21

Мдааа!

преди 5 месеца

Купуват вагони втора ръка за возене на хора трета ръка ! Българите се окава , че са дори четвърта ръка ! Абе, може и да не са ръка, а крак или друг израстък ! Поне така се получава на практика ( гледайки какви управници си избира) !

20

Анонимен

преди 5 месеца

Първо трябва да се модернизират трасетата, след това да се купят нови влакове. Стига с това купуване на неща втора ръка.

19

Непозната

преди 5 месеца

Помня, преди години БДЖ пак купиха вагони втора ръка. Оказа се след това, че са платени като за нови вагони. Някой там взима тлъсти комисионни за това. Предполагам, че сега ще е поредният такъв случай.

18

Коцето Копейкин

преди 5 месеца

Пак западни ***? Трябва да се купят здрави, руски вагони!

17

Анонимен

преди 5 месеца

До 14: Кви обществени поръчки искаш бе ц ъ р вуу л? Гласуването му е майката, ама нашите велики избиратели все за същите си гласуват!!! Млък и толкоз! Глас народен - глас божи!!

16

Анонимен

преди 5 месеца

До Анонимен 14. У нас не се знае ко е туй нещо.

15

Анонимен

преди 5 месеца

Ка ше го прайм за два часа София-Бургаз с туй вехтошарство ?

14

Анонимен

преди 5 месеца

А, нещо като обществена поръчка, не требе ли?

13

Токмаков

преди 5 месеца

До АнонименЩе ги платиш ти и останалите балъци като теб. Стой си в къщи и натискай кълките на жена си.

12

Банкеръ

преди 5 месеца

България е абсурдистан.Купува чистак нови изтребители за да си купи после вагони втора употреба.Внесете и употребявана храна и употребявани презервативи за да е пълен цирка.Инак за Парламента всяка година се купуват нови лимузини от най висок клас.

11

VladTepes до 6

преди 5 месеца

Важни са и подвижния състав и трасетата - ако трасето позволява 160 km/h, но подвижния състав може максимум 100, то скоростта ще е 100.

10

VladTepes

преди 5 месеца

Вагоните поддържат 200 km/h и ще могат да се експлоатират със 130, след завършване на модернизацията на сигнализацията дори 160 в участъците с възможност за такива скорости. Вероятно са добро решение и ще позволят намаляване на време пътуванията по главните линии.

9

Гласоподавател

преди 5 месеца

Трета ръка хора купуват вагони втора ръка. На далавера сме :) Давайте!

8

Gogo

преди 5 месеца

Интересно! Защо ли едностранно е взета оферта само от Германия? Нима Франция, Великобритания, Холандия, Италия и Испания нямат развит ЖП транспорт и не биха наддавали за поръчка от бг страна(било то и на 2ра употреба композиции)?Изводите оставам на Вас ;)

7

мак

преди 5 месеца

Едните се отървават от антиките, другите ще ги ползват за "модернизация" на жп превоза.Чудничко. Според мен причината е в липса на пари, те нали знаем къде отиват напоследък.

6

Анонимен

преди 5 месеца

Министърът очаквал, че времето за пътуване ще намалее, заради вакончетата? Стига бе! Откъде го взехте този министър? Аз защо си мисля, че времето за пътуване зависи от терена, и най-вече релсите, или както му викат "железния път", а не от вагончетата. Тези са сигурно 10-гина години по нови, след като преди 5 години е правен капитален ремонт. Най-вероятно не се е получило нищо, затова - в България. Немските стандарти ... бяха преди!

5

Анонимен

преди 5 месеца

Е що ги купуваме? Германците ако са решили да ги хвърлят, поне да не им искат пари! Не стига, че няма да се чудят къде да си складират ламарините за скрап, ами и да им плащаме!? Това си е наглост! Ние ли сме най-големите бaлъци?

4

Анонимен

преди 5 месеца

Бедняците на ЕС. Няма срам.

3

Анонимен

преди 5 месеца

чакам с нетърпение как бойку и кирчу ще се оправдават задето нексо ни съди за 6 млрд лв и как ще ги плащат

2

Анонимен

преди 5 месеца

българин да се наричам първи срам е за мене :)))