Карам всесезонни, по-добри са от евтините зимни със сигурност, миналата зима дори зимна течност за чистачки не съм слагал защото нямаше нужда.
Ясно, че зимата се кара със зимни гуми. Но ако караш градско отвреме на време, и при положение, че миналата зима в София имаше сняг 1 седмица към март месец, а останалото време беше 10-15 градуса, има ли смисъл?
Самия факт,че може да се кара с летни гуми през зимата е достатъчно абсурден.При температура под 4 градуса летните чисто нови гуми са по опасни от 10 годишни зимни гуми.
Е това за жрайфера от 4мм е пълна глпст. Трябва зимна гума и това е. Аз затова в багажника мъкна зимните, ако ме спрат да кажа, че отивам да ги сменям. Само че няма да се наложи, защото по закон може да караме и с летни гуми, които имат грайфер. Пулна просссттлтия, защото лятната гума със или без грайфер е като шейна.
При обилен снеговалеж, най-много ме кефят онези с ЛЕТНИТЕ гуми, но със завидната дълбочина на протектора от 5-7 милиметра!
Хората в България гладуват каква акция зима най бедната държава в ЕС сме а колко българи има които дори не могат да си позволят разходите по кола камо 300-400 лева за зимни гуми
Вчерно време няма да съм с тъмни дрехи. Ще си слагам розовите дънки и шалчето с цветовете на дъгата за да ме виждат отдалеч. Като на прайда.
Най-важното което трябва да се знае коганка ушев мери грайфера,е това че средството му за измерване трябва да е минало през съответната акредитирана лаборатория и да има документ(сертификат)дали мери вярно и с каква грешка.Сравнете серийния номер,на нещото,с този вписан в документа,ако има такъв,ако няма фабричен номер,трябва да има условен такъв, като същият трябва да е вписан в документа,а самата метрологична проверка е с валидност една година.Ако го няма,корумпая може да ви изчопли камъчетата
Започва акция "Зима", глобяват за неподходящи гуми