87

Анонимен

преди 4 месеца

Това е защото правителството вдигна минималната заплата, пенсия и хората вече имат излишни пари. Чудят се за какво да ги харчат.

86

тъжно но...

преди 4 месеца

До 1989г в Бг се продаваха около 55000 нови коли годишно.

85

Анонимен

преди 4 месеца

До ХАХАХАХАХАХА 94. Кво ти и ?

84

ХАХАХАХАХАХА

преди 4 месеца

Копейки,кисело ли е гроздето,вноската за нов москал при Митрофанова ли се внася?

83

Анонимен

преди 4 месеца

"За един ден във Варна видях около 30 новорегистрирани чисто нови коли. Пежо 3008, новия Хюндай suv, Шкода Октавия,, все последните модели" - За едно спиране пред магазина видах около 150 стари коли. За 2 часа каране, видях поне 5000 стари.

82

Анонимен

преди 4 месеца

"Взимаш я под наем" - Моля те, спести ми американшинката ...

81

Анонимен

преди 4 месеца

Пак с глупавата пропаганда. Ние миналта година сме купили 2 нови коли, а тая сме купили 4 нови коли и имаме 100% ръст. А пък в Италия миналта година са купили 20000 нови автмобила, а тая година 21000 и имат един мижав 5-процентен ръст. А ?

80

Анонимен

преди 4 месеца

най големите сме бе, на първо място по зле

79

Колите

преди 4 месеца

Колите се купуват от украински бежанци или за износ през черно море...

78

Анонимен

преди 4 месеца

Собственик съм на нов автомобил. Дори само усещането, че си над другите, да виждаш как подсмърчат в евтините си, стари тенекии, да те гледат или с яд или със смирение, дори само това си заслужава да карам нова кола. Един ден всички че имат и вече няма да е престиж.

77

До Ларавел

преди 4 месеца

Аз така правя с диваните ни. Пускам 3-4 годишен кожен диван за 200лв и леко се усмихвам някой завалия като дойде да го товари. Само ако знае какви неща е имало върху него....

76

Анонимен

преди 4 месеца

Всъщност, има просто обяснение за "ръста" на новите автомобили в БГ за миналата година. Парламентарни избори, местни избори ... Нищо чудно да са харчили като за световно за покупка на нови автомобили по министерства и общинки. Да са в крак с модата и новите тендеции.

75

Ларавел

преди 4 месеца

Тази година няма да сменям колата, но на жената ще взема едно Пежо 308 да се вози, че на сегашната изтече гаранцията. Да си троши главата някой русофил да лежи под нея, като се усети, че масло на по-малко от 25-30 000км не съм сменял. Да карат, щом мислят че е по-евтино втора ръка :)

74

123

преди 4 месеца

В статията ясно пише колко коли са продадени праз 2023 та в България - 37 724 броя. Част от коментиращите просто си хейтят без дори да прочетат статията. А за това, че били на лизинг или под наем - няма смисъл да плащаш кола кеш. Взимаш я под наем или на финансов лизинг, караш 5 години, връщаш и взимаш нова. Колата трябва да се разглежда като разход, а не като актив.

73

До 76

преди 4 месеца

Абе те вече са пред Москва, ти за Крим говориш

72

Анонимен

преди 4 месеца

За първи път виждам да се отчита срив на продажби със знак "+" отпред. Освен това, да се сравняват цифри, означаващи ръст ... е чиста загуба на време. Ръст от 70% на 1000 броя примерно в България колко прави? А за една Германия ръст от 5% на 200 000 броя? Ама България излиза първа в някаква класация по ръст на нещо си, не само за автомобили.

71

До 71

преди 4 месеца

Явно живееш в малък град. За един ден във Варна видях около 30 новорегистрирани чисто нови коли. Пежо 3008, новия Хюндай suv, Шкода Октавия,, все последните модели. За София там е още по

70

Костя Копейката

преди 4 месеца

Като дойда аз на власт ще оправя тази статистика.

69

До 69

преди 4 месеца

Не ми обяснявай врели некипели. Лизинговата кола не е моя ама аз си я карам. Така че тия глупости на децата . Това е поредно доказателство , че в БГ , делът на сивата икономика е много по голям от този, който ни дава бг статистиката. Та, и за това политиците ни стрижат като овце пара има бол в населението. Вижте колко е повишението на ипотечните заеми, над 21%. Та, по темата. Голям % от българите печелят 1500, а харчат 2500, като във вица.

68

Тянко Тянков

преди 4 месеца

Карам 22 годишна немска кола внесена от Италия. Идеялната комбинация.