22

emigrant

преди 14 години

ami da se kachim na welosipedi interesno a da vi ba mamam...ta karame drageli tozi Boiko da vzeme da se obesi na pojarnikarskia shlan

21

monke

преди 14 години

Тиквата сега може и с това да се похвали - че имаме много, ама много коли.... нищо че са на по 20 и повече години???? Е - те и пътищата ни са по на толкова от последния ремонт, а и сме с повече назад от нормалните страни, та - прилича ни....ама чак пък да се хвалим-пак го казвам - *** простотията тука....ужас... прилича на "Бягство от Ню Йорк.... дори и Снейк е ясен кой е :(((

20

monke

преди 14 години

*** простотията. И с това ли ще се хвалим - че караме таралясниците на Европа.... Ами то и в Нигерия си правят коли и *** карат по-нови от тук!!! Ние сме първи само по простотия и тонове старо желязо на глава от населението!!! Обаче пък имаме и най-много ченгета на глава.... някак парадоксално звучи - ченгета, таралясници и скрап! Точно като антиутопия!!!

19

живко

преди 14 години

няма удобен градски транспорт това е истината. с удоволствие бих водил детето си на детска градина с автобуса ако не беше такава блъсканица. кошмар

18

са

преди 14 години

щото и чалга *** по това си падат

17

к

преди 14 години

Всички коли се раждат в чужбина и умират в България.

16

Анонимен

преди 14 години

те па 70% от наще коли са едни коли и те. Ако стегнат прегледите и проблема е решен, повече от половината котурници ще заминат на белканто.

15

До 15

преди 14 години

Евала!Толкова точно описа положението в държавицата ни,че няма на къде повече!Уелкъм то Чалгария!

14

Смехурко

преди 14 години

То сега и за тази 1/3-та НЯМА пътища, за паркоместа да не говорим... какво ли ще става после!!?

13

Бамби

преди 14 години

Както гласеше една реклама в Испания "Елате в България колите ви са вече там"

12

Анонимен

преди 14 години

Нямат къщи, дрехи по себе си, пет лева да си купи паста и четка за зъби (еле па да ги използва), ама колата е джиджана с тунинг от Горубляне и надписи Ремус. Ще повърна. Махнал катализатора, че ги продават по 100 лв на старо, колата бълва дим колкото Кремиковци за два дни ... Чалгария с една дума.

11

Муньо Кинтата

преди 14 години

Няма пари за хляб, за дрехи, за нормална почивка, но дава луди пари за мощен двигател, за летНи джанти, за нископрофилни гуми, за скъпо гориво, за скъпи ремонти, за мощна музика, за ревящи ауспуси, за ГЪЗАРСКИ аксесоари и пр. тъпотии...защото голяма част от нас са КОМПЛЕКСИРАНИ ГЪЗАРИ - нещо като магарето, което няма нищо друго, което да покаже освен магарията си.

10

Анонимен

преди 14 години

Доколкото разбирам не е полезно да се увеличава броят на колите.

9

До: b

преди 14 години

Какво гледаш колите на хората, не виждаш ли какъв е градския транспорт?Като вървя пеш и мине покрай мен някой дърт автобус дето дими като нефтохим Бургас се задушавам та какво да говорим повече. 20% били замърсяванията от колите, а откъде са другите в ЕС никой не пита, а само гледат да се заяждат с колите на българите. Има наистина доста българи които не могат да си позволят нови коли, но и тези същите най-вероятно карат на газ и ако не си чувал пропан-бутан е едно от най-екологичните горива.

8

Анонимен

преди 14 години

Хубаво е да направят изследване за процента на имащите собствен дом по света. Може да се окажем на 1-во място.

7

Анонимен

преди 14 години

братле те германците затова са такива, защото бачкат и произвеждат здраво. А иначе моята заплате не е 350лв., не знам за теб...

6

Анонимен

преди 14 години

С две думи искаме да е чиста земята, да има екология и хубава храна. Ама повече искаме да си караме колата.

5

Ь

преди 14 години

Колкото и да екологични колите, докато има хора, които ходят с колата си и до тоалетната защото ги мързи даже да дишат, ще има задръствания, замърсяване, шум, диващина и др. Една кола на 10-15 години, която минава 10 000 км годишно предимно на извънградско каране, замърсява много по малко от кола на 1-2 години, която изминава по 30 000 - 50 000 годишно, от които около 50-60% са градско.

4

Анонимен

преди 14 години

при заплата 350 лв. и бензин 2.20л. е нормално, ако и германцйте имаха тази чест да работят за 150 л. бензин на месец и те нямаше да слизат от колите.

3

Йово

преди 14 години

И то какви коли 90% втора употреба. Пари за нови по екологично чисти среднио-статестическия Българин няма.