Темата е за БДЖ, но комплесара си е комплексар, защо София била столица на България. Хайде да напомня, че когато София е била обявена за столица, това е било населението място в България, с най-много живеещи в него българи. Имало е три града с по-многобройно население от София, заради многото турци живеещи в тях, но по българи София е била начело.
И колко е платил евродепутатът за пътуването си? Не повече от пет еврака. За толкоз пари, такава услуга.
И какво откри евродепутатът? Нищо ново.Години наред БДЖ умишлено не се развиваше и не се инвестираше,заради автобусните превозвачи,чийто собстеници бяха приближени до управляващите.Влакът трябваше да се направи толкова непривлекателен,че пътниците да предпочетат автобуса.
Не можете дори да боядисате построеното от Живков и социализма. Сега във всичко е много по зле, факт!
Витане *** с влак до Ловеч. София - Ловече е 10 часа пътя. *** и до Смолян ако можеш. А пък Своге - Мездра е постоянно ремонт и чакат по 2-3 часа.
До Анонимен 10 Истинсите столици се намират в Източна България, като почнеш от Плиска, Преслав и стигнеш до Търновград сега Велико Търново, Софето не влиза в тази категория въобще :)))
До Анонимен 6 - Каквато и да е била, вече не е същата. Честно казано и аз не рабзирам, защо столицата е там. Предполагам, че идеята е било, поне от гледн точка на тогавашната военна техника и такитика, че ще се отбранява далеч по-лесно от Пловдив или крайбрежните градове, но за разлика от Търново, е имало много повече свободна площ за разрастване. А може ид да е било някаква шопска далавера ...
До Анонимен София е столица на румелийски санчак при Турция. Даже шопите са кръстили и булеварда си на Истамбул с джамия на ЦУМ.. Столицата на България е Търновград.
Ох, много са ми смешни и жалки такива ... Все едно чета някаква приказка, където благочестивия принц се предрешил, като еин от простолщдието и слязал да види, как живее раята му ...
Пловдив и София има най-много влакове и метра, но цели обалсти и градове и села са без жп изобщо.
Най-после да се обърне поглед към БДЖ. Секторът е в окаяно състояние. Мръсно, замазано, вунящо, пердета да те е гнус да ги пипнеш, опитваш се да не се допираш до нищо, закъснения, аварии ....Отврат!
Защо летището беше дадено на концесия,а жп транспорта не може?Защо се хвърлят в сектора стотици милиони,а резултата е никакъв?
Тунелите на Петрохан и Троян са мираж. Няма жп в северозапада. До Смолян още няма жп. Гласуват милярди но няма жп
Не е нужно да подменяме подвижният състав, можем просто да го обявим за неподвижен, а на парите ще намерим по-целесъобразно място.
С БДЖ до Пловдив... На какво се натъкна евродепутатът Петър Витанов?