До Анонимен 5 - не работи така. Батериите в електромобил не са като в смартфон - една единствена гигантска батерия (една клетка). Батерията на електромобил е направена от отделни модули (мислете ги като "малки батерии"). Всеки модул е направен от стотици отделни цилиндрични батерии (все едно АА, но бая по-големи), заварени успоредно за горната и долната части на модула. Ако нещо тръгва да се пали или гърми, то това са отделните малки абтерии в отделен модул, а не цялата батерия на електромобила
Във варненско има един специалист, който купува само катастрофирали тесли. От две -три прави една, запоява,програмира,гласи и после айде на пазара, без никакви тестове и документи за надеждност, нещо като хайтек горублянски търгаш. Тук дори и да се запали,минку рушветчийски пише невъобразима скорост и продължава да чака пенсията на младини и торбата със заплатите.
Също като колите с газ не ги пускат в подземните гаражи палят се живи бомби един колега миу се запали електрическя скутер в гаража хубаво вика че колата, я нямало и тя щяла да, изгори от високата, температура всичко в диаметър от 3 метра, се стопило
Катастрофирал електрокар в САЩ се самозапалил 2 седмици след катастрофата. Да ви е честита руската рулетка. Дано не сте наблизо. Въпрос на време е да почнат да пуукат като пуканки. И в подземен гараж щетите ще са огромни поради невъзможността да се угаси. Сгради ще падат. И застрахователите на ел каруките ще плащат милиони за щети, причинени само от 1 ел.каручка
При най-малка деформация на батерията - която заема целия под на електромобила вежду колелата, тоест може да бъде деформирана при почти всякаква катастрофа - нараства неизмеримо вероятността от самозапалване. А запалена батерия на електромобил гори с часове и е невъзможно да се угаси. Интересно че САМО ТОВА не се споменава в написаното горе. От заглавието помислих, че най-после ще се говори за това.
Поне измрелите от изгорели газове софиянци ще намалее. ДВГ превръщат големите градове в газови камери.
Е нищо де, като станат малко повече електричките, ще качат каското, ще качат гражданската ..... и "кяра" от това, че пестиш от бензин и смяна на масла и филтри, рееезко ще изчезне!От години го обяснявам на електрозомбитата - НЯМА КОЙ ДА ВИ ОСТАВИ ДА КАРАТЕ ПО ЕВТИНО ОТ СЕГА!!!! Просто сега ви мажат с вазелен и ви е хубаво да си мислите,че ще ви е евтино, *** като го нахакат с 200, че се оцъклите!
Някои застрахователи в САЩ вече предпочитат и при сравнително малки повреди на електрическия майтап с идеята за автомобил направо да го отписват, вместо да рискуват още повече с вероятността да са се появили скрити проблеми с електромотора и батерията. Особено ако е любимата на всички Мъск-поклонници "Тесла", която има навика от време на време да гори зрелищно. Нямат никакво желание да се набутват с огромни суми, ако хората вътре са станали на въглени.
Уффффф. Сега капчица по капчица ще захранват плоскоглавите с това, което беше ясно от години за абсурдните играчки на батерии, заблуждаващо наречени "автомобили". Които тежат двойно, струват двойно, могат да се карат половината разстояние, зареждат се сто пъти по-бавно, и накрая след 10 години имат нула стойност, понеже батерия за 20К е за смяна. И като сменим електроцентралбите с вятърни мелници и слънчеви панели, няма да има и с какво да се зареждат. ИЗМАМА Е
След катастрофа ремонтът на ел. коли излиза много по-скъпо