Летял съм на алангро над 80000000000 км без кислород и нищо ми няма... нищо ми няма нищо ми няма нищо ми няма нищо ми няма нищо ми няма...
Съгласен. Възнагражденията им бяха wow началото на 90-те. Отдавна са доста ниски за всеки, който иска да се развива кариерно.
До тцтц Като статията е за пилоти, а не за ИТ-та, какво прави бачкотещ беден неграмотен бачкер, като тебе под нея?!
Смешно е да пускате репортажчета тип Дойче Веле. То държавата се тресе, а сайта ви бърва тъпотии!!!
Мхм, няма да стана, имам друга професия. Пилотирането на малък самолет ми е хоби от десетина години. 2 пъти месечно съм на летището да тренирам. Интересно е за хоби. За професия- твърде нископлатена.
Има нещо вярно. В Луфтханса основната средна заплата на пилот е 140к долара бруто. Нетно излиза по-малко от нетната на IT спец средно ниво и то у нас.
Ама нашият самолет в момента е на автопилот.Ще почакаме на пилота да му свърши мандата,за да подкара самолета.
Пилотите получават твърде ниски заплати, сравнени с отговорностите и ангажираността на професията си. Не бих станал пилот. Дори немците нетно печелят наполовина на мен нетно в ИТ сектора и то само от заплата. Да не говорим още колко занимания странични имам. Едно време, като бях дете 90те, беше яката работа да си пилот, бяха пари това. Сега са стотинки.
В кабината, където няма своеволия: В обувките на професия "Пилот"