До Анонимен "но пък БМВ ще захлеби защото ушшевия герббав министър на вътрешното паркиране по булеварди" тия коли които са купили БМВ 340i са с много мощни двигатели, това е спортна кола, никъде в Европа не използват такива коли за полицейски, използват шкоди, волво, пежо, и на полицията не са нужни такива мощни коли, преследвания има само по филмите.
Виланче, ми бричката пред панелката е по еко от скъпата пародия тесла, ми трябва повечко да четем и се информираме, не само да надуваме джуки, цomби и да слушаме тАлавиЗОРА.
но пък БМВ ще захлеби защото ушшевия герббав министър на вътрешното паркиране по булеварди и говорител на пияните шофьори купи стотици баварци за ПАТРУЛКИ за да може дебел Ушшев да гъзее
Дето се вика - брадва на теслата. Казано още - май наместиха здраво дръжката на Теслата мъжката. Не са лоши колите, дето не димят - но може би не им е времето още.
Пренасищането с непродадени електрически модели вече причинява задръствания на пристанищата, докато заводите намаляват производството предупреждение за изпълнението на климатичните цели на региона и риск от съкращения на работни места по примера на Tesla.
Без субсидии разходите за придобиване и притежание на електромобил вече губят смисъл за много шофьори. Застраховките и ремонтите са по-скъпи, отколкото тези при автомобилите с двигатели с вътрешно горене, а много потенциални клиенти все още изтъкват като основно опасение липсата на добре развита зарядна инфраструктура. В същото време бързият технологичен напредък и ценовата война на Tesla водят до рязък спад на стойността на електрическа кола втора употреба, което допълнително влошава нещата.
За индустрията е твърде късно да върне времето назад. Volkswagen, Mercedes-Benz, Stellantis и други автомобилни производители са инвестирали милиарди евро и сега изпитват трудности с изграждането на нови модели, докато търсенето отслабва. Миналия месец продажбите в Европа намаляха с 11% спрямо предходната година, обръщайки целия пазар в обратна посока, тъй като Германия, Швеция и Италия отбелязаха спад при регистрациите на електромобили от около 30%.
Промените в стимулите са основна причина за обрата. Германия, търсеща икономии по време на безпрецедентна бюджетна криза, внезапно оттегли своята програма за субсидиране в края на миналата година, което доведе до спад в продажбите на електромобили през декември.
Tesla не успява да продава произведените автомобили. Темповете на производство на електрически превозни средства на Tesla сериозни изпреварват продажбите. През първото тримесечие на 2024 г. производството е надвишило продажбите с 46 561 автомобила, съобщават от компанията. Съхраняването на непродадените коли създава проблеми, произведените електромобили трябва да се съхраняват в паркингите на фабрики, търговски центрове и дори летища.
Китайските коли вече са по-добри от немските. Немците правят коли и имат опит в автомобилостроенето повече от 100 години. А Китай до преди 20 години бяха всички на колела и облечени в еднакви сиви дрехи. И освен това в Китай няма демокрация, и не се провеждат избори, и няма политически партии.
Проблема е цената на Тока - зареждането е по 1 лев за киловат - доста надценена цена спрямо Бензина и Газта (дизела е забранен вече) . Скъпо е вече .
С това комсоматорско общество ще е така. Всеки ден сменямепарцалите, всяка година колата, лапаме по половин порция в ресторанта ... имат край някой неща в живота.
Трябва да си много богат за да си купуваш кола за 150 000 лв. и живота и да е 2 години. Замислете се как треперите за батерията на телефона и след 2 години тя издържа половин ден, така ще е и при колите. А после няма да имат и вторичен пазар, а направо за срап.
Европа катастрофира икономически! Липсата на реална индустрия вече започва да дава очакваните резултати. Младите масово нямат стабилна и добре платена работа. навсякъде инфлация и морален упадък. Залитането по зелените политики няма да помогне за излизане от тази криза. Нито пък противопоставянето на Русия и *** на задните части на САЩ.
Руснаците им прибраха мините в Африка от които се надяваха да вземат безплатно редкиземни метали за ел клозетите с коита да залеят светът..Руснаците държат и пазарът с уран от който зависят сериозните източници на електроенергия.И кво стана? Нема ток.Смех и рев
До 11. Не няма. Имах Волво от 2000 и беше на половин милион километра без да се прави ремонт по двигателя без да се сменя съединител или скоростна кутия. Имам съсед с Волксваген от 80те и не я пуска. Все едно гледам зомби кола карана всеки божи ден и освен това върши услуги на приятели защото има тиглич. Тези ладички(копие на Фиат) и москвичи не могат да докарат и до 300 000 километра без да се смени всичко по колата.
Без нафта икономиката спира и тази цивилизация приключва! Абсолютно всички работни машини се задвижват от дизелови двигатели. Цялото производство, добив на ресурси, земеделие, транспорт на стои и услуги. Всички тежки машини на сушата както и корабите са дизел.
Забавено търсене на е-коли, Mercedes и Stellantis спират работа по заводи за батерии