В ЕС не ги пускат, налагат високи мита и всякакви пречки. Иначе никой няма да купува немски коли.
Китай нямаше да бъде това което е сега, ако не беше Тянанмън когато извикаха танковете да дойдат - брутално, жестоко, кърваво. Но милиони, ако не стотици милиони живота в Китай бяха съхранени. А в България 89та не извикаха танковете да дойдат да размажат няколко стотин жълтонасрани паветници, и резултата е налице: за 30 години демокрация 2 милиона измряха, а други два милиона отидоха да слугуват и да пpocтитуират на богатия западняк.
Китай 1987 година беше убита страна. Всеки който е бил в Китай тогава, ще каже, че тази страна никога не може да се възстанови. Всички облечени в еднакви сини дрехи, никакви автомобили (1987г когато в България всяко семейство имаше кола), всички на велосипеди, навсякъде мизерия.
Автомобилното изложение в Китай, Шанхай, има клипове в ютюб. Японските и немските концепт презентации определят бъдещето на автомобилната индустрия! Момчета, много сте закъсняли с концептите, всичко това на вашите концепти за бъдещето китайците вече го продават тук днес като реални автомобили, разходете се и вижте моделите по китайските павилиони, ставате смешни.
Ами така е в капитализма . Китайците правят всичко . Руснаците и арабите дават пертола . От другите няма нужда света . В момента експортни икономика са само Китай и петролните производители . Останалите внасят повече отколкото изнасят включително ЕС ту . Такива са законите на капитализма . Китайците знаят че само трябва да изчакат нужното време и после ще си купят всичко .
До 2030 година може и да се забрани ползването на частни автомобили. И ще е разумно, като гледам ежегодното покачване на градусите. С електробуса или с влака. Толкоз.
Особено в африка и китай.гледам сравнително нормална държава като ръсия в която вкараха яко китайци.ми оплакват се хората.автомобилите са скъпи но за сметка на това боклучави.Не виждам как ще бият като качество фиат пежо и ситроен ни като цени дачия и корейците.
Тъжно. Наскоро карах китайски автомобил - чисто нов. Да уж има нови технологии, но качеството на изпълнението е посредствено - учтиво казано.
2030 г.: Всеки трети автомобил в света ще е китайски