Свободното движение има и недостатъци. Примерно еволюирали химични елементи като водород върху бумагите за попълване. На печелившите честито!!! Който има образование по био химия или завършен 8 клас с отличен ще ме разбере.
Ами неграмотните ще слугуват на училите. И няма да имат претенции за високи заплати. Така е по света.
Това в малките класове да няма повтарящи ученици е престъпление към държавата.Неграморните няма шанс да се справят с материала в горните класове и дърпат назад целия клас.Неграмотната СеФда не трябва да има право на никакви помощи-детски,социални и т.н.
Ако до матурата стигат само грамотни деца, няма да има такива проблеми.Който е неграмотен, не трябва да е завършил и четвърти клас. А ако някой учител му е подарил оценка, трябва да бъде уволнен. Ако не е уволнен, трябва директора на училището да бъде разследван и съден.Все пак те правят нарушения с цел финансови изгоди, за сметка на данъкоплатците.
Сефда вече е изтървана и държавата трябва да се погрижи да я кастрира буквално за да няма повече Сефди.По нищо не се различава от бездомните кучета и котки.Ромите за 30 години се измъстриха и почерняха повече от тези в Индия.Ромските организации да наемат генетици да разяснят причините.Те са ясни близка кръв и липса на образование.Все едно да получиш бял гълъб от сиви родители.
Тогава имаше нещо полезно в образованието.Тези,които искаха да продължат образованието си във ВУЗ отиваха в гимназии.Други искаха да станат добри средни специалисти-отиваха в техникуми.Най-мързеливите и неучещите отиваха в т.нар.СПТУ.Така имаше хора за всичко-работници,среден ешалон и висшисти.Сега всички вузове се нарекоха униреститети.МЕИ-университет,ВПИ в Шумен-университет и т.н.Тогава имаше профилиране на вузовете и всеки отиваше да учи според способности си.Имаше кусури,но не като сега.
Като всичко друго, образованието в България е лъжа. Неграмотните деца ги пускат напред по милост. На учителите не им пука, но по-страшното е, че и на родителите не им пука. Ако решат да си губят времето в университет, ето ти поне 4 години в остарели глупости и още от същото. Накрая отиват да работят за чорбаджията, също толкова неграмотен, но по-нахален или, ако имат връзки, за държавата, която да им дава пари, без да си мърдат пръста (или като вредят, като полицаите или някоя администрация).
От нашия клас от 10-12 такива деца всички се образоваха. Светлинхи години бяхме напред през комунизма.
За какво им е на децата да учат? Мама и тате им дават пари наготово, в университета влизат и с 3.Не им трябва да работят.
Ромите отпадаха на 99 % преди 5 клас още през комунизма, та какво остава сега. Така че да се казва че била се дипломирала, пък не може да пише е малко пресилено
Проблема не е в начина на изпитване, а начина на преподаване! Настоящия модел на преподаване води до роботизиране - изисква се от учениците да запомнят нещата на изуст, по точно онзи учебник, който учителката е решила, ако прочете от друг източник ще има 2 (как друг източник, тя не е чела друго), което разбира се сериозно нарушава способностите за критично мислене. Учителя е там, не за да преподаде знание, а за да мине през всички (по план) уроци, без значение дали знанието е усвоено...
Както показва интелектуалното ниво на цъ рвулите в парламента, образованието, възпитанието и общата култура в бг не е ценност.
О, боже, спрете да триете коментари бе! Написах просто: АМА ТО И ВИШуту Е ТАКОВА - БЛАГОДАРЕНИЕ НА ПРИНЦИПА ПАРИТЕ СЛЕДВАТ СТУДЕНТА!!
Копейки, не знам кое ви е забавното - вие сте дори на по-ниско ниво от "Сефда от Семитли"! Абсолютни неуки кре*тени и неудачници!
ами докато има задачи по математика с философски решения така ке е пример 2+2=4правилния отговор е множество от числа от 1 до безкрайност
"Сефда от Семитли" или как МОН си направи лимонада с лимоните от матурите