33

Анонимен

преди 5 месеца

Да да естествено само с градски транспорт. Коли на никого не му трябват! В цяла София 2 млн град има 25 линейки. Като бяха се изпотрошили 2000 човека преди 2 седмици при първия сняг трябваше да ида да взема тъщата и да я закарам до спешно отделение. Ако нямах кола в травматологията обясняваше, че 7 часа лежала на със счупен крак на пода до входната си врата докато дойде линейка. Жената се беше напикала щото няма кой и как да я закара и разчита на линейките. Как не се сетих да и кажа за градския!

32

Анонимен

преди 5 месеца

В България колата от около 1970 година стана необходимост, а не лукс, а в държавите от Западна Европа и САЩ това стана много по-рано. Да твърди, че може без кола, а с градски транспорт, може само някой с мляко около устата, напълно здрав и без никакви задължения.

31

Анонимен

преди 5 месеца

Градският транспорт в София е много зле, вкл. и метрото в определени часове. В Амстердам са доста по-добре, но и там няма как с куфарите 20 милиона туристи да се помъкнат по трамваите.

30

Анонимен

преди 5 месеца

Павелчо, елементарен въпрос: Живееш в Центъра и имаш две деца, които трябва да водиш на училище и детска градина, които всяко едно е на разстояние от около 30 минути с кола и около 2 часа с градски транспорт. Кажи ми как да стане според теб? Може и обратното - живееш извън Центъра, но водиш там децата на две различни места.

29

Павел

преди 5 месеца

Ти продължаваш да излизаш с лайт мотива, че колата е абсолютна необходимост за придвижване. Това е донякъде вярно само за междуградско пътуване и за населени места без развит градски транспорт. Предполагам си пътувал доста. Как е в другите столици? Виена, Брюксел, Берн, Стокхолм... Градския транспорт не можел да поеме всички?! Пълен абсурд

28

Анонимен

преди 5 месеца

Павелчо, градския транспорт през Центъра е много орязан. Синя зона не означава Центъра, а е район, където мафията може да съдере повече кожи от хората. Кажи ми кой градски транспорт минава по жълтите павета? Кажи ми хората, които трудно се придвижват, как децата им и вницуте им ще ги взимат и водят някъде? Кажи ми хора с багаж, как ще пътуват с градския транспорт в твоя илюзорен Център? Кажи ми как хората живеещи в Центъра на София ще пътуват извън София? Има още много и много.

27

До Павел

преди 5 месеца

Първо- движението е устроено така,че минава през центъра. Второ - по твоята логика, нека да спрем придвижването коли изобщо. Тогава как ще се придвижват хората? Градския транспорт не може да поеме всички.

26

Анонимен

преди 5 месеца

Защо да пия и да карам с 30, като мога да пуша и да летя с 300.

25

Павел

преди 5 месеца

В центъра има градски транспорт на разположение. Не говорим за някакво село или предградие, където без кола наистина е трудно. Правото на придвижване може да се отнеме само ако човек е физически ограничен да се придвижва, демек има белезници или пранга или е в клетка. Ааа..чакай...ти искаш да се придвижваш с колата, просто да ти е по-удобно на теб? Еее не става. Или поне не в центъра на града - там където е състредоточен културния и бизнез живот. За всеки града е различно. София - синята зона.

24

Анонимен

преди 5 месеца

Павелчо, какво е центъра по твоите представи? Там хора живеят ли или е център без живеещи там хора? На какво основание ще отнемаш правото на придвижване на едни хора, а на други не?

23

Павел

преди 5 месеца

Няма логика изобщо да е позволено движението на частни автомобили в центъра. Той трябва да е за пешеходците и градския транспорт. Изключения трябва да има само за снабдителните бусове/коли, линейки, мпс за трудно-подвижни хора и т.н. Дано един ден и София осъмне с подобно решение, ама надали ще го дочакаме...

22

Анонимен

преди 5 месеца

намалянето на скоростта води до увеличаване на замърсяването на въздуха

21

Анонимен

преди 5 месеца

По добре да ги бутат

20

Анонимен

преди 5 месеца

Разумното решение е да се вдига разрешената скорост, а не да се намалява.

19

Анонимен

преди 5 месеца

Тия ще унищожат Холандия/Нидерландия, с СО2 изисквания, масово ще си фалират компаниите, а движението май ще е само с колела, тротинетки и пеша. А в Германия, един непочистен сняг, блокира цели улици, задръстени са с заснежени електрички. Светло бъдеще в зелен ЕС.

18

Анонимен

преди 5 месеца

Само ОГРАНИЧЕНИЯ, ОГРАНИЧЕНИЯ. Утре ще ни наложат плащания САМО С КАРТИ, ще си следят какво си купуваме и ще плащаме ДАНЪК ВЪЛГЕРОДЕН ОТПЕЧАТЪК. Спете още, овце такива

17

Анонимен

преди 5 месеца

Поради увеличаващия се брой на населението в Амстердам там скоро ще забранят и хетеросекса

16

от СТАРИЯ НЕСЕБЪР

преди 5 месеца

Как ще ги стигнем? Или поне доближим...

15

Анонимен

преди 5 месеца

След всяка новина си личи, че 80-90% от пишещите, коментари в този сайт са тро-Lове. Цел на внушение - всичко е грешно, всяка умна идея е глупава, по добре беше при бай Тошо. Всички освен Русия са Sоро-Sоиди, кравари, капиталисти и правят всичко само за собствени облаги. Нон стоп се цитират ТОТАЛНО грешни факти. Не ви ли писна да пишете всеки ден едно и също, единствената друга работа подобна на вашата е - доносник на ДС... аа има някои които го правят и като хоби, това ми е още по смешно

14

Анонимен

преди 5 месеца

Ходил съм в Амстердам, но не съм особено очарован от организацията им на движение. Общественият им транспорт, градският и междуградски, ми се видя на добро ниво, но по-зле от други европейски градове. В Амстердам имат прекалено много туристи и може би затова въвеждат тази дивотия.