До 42 ... На нашите "магистрали" се кара или със 170 или със 60 . Има едни елементи дето Градско/извънградско/магистрала карат все с 80 . Много сме калпави,а се обиждаме като ни го казват.
Много километри съм навъртял по немските аутобани. Много от тях са без ограничение на скоростта. Диващина като по българските "магистали" не съм видял. Същото важи и за кормуване във градовете пълна е анархията във България. Не само по пътищата а във всичко.
Има си правилник. Спазва ли се, няма да има толкова инциденти. Качеството на пътищата е друг въпрос. За съжаление манталитета и безотговорността заобикалят правилата.
Хе, който не е карал по магистрала той не знае, че по магистралата мнооого рдко се кара с под 140км/ч! Обикновено само тировете карат с под 140км/ч А и както се изрази един познат и баламурниците! А ако случаино караш с позволените 140 км/ч то обикновено те изпреварват от дясно! че даже ти и бибиткат! Та ето къде е динената ***! мислим си че сме над правилата и нормите и дори законите на физиката! И после като се види, че сме прости червей и ааа ама ние не сме виновни! Еми ....!
Самосъзнание и търпение. И ако вчера си прекалил с алкохола, и си спал 5 часа ... отиди до тоалетна, пий вода, хапни леко, легни си поне за още два и тогава тръгни. Отделно - товаренето - и аз съм си подлагал динена *** - имай комби пасат, трябваше да взема 40 тротоарни плочки в багажника- викам си - колко са - по 5 кила едната, макс мога да нося 400, ок съм. Е да ама ... бяха по 15 кила парчето - 600 кила отзад и не можеш да вземеш завоя, защото нямаш сцепление отпред.
Най безопасният вариант за движенито във България е Хъмви. Не вдига повече от 140 и е тежко бронирано.
Всичко започва от алчните и коромпирани инструктори и автошколи. Когато се спре продаването на книжки на хора, трдно им да си напишат трите имена и психично болни, тогава ще се оправят нещата. Няма как активни шофьори да обесняват пътните знаци, като онзи със жълтото и другия с червеното. От там идва главния проблем!
Може би трябва ново решение по въпроса - да се насърчава карането пиян за да може колкото може по бързо хамавите да се изтрепят и най накрая да вземем да заспим и целия квартал да може да спи как требе.
Аз на булеварда живея и като отворя балконската врата не чувам по тв говорителя - на вън всеки ден е мото фест. Всякакви друсани хубавци си изпробват таратайките коя от коя колко повче може да реве. Целия квартал не може да спи зарада разни муловци дето като се забият някъде и требе да си съжаляваме че са станали на пюре
С тези диви индианци по пътищата - това е резултата. Всеки ден по 10-15 човека си заминават преждевременно. Всеки си вика - на мен няма да се случи и газ, дай. В градовете по булевардите моторите летят с над 100. Да питам аз къде е полицията, или тя в тази жега е приятно заспала под някоя джанка на сянка. От този мързелив народ нищо не става
Кара се бързо, кара се неадекватно спрямо ситуацията на пътя, кара се без необходимата дистанция, карат дрогирани, пияни, недоспали, недо_еб_али и изнервени, карат се бмвета със задкормилно устройство имащо в в гл;авата си вместо мозък - въздух. Карат обезумели скотоwe, които си мислят че са сами на пътя, карат хора които не знаят елементарни правила и т. н.
У БГ-то всички много обичат дърветата, както се казва много сме зелени. Толква сме зелени че чак ставаме червени. Газ до ламарината, после цуни муни с някое дърво, поляна, нива , канавка, въргаляме се здраво. Особено младите, те много обичат зеленината. Требе всички дървета да бъдат изкоренени и на тяхно място да боццнат по един банан. Той поне е мек и така ще станем качествена бабанова република
До20 . И сега има много пари . Независимо, че е ЦЕНТРАЛНА ВЛАСТ . Така беше в Соца. Живков каза " цялата власт в Съвета , голямата община / Голямата Община / По модел от Москва . Периферията е бедна , но пък се управлява лесно . Затова Държавата е богата ,а народа беден . На Запад е 50 % на 50% градско и селско населението. Парите са в Местната власт и се разпределят по точно .
Незнаене и/или непознаване на правилата, високо самочувствие, липса на адекватен контрол по пътищата. Това води до управление с превишена скорост, неспазване на предимства, невладеене дори на автомобила. Даже полезният полигон отпадна.
До ManolovИ нашата банка дава пари при лихва 1000% и супер промоциаонални условия - даващ 3, вземаш 1
До HeinrichHimmlerЗа каква маркировка бе човече? Кой я спазва? Виж къде е замазана от каучака на напреко миналите шофери. Двойна непрекъсната за нищо я нямат. Слизаме от Петрохан и някакъв като теб:"Глей, глей. Само на места я поддържат маркировката". Не бе Айнщайн. Сечат завойте и затръкват маркировката. Онзи ден слизам от Околовръсно по България. И оня с Тойотата, през една кола от мен ми *** при даден от мен лев мигач, щото влиза на бул.България пресичайки непрекъсната линия и му преча!
То ако приемем, че карането в България е грешка само по себе си, може да ги закръглим на 100% причините да са "човешка грешка". Грубата реалност е, че ако пътищата бяха нормални - без дупки, без вдлъбнатини, с маркировка, със светлоотразители и мантинели - направо брой катастрофите и жертвите на половина.
До20.да се плаща данък / както е на Запад/ . Трябва да се смени голяма част от законите /а те тридесет години" тупат топката" НАРОДНИТЕ представители/ И да стане МЕСТНАТА ВЛАСТ и най малкото кметство финансово свободно - ДА не е зависимо от Централната власт. Сега е от времето на Соца. Половин България живее в София и Софийска Област около 2 500 000 души. И ги дерът от Топлофикация да плащат и летно време ЦЕНТРАЛНО отопление
До 11 На 73 г. съм , тежко болен , едвам ходя , но за пътеката изчаквам , оглеждам се и преминавам, като дори леко подтичвам.Кай съм аз,че десетина коли да ме чакат да се клатя по пътеката ?Възмутен съм от дори млади хора , които минават тържествено бавно, с гордо вдигната глава. Вижте ме, аз съм с предимство .
90% от катастрофите са след човешка грешка, къде си подлагаме динена кора?