Едно време като не слушаш в час и разсейваш другите ученици,учителят можеше да ти се развика и да ти издърпа ушите. Сега ако на такива деца се направи забележка следват едни реплики "и кво ще ми направиш","знаеш ли кой е баща ми" и прочие. А ако все пак учителят докосне отворкото следват едни репортажи по телевизията как учител е посегнал на беззащитно дете.Всички започват да го защитават. Горкичкото детенце. Пък реално е един лигав ***,който заслужава един пердах. Та как да се възпитават така
Промени са спешно наложителни в ЗАПЛАТИТЕ на учителите, които са твърде високи за висши ***, които обучават по низши такива. За това, че по голямата част от учителите нямат необходимите знания и не отговарят на квалификацията си е необходимо създаване на КОМиСИИ от Мин. на Образованието изпитен и отстраняване от длъжност при нисък резултат.
Преподаването в България е на много ниско ниво. Никой не контролира учителите! Учителите не не се подготвят за уроците си камо ли децата.
Значи за тези, които пишат, че младите разбирали от информатика и нямали нужда от история, химия и тем подобни, ще му кажа, че да играеш игри на компютъра не е информатика!
Да споменем и вината на родителите.Още на 2 годишни децата им бутат телефон в ръката,за да ги разсвйват и да си почиват докато децата гледат филмчета.После реват,че не могат да ги откъснат от телефона и само се тръшкат.Детето расте с телефон в ръка и свиква всичко да става лесно.На 7-8 г го мързи да прави усилия. Не иска да прочете нито една детска книга от мързел.Продължава по леснния начин да добива информация.Това става начин на живот. И накрая става полуграмотен. И после учителите са виновни
Некадърното очилато посолствено слугинче, не мисли за олекотяване на изпита. Нужда има от промяна в програмите и преподаването. Цел е те отчитате на кухи резултати, а научаване и разбирате на материала. Но от посолствено спуснати никавици - толкоз.
Проблемът е,че младите вече искат да се развиват в други насоки,а образованието ни е още в 20 век. Сега един ученик не се интересува от химия,физика и математика,а го интересуват чуждите езици и информатиката. По обем информация се опитват да му налеят повече знание отколкото на старото поколение,но няма как да стане. Ако го влекат компютрите трудно ще го накарате да учи история. Аз мога да изчета цяла лекция на 18 годишен по история,но като седнем пред лаптопа той ще изчете на мен
"станахме Харлем" --- Далеч сме още. Виж какъв як женски бой правят шоколадовите в нюйоркското метро. Как ще я стигнем америката? Та там от 14 до 26% са абсолютно неграмотни и се подписват с +.
ACDC, при всеки е различно, но за мен зачьотът бе по-труден от изпита. Точно на зачьота беше яката цедка. Подпишат ли ми зачьота, изпита ми е в кърпа вързан.
Въпрос за седми клас по математика:2+2=?а) 3.14б) слънцетов) Да питам chatGPTКато очакванията са след 10 години да елимираме отговор а), защото е объркващ!
Съсипахте образованието- станахме Харлем, а продължават да мислят глупости, за да затъпеем още!
Прецизирайте задачите с отворен отговор и с акцент върху задълбоченото познаване на чалгакултурата и прокламацията на прайда.
Матурите трябва да са под формата на зачот. Който е присъствал в поне един учебен час по дисциплината, заслужава да получи заверка. Децата имат по-важни неща, не им губете времето с някакво си училище.
Да ги напишат като за улави. Въпроси: Как се казва град Пловдив? а) Пловдив, б) Пловдив, в) Пловдив. По математика: Колко прави 2+2=4. а) 4, б) 4, в)...
Обмислят промени в матурите заради ниските резултати