Известен факт е, че най- трудно е да си министър на транспорта и съобщенията. Трябва да държиш пощите и БДЖ с лоша организация и винаги на ръба на фалита. В противен случай, няма да си министър или няма да си жив. Пощите имат клон във всяко село, които се посещават ежедневно за по едно вързопче сметки за ток и вода. Ако започнат да изпълняват ефективно куриерски услуги, никоя частна фирма няма да може може да се конкурира с тях.
технически ръководител и главен инженер, демек хора на години. да, в тъмното е трудно да прецениш разстоянието до другия влак, ама той не е като да се движи безшумно или да няма фар, който свети на километър... спри отстрани или си остани на машината на другия коловоз, изпуши една цигара, работата няма да избяга докато мине бързия, и без това е 4-5 вагона, не е 1км композиция да се точи...
Щом техническия ръководител и главният инженер са такива iдиоти, смятай кви са им подчинените !?!
'ба си влаковете, изтепаа сума ти народ, даже и жепейци.кво им стаа на тия, мноо агресивни, движат се по релсите и не им пука за ората, не спират на прелезите, атам требе - спри, огледайсе, ослушайсе и ако не иде в човек премини. неизправни спирачки, превишена скорост ...
Влакът се е движел със 110 км/час, когато е прегазил работниците