Не барят курсовете и системата на обучение , а изпитите. Така вече ще си плащат още в началото. Когато карах курса в средното изпитващ ми беше даскал от школото -уволнен за крадене на нафта. Първия му въпрос беше на изпита кво работят ваще за да определи колко да ми иска. Аз бях сигурен в уменията си щото курса ни беше 6 месеца теория и 6 месеца практика, но уви има си места където те къса ако иска. Примерно влизаш в крастовище и ти казва на ляво почти като си излезнал , а ти си караш на право
Първо да им направят една диктовка от една страница, след това да си я прочетат и ако нсе успеят, или диктовката им е пълна с грешки, да не ги допускат до никакъв шофьорски курс. Всички проблеми идват, от тяхната неграмотност, от лошото им възпитание и незачитане правата на околните.
До Хейт Като не можеш да вземеш един шофьорски изпит МАКСИМУМ от втория път, няма смисъл да се пънеш повече и да търсиш някаква световна конспирация между инструкторите, изпитващите, дълбоката държава, масоните и свидетелите на Йехова. Просто не всеки има достатъчно интелект, за да може да шофира.
Тези изпити са изключително субективни и зависят от преценката на хора, които многократно са хващани с подкупи. Става въпрос за копоите от ДАИ (или по-правилно ДАЙ). Сега като се въведе таван на изпитите ще се вдигне и мизата. От сега знам и какво ще казват: "Или плащаш, защото това е последната ти възможност, или почваш да плащаш за курс отначало!"
Вместо да санкционират некадърния инструктор те наказват ученика.?!И не стига това СмИ връщат ученика да го дере същия този Некадърен инструктор с нови такси. Страната на ЕдЕотЕте е Бг!!
Ако те връщат непрекъснато на изпита без да си направил значими грешки, значи инструкторът и катаджията са се договорили да те крънкат за повече пари, които да си поделят. И вероятно е време да ги смениш.
Т.е. правят се условия за далавера на Уч.центрове - да предлагат по-слаба подготовка, че кандидат-шофьорите да се връщат при тях пак и пак и паккккк...... ((
Край на вечните кандидати за книжка: 4 изпита за 6 месеца