Ся като се смени правителството следващото такова ще отмени отново поръчката. Както стана с предишните две
Навремето сами си правехме вагоните. Само внасяхме локомотивите. Дизелите от Австрия. Електрическите от Шкода-Чехословакия. Мотрисите-електрички от Рига (Литва или Латвия). Имаше и малко дизели от Румъния. До 1967 година вървяха почти само парни локомотиви,а релсите бяха единични и влаковете се разминаваха в гарите.
Но как ще минат под контактната мрежа щом са двуетажни? Май ще стане така. Ще купим и внесем тези влакове. Сетне ще трябва или да ги продадем на други държави. Или да нарежем контактната мрежа и бракуваме за скрап десетки ел.локомотиви.
честито - те тия влакове и африка не ги иска- разбраха че българина тъ-п до безумие и ще му пробутват шоута и помия със самосвали
Най-големия проблем на БДЖ са ***. Те трябва да се возят в товарни вагони, защото чупят и унищожават всичко.
Едно време, в края на соца, за кратко имаше двуетажни вагони между Пловдив и София. Ама не изкараха много.
Абе ние до вчера един свестен едноетажен немахме, направу на индийците завиждахме, а ся, хоп и на Двутажни минахме,бе, да го е...!!!
Като не знаеш не мрънкай. Влаковете са пълни с пътници. Возя се всяка седмица. Ти си се вози на кола. Железниците имат милиарди фенове по света. Това е най-добрия транспорт.
Първо ще ги купят после ще разберат че не са удачни. Абе далаварата да върви. Комисионната сиреч.
Те преди години пак искаха да купуват двуетажни вагони, но после се сетиха, че ще опират в контактната мрежа и се отказаха.
БДЖ купува седем двуетажни влака