Спомням си как преди години умниците по същия начин говореха за корейските автомобила както сега говорят за китайските. То немскуту най-убаво.
Просто си има бо.то.ве и това е. Бил съм в завода на Роувър до Ливърпул, част от Тата моторс. Шефовете бяха индийци, говореха английски без акцент. Колите бяха страхотни. За да ме разберат ще говоря на вашия език ..Има ено бееве на двайси годин у мобилито, наиш ка въри..малиии..бигачка е чуееек
Разбират ви на вас, прокисналите от чалга, кофти алкохол и кебапчета на промоция мозъци, от Беларус! Оправихте си Чалгаристан-а, тръгнахте на другите акъл да давате! Типично по български. За разлика от България, Беларус произвежда, а не внася. Там, картофи от Андора, моркови от Коморските острови и лук от Афганистан няма. Всичко е тяхно производство. 95% от храната е тяхна. Вносът е основно от Русия и е малък. България имаше, но разруши и разпродаде всичко! От много красивоумен демократичен акъл
Geely е в топ 10 на автопризводителите в света, собственик са на Волво и Geely Tugella е със еднакво окачване, двигател и скоростна кутия като на Volvo XC 60. Geely имат собствен университет за обучение на кадрите си. В Беларус не само се сглобяват автомобилите, а и 10-15 % от частите се произвеждат там, както и боядисването и антикорозийната обработка се извършват изцяло в страната. Ако Ви е интересно може да разгледате моделите на https://geely.by/ или https://geely-atlantm.by/.
е Беларус ше се напълни с тези автомобили , за износ едва ли може да става дума :) евентуално за Венецуела но пък там е беднотия , в ссср може би
споко те и мерцедес ше минат на същата схема, сега асрон маррин е една марка, нишо тяхно, скоро всички немци ще са така, хващам бас
Това е подарък от руснаците за вярната служба на Беларус. Само дето производството едва ли ще продължи повече от година, защото дори и китайски, едва ли автомобила ще е масово достъпен в Беларус, а да се наложи на някой външен пазар е малко вероятно...
А ние си раздаваме оръжието и реакторите ..и каквото останало..пълна разпродажба на държавата..на 10% от цената и 90% комисионна за. ППГерб!
Карайте си немските тара.лясници втора ръка и си мислете, че е нещо уникално. Правете ги по 5 пъти на година и не се интересувайте какво се случва на пазара. Аз съм с новия китайски джип на Волво и нямам забележки. Вътре е същото като великите немски чудеса. А да, индийците също правят добри коли. Ако не знаете Ягуар и Рейндж Ровър от години са част от Тата. Ама кво да обясняват на хорица дето ручат чесън, живеят в хралупи и слушат веселина по цел ден. Светът се променя друзя, пазара също
Оригиналните мотоциклети минск бяха навремето, 125 кубика - пълна скръб, 50 кубиковото симсонче вървеше повече. А ти тавариш ако мислиш че понеже лукашенков им е наредил да произвеждат родни части и това ще стане си в дълбока заблуда. На беларусите им е ясно че за да постигнат дори китайското ниво ще им трябва много време и пари, а крайния продукт ще е непродаваем и неконкурентен. Затова най-добре да заблудят шефа, който и без това знае как стоят нещата, но трябва да има показуха за пред матряла
не разбрах ще произвеждат(част от частите ще пройзвеждат), ще асемблират или ще лепят само нови емблеми на докарани сглобени коли от Китай
Завода е за производство на мотоциклети Минс и не са френски, а китайски, Лукашенко не го излъгаха, даже ги поосра за това, че частите са китайски и им нареди до минимум да сведат вносните части. Май коментирате тук само колкото да не заспите.
Друзя, може да ви е мъчно и да ви се плаче от този факт,но качествоното автомобилостроене е концентрирано изключително в западна европа, южна корея, япония и донякъде САЩ. Всичко друго е компромис и то голям.
Изкеги ме как излъгаха Лукашенков на едно посещение в "мотофабрика". Казаха му че дизайна е беларуска разработка, а пък блогерите намериха същия мотор разработен от френска фирма преди няколко годин и произвеждан в китай за френския пазар.
Да ви го таковам на "медията". Geely coolray се произвежда в Беларус от 3 години. Завода на Geely в Беларус произвежда автомобили от 10 години, запоянаха с производство на Atlas и Emgrant, след това Coolray и Tugela, който е премиалният модел, а в момента и някои електрически модели. Има много изгодни лизингови условия за закупуване на моделите в Беларус, преди няколко години беше под 2 %, но сега се повишиха.
И гришата се опита така, но не потръгна, защото народа тук предпочита 15 годишен голф на 1/10 от цената на нов китаец и на същото ниво на надеждност. Ура друзя!
Беларус ще произвежда собствени автомобили – маскирани китайци