Само колата и това е, особено ако си с деца , ше ви таковам и у пенсионерите . С автобуса за шест часа едно спиране, с влака - смърди, не става . Аз на влак не съм се качвал 20 години, но искам да ги направят модерни и да ударят тия от автобусната мафия.
ЕЕЕ, ТОЛКОВА ЛИ НЯМАТ КАМЕРИ В ДЕПАТА, ЗА ДА ВИДЯТ КОЙ ОТКРАДНА АРОМАТИЗАТОРИТЕ - ЯВНО Е ВЪТРЕШЕН ЧОВЕК ОТ БДЖ!!? СРАМОТА Е!
Крайно време е във влаковете да има и по 3 охранители/полицаи. В някои страни на запад е така, че даже са и въоръжени. И безобразията по вагоните ще престанат
До Христо Христов... Като свършат с обновяването на участъците се говори, че по разписание влака ще стига от София до Бургас за 3.50 минути. Това трябва да стане 2026 година. И в момента тези вагони могат да се движат с до 200 км
"Шест часа е много за мен. Щом аз съм идвал на ей този коловоз за 4 часа и 40 мин, това е 73-та година", обясни Божил Божилов, бивш локомотивен машинист." - казва всичко за комунизма и комунистите и демокрацията и демократите. Нема по-калпаво от демократа!
ВНИМАНИЕ! Пероните и стъпалата на влака на ЦЕНТРАЛНА ГАРА СОФИЯ и на ВСИЧКИ ГАРИ са на ОПАСНО разстояние за качване и слизане. КОГА ЩЕ СЕ РЕШИ ПРОБЛЕМА??? Вземете пример от МЕТРОТО как са направени пероните и стъпалата. Да се монтират допълнително рампи за удобство на пътниците!
Имате интернет лесно може да проверите, че държавата поръча 15 вагона нови от завода в Дряново и те 3 години не могат да ги изработят, като цената за един вагон е 1.8 милиона без ДДС. Има доста статии по темата , не е трудно да се провери.
Гвоздейков да се беше качил на нощния влак за Бургас в петък вечер. Щеше да се радва много на народната любов. Влащът тръгна с два часа закъснение, защото просто нямаше композиция. Може ли да не осигуриш вагони за най-важния ти влак. Самият влак беше препълнен. В Пловдив хората искаха да правят революция и да не дават на влака да тръгне от Ст. Загора. Причината е, че и от Пловдив и от Ст. Загора са им продали билети без да им кажат, че няма места. Стояха прави деца и баби.
Новите "бързи" релси, са буквално с чупка, с ъгъл, а не със завой на разклоненията преди и след гарите. Как не дерайлират влаковете не знам.
Само един вагон на 40 години според немците струва 400 000 лева. Те нови да бяха купили от Япония по-евтини щяха да ни излезнат.
Говорите пълни глупости. Във Виена има трамваи които са 75 годишни и Виена е най добрия град за живеене. Вагоните са си много добри и ги купихме на много изгодна цена. 20% от стойността на нов вагон, а имат поне още 20 години за експлоатация. Важно е какъв е релсовия ни път. Той може да разбие и най новите влакове за нула време.
""Беше чистичко, хубавичко, пожелавам все така и много хора и пътници да има", подчерта Димитрина Кьосева."С тия умалителни, си личи от 100 километра че лъже.
В Европа на такива вагони се возят от 20г, а ние се радваме. Колко сме жалки само, купихме на хората бокLуците, които щяха да отидат за скрап, но германците си намериха мизерниCi като нас, от които да изкарат някое евро.
40 годишни таралясници. Но се обяснява как били нови. Вместо немците да ги бракуват за скрап, те ги продадоха на нас, като за нови разбира се.
Първият влак с новите вагони пристигна в Бургас, но с пет минути закъснение