28

Анонимен

преди 3 седмици

До Анонимен "но пък БМВ ще захлеби защото ушшевия герббав министър на вътрешното паркиране по булеварди" тия коли които са купили БМВ 340i са с много мощни двигатели, това е спортна кола, никъде в Европа не използват такива коли за полицейски, използват шкоди, волво, пежо, и на полицията не са нужни такива мощни коли, преследвания има само по филмите.

27

Анонимен

преди 3 седмици

Виланче, ми бричката пред панелката е по еко от скъпата пародия тесла, ми трябва повечко да четем и се информираме, не само да надуваме джуки, цomби и да слушаме тАлавиЗОРА.

26

Анонимен

преди 3 седмици

но пък БМВ ще захлеби защото ушшевия герббав министър на вътрешното паркиране по булеварди и говорител на пияните шофьори купи стотици баварци за ПАТРУЛКИ за да може дебел Ушшев да гъзее

25

Мъск от Марс

преди 3 седмици

Дето се вика - брадва на теслата. Казано още - май наместиха здраво дръжката на Теслата мъжката. Не са лоши колите, дето не димят - но може би не им е времето още.

24

Анонимен

преди 3 седмици

Пренасищането с непродадени електрически модели вече причинява задръствания на пристанищата, докато заводите намаляват производството предупреждение за изпълнението на климатичните цели на региона и риск от съкращения на работни места по примера на Tesla.

23

Анонимен

преди 3 седмици

Без субсидии разходите за придобиване и притежание на електромобил вече губят смисъл за много шофьори. Застраховките и ремонтите са по-скъпи, отколкото тези при автомобилите с двигатели с вътрешно горене, а много потенциални клиенти все още изтъкват като основно опасение липсата на добре развита зарядна инфраструктура. В същото време бързият технологичен напредък и ценовата война на Tesla водят до рязък спад на стойността на електрическа кола втора употреба, което допълнително влошава нещата.

22

Анонимен

преди 3 седмици

За индустрията е твърде късно да върне времето назад. Volkswagen, Mercedes-Benz, Stellantis и други автомобилни производители са инвестирали милиарди евро и сега изпитват трудности с изграждането на нови модели, докато търсенето отслабва. Миналия месец продажбите в Европа намаляха с 11% спрямо предходната година, обръщайки целия пазар в обратна посока, тъй като Германия, Швеция и Италия отбелязаха спад при регистрациите на електромобили от около 30%.

21

Анонимен

преди 3 седмици

Промените в стимулите са основна причина за обрата. Германия, търсеща икономии по време на безпрецедентна бюджетна криза, внезапно оттегли своята програма за субсидиране в края на миналата година, което доведе до спад в продажбите на електромобили през декември.

20

Анонимен

преди 3 седмици

Тесла свалят цените с 15-20% - по добре продадени на загуба, отколкото изобщо непродадени.

19

Анонимен

преди 3 седмици

Tesla не успява да продава произведените автомобили. Темповете на производство на електрически превозни средства на Tesla сериозни изпреварват продажбите. През първото тримесечие на 2024 г. производството е надвишило продажбите с 46 561 автомобила, съобщават от компанията. Съхраняването на непродадените коли създава проблеми, произведените електромобили трябва да се съхраняват в паркингите на фабрики, търговски центрове и дори летища.

18

Анонимен

преди 3 седмици

Китайските коли вече са по-добри от немските. Немците правят коли и имат опит в автомобилостроенето повече от 100 години. А Китай до преди 20 години бяха всички на колела и облечени в еднакви сиви дрехи. И освен това в Китай няма демокрация, и не се провеждат избори, и няма политически партии.

17

TOKA

преди 3 седмици

Проблема е цената на Тока - зареждането е по 1 лев за киловат - доста надценена цена спрямо Бензина и Газта (дизела е забранен вече) . Скъпо е вече .

16

Нане Вуте

преди 3 седмици

Абе накрая щи ви светне ,че е-колите и цялата тая зелена сделка са едно големо нищо!!

15

Пютин

преди 3 седмици

Без Русия - Европа е Обречена на Глад, Студ и Мизерия!

14

Анонимен

преди 3 седмици

С това комсоматорско общество ще е така. Всеки ден сменямепарцалите, всяка година колата, лапаме по половин порция в ресторанта ... имат край някой неща в живота.

13

Анонимен

преди 3 седмици

Трябва да си много богат за да си купуваш кола за 150 000 лв. и живота и да е 2 години. Замислете се как треперите за батерията на телефона и след 2 години тя издържа половин ден, така ще е и при колите. А после няма да имат и вторичен пазар, а направо за срап.

12

Анонимен

преди 3 седмици

Европа катастрофира икономически! Липсата на реална индустрия вече започва да дава очакваните резултати. Младите масово нямат стабилна и добре платена работа. навсякъде инфлация и морален упадък. Залитането по зелените политики няма да помогне за излизане от тази криза. Нито пък противопоставянето на Русия и *** на задните части на САЩ.

11

Анонимен

преди 3 седмици

Руснаците им прибраха мините в Африка от които се надяваха да вземат безплатно редкиземни метали за ел клозетите с коита да залеят светът..Руснаците държат и пазарът с уран от който зависят сериозните източници на електроенергия.И кво стана? Нема ток.Смех и рев

10

Анонимен

преди 3 седмици

До 11. Не няма. Имах Волво от 2000 и беше на половин милион километра без да се прави ремонт по двигателя без да се сменя съединител или скоростна кутия. Имам съсед с Волксваген от 80те и не я пуска. Все едно гледам зомби кола карана всеки божи ден и освен това върши услуги на приятели защото има тиглич. Тези ладички(копие на Фиат) и москвичи не могат да докарат и до 300 000 километра без да се смени всичко по колата.

9

Анонимен

преди 3 седмици

Без нафта икономиката спира и тази цивилизация приключва! Абсолютно всички работни машини се задвижват от дизелови двигатели. Цялото производство, добив на ресурси, земеделие, транспорт на стои и услуги. Всички тежки машини на сушата както и корабите са дизел.