До 7 - Здрави. Но има и друго - икономически стимул. Ако нашите релси носеха на няколко олигархси милиарди, каато дори оставаше и за държавата, всеки месец, щяха и нашите да са здрави. Проблемът е, че защото унищожихме БДЖ, че да може автобусите да правят пари, няма да видим подобрение. Не и скоро.
Не само кнатониери. Състава в ЖП е около 50 процента пенсионери останали след пенсия. Заплатите са никакви и млади хора не дават. До 5 години положението в БДЖ ще е страшно. Инспектори и администрация са 3 пъти повече от работници
А сега си помислете какви трябва да се железните пътища през Средна Азия, които е изградила и продължава да изгражда Русия с хиляди километри. И по които непрекъснато се движат влакови композиции с поне сто вагона. И то на малки интервали, защото се прекрава милиони тонове товар от Китай за Европа И от европейскта част към тихоокеанското крайбержие.
От изказването на професора стана ясно, че (поради високомериие и самонадеяност) са уволнени всички кантонери, които са следели за състоянието на трасето, а на тяхно място така и няма навсякъде датчици, които да сигнализират за опасности... Има и друг начин да не се прегряват толква релсите, както и ътищата въобще,но той не е от днес за утре и изисква грижа:това са пояси с дървесна растителност покрай пътищата. Но откак избухна"демокрацията"всичко е разпарчетосано, по закон се действа на парче
Професия кантонер вече няма, всеки иска да е адвокат, журналист, политолог, икономист, политик...и изобщо, цял живот да си кръстосва краката. Те тия професии във влак не се возят. Как да стане работата?
В Китай вече правят влакове на магнитна възглавница. Без релси се движат с 300км/ч. Имат и нов прототип който се движи във вакуумна тръба като целта е да достига скорости до 4000км/ч
Експерт: Влаковете да спират при температури над 40 градуса