимен

преди 4 години

На кой му пука?В бг тая марка я карат предимно диви селяни.Е там в Турция идеални са си.Бяха представили и концепция на голф с 10 места.Ибрахим,Айше и осам дЕца.Все пак не забравяйте че писъците на Фолксваген са една от причините за политиката "бежанци на всяка цена".Освен всичко останало заплатите които се канеха да предлагат в БГ нямаше да се различават по нищо от средните.Дали ще е Фолксваген или не все тая.

5

Славюч

преди 4 години

На кой му пука за вечният трети в автомобилната промишленост.

4

Анонимен

преди 4 години

Борисов излъга ли ви абе уфце с уфце

3

Анонимен

преди 4 години

Мафиотския рекет на герберското правителство отказаха Фолксваген. Да не би да са луди бизнесмените да плащат рекет на мутрата Бойко Борисов?

2

Анонимен

преди 4 години

сега в Турция заплатите са по ниски от България заради кризата

1

Анонимен

преди 4 години

По-добре да си отглеждаме тикви, имаме опит и търпимост кам тях!