До АнонименДа, така е! Не от всеки става състезател, но много се пробват и то не в условията на писта , където всичко се контрлира - а, в условията на населените места , където има насрещно движение, пешеходци и други фактори като употреба на различни опиати ..... Статистиката говори много красноречиво като резултат от всичко това
Става ли от всеки желаещ шофьор - разбира се, всеки нормален човек може да придобие знанията и уменията, които са необходими за любителска категория. Виж, състезател не от всеки става, там вече се иска талант.
31 часа практическо обучение съвсем не са малко.В доста държави от ЕС тези часове са по-малко.Разбираемо е Краси да иска повече часове и съответно по-добра печалба.
ШОФИРАНЕТО или ти се удава-или не ти се удава--- резултатът на хора на които не са им отказани книжки-го четете всеки ден--ВЕреме е АВТОИНСТРУКТОРИТЕ ДА НОСЯТ ОТГОВОРНОСТ- ПРИМЕРНО ИМАШ 100 КУРСИСТИ И ТЕ 10-30% ДО 1 Г ИМАТ ТЕЖКИ НАРУШЕНИЯ КАТАСРТОФИ-- ИНСТРУКТОРЪТ ДА ОСТАВА БЕЗ ПРАВА ЗА 10Г -ТОВА Е !!!!
След 5 минути инструктора му набива спирачките и му казва: ти подиграваш ли се с мен бе? Защо не каза че си управлявал автомобил преди? Управляваш по-добре от мен. Марш да си учиш листовките и да не съм те видял повече на урок при мен.
Моя първи братовчед е маниак на тема коли. Още от 13 годишен караше на баща си ладата 1993-та година на село. Правеше основен ремонт на ладата им 1500 която беше 14 годишна с баща си..моя вуйчо. Но понеже го мързеше да учи едвам изкара 8-ми клас. Листовките му правеха проблем на 18 години като караше шофьорския курс. Не може да осмисли въпросите на 100 %.При 5 допустими той правеше по 10. И се качва за пръв път с инструктора си да кара учебната кола. След 5 минути инструктора му набива спирачки
И това се нарича психопат, който някак си е станал инструктор. "кръста надолу трябва да образуват приблизително 90 градуса, трябва да има лека свивка в коляното" Нямам думи.. Свивката в КОЛЯНОТО се нарича КОЛЯНО!!! С транспортир ли да се меря как съм седнал? Мозъци! От такива експерти все сме на тоя хал, че всеки дава акъл и няма кой да работи. Инструктор-психар. Завий наляво, завий на дясно. Това работа ли е да те возят като куфар?
Запомнете! Не от всеки шофьор става добър инструктор! Бай Иван, когато видеше, че на някой курсист по трудно му се отдава или е с по малка или никаква предварителна подготовка, отиваше и казваше на Началника - Този го дайте при мен! Искам да му дам...!
Познавам такива, дето не стават за шофьори. Невменяеми са. Тежък случай отвсякъде. Даже и практиката не можа да ме убеди, че от тях става прилични шофьори, реакции, рефлекси, преценка и т.н...А като ги лепне и паниката, шоуто става пълно. Но в днешно време от мнозина не става шофьори, поради простата причина, че сядат зад волана друсани и фиркани. Тия па са жив кошмар. Този отгоре да пази от тях. А отделно и такива, дето си купуват книжките - кубинци, неграмотници, тарикати и т.н...
Общо взето като си караш курса веднага разбираш, че си единствения на пътя който спазва някакви правила особено маркировката, спира на пешеходна и внимава да не вдига над 50. След това започваш да караш и ти се приобщаваш към останалите за които нищо не важи повечето време. Курса е да ти издадат само един документ, нищо не учат не са чували дори примерно за дефензив драйвинг дори за изпита не казват кое е най-важното, защото тайно се наддяват да те скъксат и още 30 часа.
Пф, изкарах книжка през 2017, моят инструктор ми викаше ,ай направи едно кръгче и те пускам на изпита, пхахах,
Сравнява кандидат- шофьорите с тежко болни. По пътищата е пълно с първосигнални, считащи пътя за техен. При явно ограничение на скоростта те натискат да караш с превишена скорост. Святкат, бибиткат и опитват да изпреварват от дясно и на кръгово! И всичко това да стигнат с една минута по- рано. Все някой ги е пуснал на изпитите.а са дефекни у квадратните глави
Да става от комплексираните ГаньоBцu, с трошки те с превъртяни км, говорещи по телефон, неспазващи ограничение, пешеходни пътеки, Стоп знак и прочие. Просто племе, за това сте на първо място по катастрофи и смърт на пътя и в топ 20 в света. Но заради 80%opku.страдат 20% нормални българи.
Търпение и пак търпение – но става ли шофьор от всеки желаещ?