Купуват вагони втора ръка за возене на хора трета ръка ! Българите се окава , че са дори четвърта ръка ! Абе, може и да не са ръка, а крак или друг израстък ! Поне така се получава на практика ( гледайки какви управници си избира) !
Първо трябва да се модернизират трасетата, след това да се купят нови влакове. Стига с това купуване на неща втора ръка.
Помня, преди години БДЖ пак купиха вагони втора ръка. Оказа се след това, че са платени като за нови вагони. Някой там взима тлъсти комисионни за това. Предполагам, че сега ще е поредният такъв случай.
До 14: Кви обществени поръчки искаш бе ц ъ р вуу л? Гласуването му е майката, ама нашите велики избиратели все за същите си гласуват!!! Млък и толкоз! Глас народен - глас божи!!
До АнонименЩе ги платиш ти и останалите балъци като теб. Стой си в къщи и натискай кълките на жена си.
България е абсурдистан.Купува чистак нови изтребители за да си купи после вагони втора употреба.Внесете и употребявана храна и употребявани презервативи за да е пълен цирка.Инак за Парламента всяка година се купуват нови лимузини от най висок клас.
Важни са и подвижния състав и трасетата - ако трасето позволява 160 km/h, но подвижния състав може максимум 100, то скоростта ще е 100.
Вагоните поддържат 200 km/h и ще могат да се експлоатират със 130, след завършване на модернизацията на сигнализацията дори 160 в участъците с възможност за такива скорости. Вероятно са добро решение и ще позволят намаляване на време пътуванията по главните линии.
Интересно! Защо ли едностранно е взета оферта само от Германия? Нима Франция, Великобритания, Холандия, Италия и Испания нямат развит ЖП транспорт и не биха наддавали за поръчка от бг страна(било то и на 2ра употреба композиции)?Изводите оставам на Вас ;)
Едните се отървават от антиките, другите ще ги ползват за "модернизация" на жп превоза.Чудничко. Според мен причината е в липса на пари, те нали знаем къде отиват напоследък.
Министърът очаквал, че времето за пътуване ще намалее, заради вакончетата? Стига бе! Откъде го взехте този министър? Аз защо си мисля, че времето за пътуване зависи от терена, и най-вече релсите, или както му викат "железния път", а не от вагончетата. Тези са сигурно 10-гина години по нови, след като преди 5 години е правен капитален ремонт. Най-вероятно не се е получило нищо, затова - в България. Немските стандарти ... бяха преди!
Е що ги купуваме? Германците ако са решили да ги хвърлят, поне да не им искат пари! Не стига, че няма да се чудят къде да си складират ламарините за скрап, ами и да им плащаме!? Това си е наглост! Ние ли сме най-големите бaлъци?
чакам с нетърпение как бойку и кирчу ще се оправдават задето нексо ни съди за 6 млрд лв и как ще ги плащат
БДЖ купува от Германия 70 вагона втора ръка