Аз си искам съветските смрадливи и избушени композиции..какво е туй да им отваряте очите на хората,че могат да пътуват, работят и живеят като нормални бели хора..в европаИскам "рециклираните" мизерии за милион на парче от Дряново-минали разбира се през стъргалото на Чекмеджан и Кой - като всичко останало..Искам си гробаджийското блато и тиня..искам записи и коментари от дежурните гербаджийски слуги и оплаквачки да гледам и слушам с 50 лв за коледа и великден - какво е туй увеличение на доходи
До Моряк и половина Защо да лъжат? По телевизията казаха, че вагоните са ВТОРА УПОТРЕБА. Не нови.
Още през 90-те години и след 2000 г подобни вагони с климатик се използваха за експресните влакове от София за Варна и обратното. Единственият проблем, че климатиците не издържат на юлските и августовски жеги у нас. Те са изчислени явно за по-хладния климат на Германия. Където все пак няма такива жеги.
за пътниците с тези стари овехтели вагончета за къси разстояния като крайградски автобуси да се заразяват с грип и ковид и да не могат да се разтъпчат в коридораа обещаваха модерни нови влакове с 200 км в час.Но така ще е важното е да има надути общ поръчки чрез фирмички и повече чекмеджета и офшорки благодарение на ззаабллудени преизбиращи най бедни и болнави в европа
Заври си десетата употреби на германските вагони отзад. Няма да се возим там, където немската *** е пърдяла! Гвоздейков, ти си гнусар! Както всички от престъпната ти партия!
Най-големият проблем с влаковете в БДЖ е опазването им, когато не се движат. Тогава в тях се настаняват да нощуват разни кошари и битници. Нямате си и най-малка представа каква смрадлика и мизерия оставят тези персони след себе си. Поради тази причина вагоните в БДЖ са в такова окаяно хигиенично състояние.
Модернизация за БДЖ: Пристигнаха новите вагони