21

Asa

преди 1 месец

Ся като се смени правителството следващото такова ще отмени отново поръчката. Както стана с предишните две

20

Шпек Салам Народен

преди 1 месец

Втора ръка ли ще са.

19

А навремето!

преди 1 месец

Навремето сами си правехме вагоните. Само внасяхме локомотивите. Дизелите от Австрия. Електрическите от Шкода-Чехословакия. Мотрисите-електрички от Рига (Литва или Латвия). Имаше и малко дизели от Румъния. До 1967 година вървяха почти само парни локомотиви,а релсите бяха единични и влаковете се разминаваха в гарите.

18

А инфраструктурата

преди 1 месец

Кой ще я оправи??? Бърз и относително евтин превоз навсякъде по света, тук БДЖ фалира

17

4oko

преди 1 месец

Хората, картофи не си купуват от Полша, а тия влакове. Ненормални хора, ненормална държава.

16

Господи!

преди 1 месец

Но как ще минат под контактната мрежа щом са двуетажни? Май ще стане така. Ще купим и внесем тези влакове. Сетне ще трябва или да ги продадем на други държави. Или да нарежем контактната мрежа и бракуваме за скрап десетки ел.локомотиви.

15

Анонимен

преди 1 месец

честито - те тия влакове и африка не ги иска- разбраха че българина тъ-п до безумие и ще му пробутват шоута и помия със самосвали

14

Анонимен

преди 1 месец

TGV ли ще са влаковете?

13

Анонимен

преди 1 месец

Най-големия проблем на БДЖ са ***. Те трябва да се возят в товарни вагони, защото чупят и унищожават всичко.

12

Анонимен

преди 1 месец

Едно време, в края на соца, за кратко имаше двуетажни вагони между Пловдив и София. Ама не изкараха много.

11

ДоидеаLista

преди 1 месец

По идеалната права да ти го...

10

маалатъ

преди 1 месец

Абе ние до вчера един свестен едноетажен немахме, направу на индийците завиждахме, а ся, хоп и на Двутажни минахме,бе, да го е...!!!

9

До идеалиста

преди 1 месец

Като не знаеш не мрънкай. Влаковете са пълни с пътници. Возя се всяка седмица. Ти си се вози на кола. Железниците имат милиарди фенове по света. Това е най-добрия транспорт.

8

Анонимен

преди 1 месец

Да помислят за скоростта защото сега от София до Бургас цял ден пътуване

7

Идеалист

преди 1 месец

За едноетажните няма пътници, те купуват двуетажни, втора ръка - нов внос!

6

Анонимен

преди 1 месец

Първо ще ги купят после ще разберат че не са удачни. Абе далаварата да върви. Комисионната сиреч.

5

Анонимен

преди 1 месец

До 4: Или сигурно купиха едноетажни а вторият етаж отиде в нЕкой Жеб

4

Анонимен

преди 1 месец

Те преди години пак искаха да купуват двуетажни вагони, но после се сетиха, че ще опират в контактната мрежа и се отказаха.

3

Анонимен

преди 1 месец

28 мильона доларя на вагонь..те кат изтребители скъпи бре

2

Анонимен

преди 1 месец

Прекалено малка държава сме, за да се купуват по 5-10 влака от всички модели и производители.