БДЖ , и всички други партии са велики с горките 4 човека , дето обслужват новите немски вагони. Една кретенска ,безумна държавица и всичко е ден за ден и ден до пладне.Пародия ЕС !
Не работят климатиците, не се отварят прозорците, но все пак не пускат газ във вагоните -- това е плюс.
Младото си е младо.Старите кранти колкото и ботокс да си слагат не могат да се мерят с младото.
В Сърбия се возят на чисто нови ултрамодерни китайски влакове с ние се гърчим в германски кочччини от времето на Хитлер!
Добре де,а защо се купуват такива вагони? Заради,нашите хора, комисионни,трагедия.Днешното управление на държавата,са за затвора.
A по време на студ ша работи ли? Чи голем цирк, беха старите влакове: или работи и та кара да останеш по слипове или не работи и та превръща в ескимос;)))
Във влаковете през зимата д у ха студено, през лятото ду ха топло. Всичко им е наобратно. Пътуването с влак не е добър избор.
Вместо директори и адвокати да вземат на работа техници и хигиенистки. Да поддържат в изправност техниката и да ги чистят тия вагони, че не се диша от миризми. Да идва конкуренция и да се маха БДЖ завинаги.
БДЖ беше зле и си остана зле. Никога няма да се оправи положението. Зимата студът им пречи и няма отопление, лятото жегата им пречи. А иначе пътниците им пречат.
Аре ся, някой лапна комисионите и сега вагонитр имали нужда от профилактика. Вие какво очаквахте, комфортно пътуване до Бургас? В следващият живот може. Важното е, че си направиха ПР акция за да не питат колко са платили и колко са взели под масата...
Жегата не понесе на климатичната инсталация на новите вагони на БДЖ