59

Анонимен

преди 3 седмици

Един колега още няма книжа (на 23г),казвам му въобще да не си прави труда. Може и да си намери малко по-платена работа, обаче като сметнеш колко заплати ще отидат за кола въобще не е оферта. Викам му намери си някой таксиметър твой човек, ще те вози тънко когато ти се случи и не се занимавай.

58

пияница мистик

преди 3 седмици

Ами аз познавам доста хора, дето карат коли много по-евтини от моя скутер Vespa :))))

57

Анонимен

преди 3 седмици

КУПИ, ХВЪРЛИ, КУПИ! (2010г.), https://youtube/watch?v=Q76DPW9y_54

56

пияница мистик

преди 3 седмици

До Питам === Как така не знаеш, направо се чудя? :))) Човекът си е купил камион "Белаз 75710". Превозва 450 тона руда и се произвежда в Беларус :))))

55

Анонимен

преди 3 седмици

Продуктите в повечето случаи, се изработват с цел бърза печалба, а не задоволяване. Затова контролират и процеса на издръжливост. А от там, се разрастват бързо и сметищата по света, по закона на Нютон, че всяко действие си има противодействие! Един огромен остров от пластмаса плава в южните части между Азия и Америка!

54

Анонимен

преди 3 седмици

Вижте в приборите си у дома, в колко от механично-електрическите предмети за дома и кухнята, имате зъбни колела от пластмаса(!) или свръзка на движещите се и въртящите се части , съставени от комбинация от различен вид материали(метали) с пластмаса!

53

Анонимен

преди 3 седмици

В някои предмети за дома, се използват и химически вещества при изработката им, достатъчно е да променят комбинацията или количеството на веществата, за да предизвикат разваляне на изделието, след определен период от време.

52

Питам

преди 3 седмици

До Анонимен 50 Къде е тази техника от Белорусия ? Такава не съм виждал да се продава в Европа и у нас.

51

Русия

преди 3 седмици

Изпълнявате квотата на ПОСОЛСТВОТО за атлантическа пропаганда

50

Анонимен

преди 3 седмици

От години всичкото е брак още от конвейра и е напранено "случайно" след края на гаранцията да даде фира и съответно да почне тормозът със скъпите части, ремонти. Обикнавено това съвпада и с изтичането на лизинга. Демек таман стане твоя и или ужас с части и ремонти, или коша и пак нова, с нов лизинг. Така са точно и премиум марките като Мерцедес, БМВ, Ауди, Порше и т.н. Няма такива вече като супер здравия Мерцедес 124, Ауди 80/100, БМВ от същия период. Всичко е боклукчаво..

49

Чудно

преди 3 седмици

До Анонимен 38 Че то почти вече няма малки коли с атмосферни двигатели. Вече им слагат двигателчета от скутер. Какво е това от 1000 кубика да извадиш 150 коня и да очакваме дълговечност. По старите коли без турбо са по добри , но ги забраняват.И връх на всичка са електриките , които ни ги предлагат насилствено.Света отива на затра.

48

Анонимен

преди 3 седмици

Затова много държави купуват техниката от Белорусия, защото там не поставят такива неща и материали, които се захабяват лесно или електроника, която да контролира процеса на издръжливост, белоруските продукти не само са по-евтини, но са и по качествени, вкл. по-качествени от китайските и по-издръжливи от немските! И в Русия механиката не се прави с цел, след определен период, да се захаби лесно.

47

Анонимен

преди 3 седмици

Те дори изчисляват, кога и къде точно да ви се развалят машините, колите, като това се случва по различен начин при различния вид машини. И домашните битови прибори ги правят така, като един от най-простите методи е, като се комбинира свръзка метал с пластмаса(които са с различна плътност, еластичност, твърдост, издръжливост и т.н.) и пластмасата се захабява след определен период от време. Затова много държави купуват техниката от Белорусия, защото не поставят такива неща и материали, които се з

46

Я па я..!

преди 3 седмици

Какъв е този роман ? Много дълго бе.Няма да го чета.

45

Анонимен

преди 3 седмици

Когато писах, че ако искате машините ви да издържат дълго, трябва да си купувате чиста механика(може евентуално и автоматизирани), но без електроника, си мислеха, че говоря празни приказки; също и в много случаи, заместват здравите метали с пластмаса или сплави или комбинация, които са направени така, че да се захабяват лесно или се поставят на места, където се захабяват лесно и се прави умишлено. Гледайте филма "КУПИ, ХВЪРЛИ, КУПИ! (2010г.)" в Тубата!

44

Анонимен

преди 3 седмици

До 7 И на запад много са си мислели, че няма да стане до виждане на цената на ремонта. При хибрид като нищо може батерията само да ти мине 10000лв плюс труд. Видял си в статията цена на огледало за форд- 3200лв. Опиши една щета 20000лв на кола със стойност 30000 и се сети къде отива. Заради батериите в чужбина вече за лек удар пишат електричките тотал щета и премиите са бая повишени.

43

Анонимен

преди 3 седмици

Хонда и Тойота го могат до 200к км.

42

Истината е...

преди 3 седмици

Китайските наистина са за еднократна употреба. Получаваш това за което си платил...

41

До 41

преди 3 седмици

Нали се сещаш че има коли на 300 000км които са много малко бройки произведени с по 6-8 цилиндъра, над 20 клапана струващи по над 50-60 хил лева и нямат нищо общо със една чисто нова стокова кола за 15 000 лева?

40

Анонимен

преди 3 седмици

Особенно ел.автомобилите - ремонта им е по-скъп от автомобила!