14

Анонимен

преди 8 месеца

До Анонимен 5 - не работи така. Батериите в електромобил не са като в смартфон - една единствена гигантска батерия (една клетка). Батерията на електромобил е направена от отделни модули (мислете ги като "малки батерии"). Всеки модул е направен от стотици отделни цилиндрични батерии (все едно АА, но бая по-големи), заварени успоредно за горната и долната части на модула. Ако нещо тръгва да се пали или гърми, то това са отделните малки абтерии в отделен модул, а не цялата батерия на електромобила

13

Анонимен

преди 8 месеца

Две коли коалиционни партьори от неКоалицията

12

100% Бай Ганьо

преди 8 месеца

За коментиращите тук гроздето е кисело

11

Сата НАТО

преди 8 месеца

Бих казал, че въобще не се ремонтират, освен ако е нещо козметично.

10

Анонимен

преди 8 месеца

Във варненско има един специалист, който купува само катастрофирали тесли. От две -три прави една, запоява,програмира,гласи и после айде на пазара, без никакви тестове и документи за надеждност, нещо като хайтек горублянски търгаш. Тук дори и да се запали,минку рушветчийски пише невъобразима скорост и продължава да чака пенсията на младини и торбата със заплатите.

9

Анонимен

преди 8 месеца

Също като колите с газ не ги пускат в подземните гаражи палят се живи бомби един колега миу се запали електрическя скутер в гаража хубаво вика че колата, я нямало и тя щяла да, изгори от високата, температура всичко в диаметър от 3 метра, се стопило

8

Анонимен

преди 8 месеца

Който го е страх от мечки, да не ходи в гората.

7

Анонимен

преди 8 месеца

Катастрофирал електрокар в САЩ се самозапалил 2 седмици след катастрофата. Да ви е честита руската рулетка. Дано не сте наблизо. Въпрос на време е да почнат да пуукат като пуканки. И в подземен гараж щетите ще са огромни поради невъзможността да се угаси. Сгради ще падат. И застрахователите на ел каруките ще плащат милиони за щети, причинени само от 1 ел.каручка

6

Анонимен

преди 8 месеца

Какво ни интересува нас това със Голф 3 и 4 :)))

5

Анонимен

преди 8 месеца

При най-малка деформация на батерията - която заема целия под на електромобила вежду колелата, тоест може да бъде деформирана при почти всякаква катастрофа - нараства неизмеримо вероятността от самозапалване. А запалена батерия на електромобил гори с часове и е невъзможно да се угаси. Интересно че САМО ТОВА не се споменава в написаното горе. От заглавието помислих, че най-после ще се говори за това.

4

Анонимен

преди 8 месеца

Поне измрелите от изгорели газове софиянци ще намалее. ДВГ превръщат големите градове в газови камери.

3

Мда

преди 8 месеца

Е нищо де, като станат малко повече електричките, ще качат каското, ще качат гражданската ..... и "кяра" от това, че пестиш от бензин и смяна на масла и филтри, рееезко ще изчезне!От години го обяснявам на електрозомбитата - НЯМА КОЙ ДА ВИ ОСТАВИ ДА КАРАТЕ ПО ЕВТИНО ОТ СЕГА!!!! Просто сега ви мажат с вазелен и ви е хубаво да си мислите,че ще ви е евтино, *** като го нахакат с 200, че се оцъклите!

2

Ремонт, ама друг път

преди 8 месеца

Някои застрахователи в САЩ вече предпочитат и при сравнително малки повреди на електрическия майтап с идеята за автомобил направо да го отписват, вместо да рискуват още повече с вероятността да са се появили скрити проблеми с електромотора и батерията. Особено ако е любимата на всички Мъск-поклонници "Тесла", която има навика от време на време да гори зрелищно. Нямат никакво желание да се набутват с огромни суми, ако хората вътре са станали на въглени.

1

Анонимен

преди 8 месеца

Уффффф. Сега капчица по капчица ще захранват плоскоглавите с това, което беше ясно от години за абсурдните играчки на батерии, заблуждаващо наречени "автомобили". Които тежат двойно, струват двойно, могат да се карат половината разстояние, зареждат се сто пъти по-бавно, и накрая след 10 години имат нула стойност, понеже батерия за 20К е за смяна. И като сменим електроцентралбите с вятърни мелници и слънчеви панели, няма да има и с какво да се зареждат. ИЗМАМА Е