52

Анонимен

преди 7 месеца

52: къде има частни влакове? В Германия ли? В УК или Франция може би? О не сетих се, в Скандинавските страни може би? Полша? Не няма, защото това си е един солиден бизнес без алтернативи и той трябва да е държавен! Точка.

51

Анонимен

преди 7 месеца

Хайде на железния кон робе, сега пляскате с ръце но да не ревете като билета ви стане по 40лв. Всичко ще е частно и избор няма да имате. Мисли робе, мисли.

50

Анонимен

преди 7 месеца

До Анонимен 51, някои хора просто не можете без драма, нали? В цял свят има частни влакове... в България нямало как да стане. Ще унищожат безценната ви държава! Смехотворни сте! не мога да разбера желанието на някои индивиди да си седят в калта и да няма никакво развитие. Толкова ли мразите прогреса? СМЕШНИ СТЕ!

49

Анонимен

преди 7 месеца

Кога ще качат тировете на БДЖ? Когато ги унищожат, ще дадат поръчка на частна фирма!

48

Анонимен

преди 7 месеца

До Анонимен 49, и какво лошо има в това? Едно време жените са раждали и умирали на полето. Да вземем и това да върнем, а? Като не ти харесва хващай бавния влак и се лашкай и 20 часа. Щом има възможност няма нищо лошо да се подобри услугата. Или ти по традиция биеш жена си всяка вечер за да си знае мястото? Не си чувал за еволюция май?

47

Анонимен

преди 7 месеца

Хората, едно време са пътувале от Русе до Варна за 10часа и не са мрънкале, сега тука нещо много сме се разглезили искаме за 1 час да отидем от Софето до Морето.

46

Анонимен

преди 7 месеца

Eми мизерия са влаковете от - Плевен до София е 14 лева билета. Мръсно, бавно.Предпочитам да платя 50 или 100 лева, но да пътувам бързо и на чисто. Но не се предлага такава услуга. Ако има частни влакове - може и да има по-добри услуги

45

Анонимен

преди 7 месеца

В момента посока с автомобил София -> Бургас ми струва почти 140 лв. Пътувам почти винаги сам. Ако влак стига до София за 2 часа с удоволствие ще платя до тази сума за влак. Ще си спестя много нерви по магистралата с разни изперкали п0серковци без интелект. Да, време е да спрем да мислим само за бедните.

44

Анонимен

преди 7 месеца

До Странно, точно това написах ей сега. Стига сме гледали социално слабите. БДЖ да си се клатушка за тях. Имаме нужда от транспорт за платежоспособните. Не може цялата държава да се върти около бедните. Едното не заменя другото. Мислете бе! Не боли!

43

Анонимен

преди 7 месеца

До VladTepes, не е нужно да е смислено :) Освен това сам написа, че БДЖ може да си седи в ниския диапазон на цените. Нека има и за платежоспособните. Не е нужно всичко да се равнява със социално слабите. TGV е добър пример също :)

42

VladTepes

преди 7 месеца

До АнонименДва часа от София до Бургас означава по-скъп билет от самолетния - нужни са скъпа инфраструктура и скъп подвижен състав, изразходва се много енергия. По-смислено е времепътуване 4-5 часа на цени малко над автобусните.

41

Странно

преди 7 месеца

До Анонимен "до Варна има целогодишни полети. До Бургас полетите спират септември. Къде ще има повече пътници? отговорът е ясен :)" Не е съвсем ясен. Железопътният транспорт има и социално измерение. С намаленията за пенсионери, ученици и студенти. Аз такива не знам да пътуват със самолет. Може би ти познаваш такива?

40

Анонимен

преди 7 месеца

До Странно, до Варна има целогодишни полети. До Бургас полетите спират септември. Къде ще има повече пътници? отговорът е ясен :)

39

Анонимен

преди 7 месеца

В Испания влакът се движи с 300 км/ч. Значи може! Силно се надявам да постигнат 2 часа между София и Бургас. Тогава спирам да пътувам с автомобила си. Дори на самолет няма да се кача, при тези почти постоянни закъснения на Бългерия еър.

38

Странно

преди 7 месеца

От София до Бургас има магистрала, по, която се стига бързо до морето. Няма нужда от влак. По-удачнобеше да пуснат до Варна, Хемус има да се бави с години. Щеха и да имат повече пътници.

37

нафърфорий

преди 7 месеца

Ей, м///амицата и разкатахте на таз държавъ, все едно, че ви е чужда!!!!

36

Анонимен

преди 7 месеца

"БДЖ явно не е в състояние да предостави услуга по-висок клас за по-платежоспособните пътници и да ги привлече. Не виждам какъв е проблемът това да направи частен превозвач, БДЖ да изпълнява субсидирана социална услуга за по-бедните. " - Чроблемут е, че ще се унишожо БДЖ и железниците ше станат 100% частни под контрола на един човек.

35

Анонимен

преди 7 месеца

До 36 - Ще возят нанполвин цена две годони, докато някой предложи, *** БДЖ вепе е ненужно, ше го закрият и тогава, ше си озбият загубите бързо-бъезо ..

34

Анонимен

преди 7 месеца

Тия частници ще закрият линийте още първият месец. Без държавна сусидия(каквато помучава БДЖ) ще возят много скъпо и едва ли някой ще се качи на техните влакове.

33

Анонимен

преди 7 месеца

Това е по английския модел,а там важи максимата "скъпо и тъпо"