20

До вв

преди 3 месеца

Идеално. Дано повече хора последват твоят пример.

19

Анонимен

преди 3 месеца

Всички искат чист въздух, но кажеш ли им да се разделят с пръдливияим 20г дизел, настава вой до небесата!

18

Анонимен

преди 3 месеца

Глупости. Проблема на София е от една географското положение, от друга презастрояването и липсата на адекватна за това инфраструктура. Дори преди 1990г е имало мръсен въздух в София, независимо че трафик почети нямаше Просто няма добра циркулация на въздуха. Същия проблем има и Щутгарт примерно.

17

Анонимен

преди 3 месеца

Който може да си го позволи и да измисли вариант, да се пръждосва от гетото колкото се може по-бързо. Причини безброй..

16

Анонимен

преди 3 месеца

Велосипеден транспорт само че не сме в Европа ас Африка тук крадат бе навсякъде пред големите вериги има стойки, а велосипеди но никъде не съм видял да оставят веднага ще ги преберат

15

Дизеларов

преди 3 месеца

Азотни оксиди идат най-вече от дизелаци с махнати ЕГР-и и ад блу системи. Техниката на пунктовете за ГТП изобщо не ги мери тези неща, защото това е твърде сложно да се измери.

14

Анонимен

преди 3 месеца

Кикитата са по меренето на оксиди, писането на програми, мумурандуми и стратегии за милиони грешни левове! Като лапнат парата и ще си останем с едно мазе пълно с хартии и глупости и нищо като реално свършено!

13

Също и от

преди 3 месеца

Дизела има фини прахови частици дим огън и жупел

12

Анонимен

преди 3 месеца

Интересно, как в София и изобщо България винаги всичко е наопаки. В една Швейцария хората мият и чистят улици всеки ден, дори и да няма нужда. Тук мием и чистим улици само преди изборите и после се чудим що дишаме мизерия и живеем в мизерия.

11

до 10

преди 3 месеца

Ей заради такива теграмотни селяни, които пишат "тротУари" е таково паркирането в София.Дойдохте с избушените си селски баварци и голфове и се настанихте като у дома си.Па и сте нагли да ми казвате с какво да ходя на работа. Нищак, като не ти стигат парите за бензин терай пеш!

10

Анонимен

преди 3 месеца

До Анонимен "И миризмата на неизгорял бензин също не е приятна!" --------------- то вече не останаха коли не бензин.. Масово се карат ум..релите италянски дизели с махнати ДПФ филтри, а малкото автомобили на бензин се карат на газ.

9

Анонимен

преди 3 месеца

И миризмата на неизгорял бензин също не е приятна!

8

Анонимен

преди 3 месеца

Прекалено много коли има в София. По тротуарите неможе да се движи човек от паркирали автомобили. Улиците са постоянно задръстени. Единственият изход е като в Лондон: дневна такса за всяка кола която се намира вътрешно от околовръстното. Който не е на зор, да ползва градският транспорт.

7

Анонимен

преди 3 месеца

Големият проблем на София не са колите, а бездарната община и кметства, които не чистят улиците от прахоляка.А тойе от камионите по строежите, които не се мият и калят улиците.Големият проблем е и от сините на цвят софиянци, които горят дрехи, гуми, талашит и *** за да си стоплят копторите и общината не ги закача, защото са избиратели.

6

стар

преди 3 месеца

Още помня мантрата отпреди 20-30 години: спрете Кремиковци и въздухът в София ще стане по-чист..Каква е тази мания да си купувате дизеляци, да ви тракат и пушат??!?

5

Анонимен

преди 3 месеца

Айде сега пък азотният диоксид... скоро ще изкарат и диводородния оксид за основен замърстител само и само за да не кажат, че основният проблем са ордите сееееееее...ни дето се преселиха в града!

4

Азотния диоксид

преди 3 месеца

е газ и каро дихне вятъра го няма! Най големия проблем е прахта! Всеки ден трябва да си забърсвам HiFi уредбата за 34000 евро и това ме вбесява, защото се драска клавирния лак!

3

Анонимен

преди 3 месеца

Идете на Драгалевци и погледнете надолу булевард Черни връх ще добиете истинска представа за бруталното строителство виждат се поне 30 крана.

2

Нури

преди 3 месеца

Кога Бг ще Станеме Бяла Държава

1

Анонимен

преди 3 месеца

Тия като изредят цялата менделеева таблица , ще започнат да казват , че много кислород има във въздуха и трябва нов данък 10%