232

Анонимен

преди 1 месец

Интересното е, че по повечето показатели бензиновите коли замърсяват повече от дизеловите и само при азотните оксиди нормите при дизеловите допускат по-голямо замърсяване от бензиновите. Въпреки фактите все забраняват по-малко замърсяващите дизелови коли.

231

Анонимен

преди 1 месец

Значи старите бараки си остават вечно наши или на скрап. Имам едно бензиново ауди с газ, на 32г е, с климатик и всички екстри за модела. Гори 8 извънградско, годишно има някоя дреболия за смяна, за 50-100лв. Не разбирам кое му е вредното и опасното. Другите ми две тойоти съм купувал чисто нови. Едната е на 17г и 430 000км, вози като нова, гори 5/100 дизел.

230

Анонимен

преди 1 месец

Евро 4 е от 1 януари 2005 година. След почти 5 години се появи Евро 5, а след още 5 години и Евро 6. При Евро 5 и 6 нормите за фини прахови частици са 5 пъти по-ниски от тези при Евро 4. Има и леко намаление на нормите за азотните оксиди, но за България азотните оксиди не са проблем. Накратко, няма голяма разлика между Евро 4, 5 и 6, но това няма да попречи на нашите пишман законотворци да забранят и колите с Евро 4, после и с 5 и 6 и да оставят само електрическите коли

229

До 241

преди 1 месец

Защо да си превъртам сам километража на кола, която не мисля да продавам и съм я купил нова от дилъра? Не ти схващам логиката. Явно не можеш да си представиш, че има много хора, които карат по 2-3-4 хиляди километра на година. По-добре отговори на въпроса, а не си измисляй като това за превъртания километраж.

228

Анонимен

преди 1 месец

Аз на мойта чосто нова. Веднага чип тунинги . Ала бала малко и става змей . Отзаде е като теца. Звяр става.

227

Пак глупости

преди 1 месец

Да ги мерят бре. Който пуши . За скрап . Колата може да е евро 4 ама без катализатори и да бълва пушеци

226

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен 239 : В сингапур няма такива ограничения. Но навърши ли ти колата 10 години данъка става по десет плюс 1000 долара за всяка година след десетата. Ако имаш сантимент - плащай си го, ако не - рециклираш. И тук трябва да се въведе, да видя как ще се правите на гъзари с 20 годишните БМВта.

225

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен 240 зависи колко пъти е превъртян киломентража на 20-годишният.

224

Анонимен

преди 1 месец

Интересно кой автомобил е по-стар - един на 40 хиляди километра и на 20 години или друг на 300 хиляди километра и на 3 години?

223

Анонимен

преди 1 месец

В няколко държави направиха този експеримент да забранят вноса на стари автомобили и навсякъде резултатът беше един и същ - автопарка остаря още повече, както и се очакваше от мислещите хора.

222

Ото

преди 1 месец

Скоро ще ви забранят и да живеете щото сте вредни за планетата .ТСВ ще реши проблема с пренаселването.

221

Анонимен

преди 1 месец

На 9 юни има избори за европарламент.

220

До до 231

преди 1 месец

Говорех за комбинацията БМВ1 и рън флат, което вози като каруца...нищо повече

219

Анонимен

преди 1 месец

Като нямате пари за нов автомобил правете като мен, купете си ключ от пазара и търсете къде има такива паркирани по кафенетата, няма да ви се отвори парашута с мацка, но поне ще си избиете комплекса за малоценност и ще може да си фантазирате, че имате собствен автомобил. Ако искате да имате опции си купете ключове за 4-5 различни марки и ще бъдете турбо гъзар.

218

до 231

преди 1 месец

бмв се смята "премиум" бранд . нищо че е първа серия ( не е много като другите бмвта) пак е в тази категория ( заради бранда) - не може да сравниш бмв 1 с нисан микра ( същата категория автомобил )

217

Анонимен

преди 1 месец

Вижте ме, аз си избивам комплексите като наричам другите бедняци, а всъщност прося стотинки за кафе от тате и живея с родителите си, макар и да съм 50 годишен бачкатор. Сега ще търся кафене пред което има паркиран нов Опел и ще седна да пия там кафе, ще сложа на масата имитацията на ключ който купих от пазара, за да създавам илюзията, че е моя. Не е важно дали имаш, а да създаваш илюзията, че имаш.

216

Анонимен

преди 1 месец

До 227 : именно, драги. Автомобила не е за бедняци. С 1200 можеш да си позволиш само да купиш карта за градския транспорт.

215

До към спорещите

преди 1 месец

Чудесно уточнение! "Премиума" на рън флат според мен е спорен. Отделно БМВ1 с рън флат е недоразумение. Мда, автомобила ми не е Мерцедес :)

214

към спорещите

преди 1 месец

Когато ди взех колата ми я доставиха с т.нар. гуми рън флат ( т.е. караш и със спаднала с 50 км до близкия сервиз ) така ,че диалога ви дали има гума или не в бъгажника е абсурден. Ако си вземеш Мерцедес няма да имаш резервна гума , а ще имаш рън флат . Ако си вземеш Шкода - ще имаш избор ( с резервна в багажника ) или със спрей и компресор - гумите няма обаче да са рън флат , защото не е "премиум" автомобил

213

До Радослав

преди 1 месец

Това ли само можа да измислиш? Както казах опит с нови автомобили нямаш! Моите винаги ги поръчвам с пълноправна резервна джанта, дори не патерица, не компресор, не и спрей! Оставям те де си пишеш измислиците...