Това може и да е вярно,но нали знаеш поговорката - "Не ми хвалистоката,ами пазара".Все пак тия самолети за да се произвеждат,трябва и да се продават,а аз не виждам кой ще ги купи, доколкото разбирам дори Аерофлот се оборудва с Боинг...
СТРАНДЖАТА - това което казваш не отговаря на истината. Можеш и да разгледаш сайта на Туполев (туполев . ру) и там ще видиш че имат доста нови самолети (аз разгледах само гражданските, но и военните ще погледна) , а и ми направи впечатление че готвят нов свръхзвуков пътнически самолет - TU-444 , (наследник на другия свръхзвуков Ту-144) който ще достига скорост от - Mach 2, 2,125 km/h
Не разбирам много от самолети, но твоят коментар ми се струва най-реалистичен. Просто има много стари боинги и може това да е причината.
Handel,извинявай,че съм те копирал - не бях прочел всички коментари,но си го казал много точно.
Самолетът си е много хубав,но екипажът е празнувал преди това...Освен това,доколкото знам "Ту" и "Ил" се карат само в Русия...Всъщност незнам за Куба,Северна Корея и Никарагуа,ако те изобщоимат самолети...
Последните новини са че "Аерофлот" прекратява всякакви взаимоотношения с тази компания - "Aeroflot-Nord" - която е собственик на падналия Боинг.Според това което прочетох, тази "Aeroflot-Nord" - има 40 самолета , от които около 16 Боинга - останалите са руски. А за "Аерофлот" може да се прочете, че имат много самолети - както руски, така и западни, но интересното е че почти всичките им нови пръчки са за различни модели на европейския "Airbus", както и за над 40 броя - Sukhoi Superjet 100-95 (който сменя Ту-134), а от Боингите са поръчали само 22 броя от модела - Boeing 787-8, докато всичките им стари Боинги пише че ще ги сменят със нови "Airbus"-и.
Питайте очевидците - тъпия Boeing се е запалил още във въздуха. А онези "пияни" пилоти са го отклонили, за да не падне в града Перм. Добре че са били те иначе ... да броим жертвите и от спящите по къщите
До 46Boeing и Airbus са доста по икономични и все пак по-нови машини от ТУ-134 и ТУ-154. Също така старите ТУ вдигат и доста шум а в ЕС има специални изисквания относно шума.
Не съм твърдял че причината за катастрофата е че пилотите са били пияни. Просто казвам че колкото и строг да е контрола пак се нарушават правилата. Никой не може да опровергае факта че руснаците си взимат коняк на борда на космическите кораби. Сред тях обаче медицинският подбор и тренировки са наистина много строги и дори да са си пийнали не може да катурнат самолета. Просто всички са отлични професионалисти и там връзките не вършат работа.По-скоро причината може да е техническа повреда или не дай Боже - терористичен акт. Надявам се следствието да открие причината.
Така е, наи-много Боинги падат, но тук изглежда става въпрос за терористичен акт, защото самолета се е запалил малко преди да кацне, даже някои очевидци казват че е имало 2 взрива - и единия е бил преди падането, а освен това на самолета е бил известен от боевете в Чечня руски генерал, който е бил и съветник на руския президент...
Не разбирам много от самолети, но редакторите не си дават труд да слагат подходящи снимки. Имаше статия за една жена родила три бебета чрез ин витро а на снимката бяха четири. Та може и самолетът да е съвсем друг.Иначе за сигурността - забравихте ли за колко катастрофи с коли пишат всеки ден? И това само в България. Наскоро имаше някакъв автобус в Хърватия който се беше разбил и беше с много жертви.Колкото и да не ви се вярва, самолетът си остава най-безопасния транспорт. Психическият фактор тук идва от това, че си затворен в една кутия на 11 километра височина и ако искаш нито можеш да скочиш, нито да излезеш. Но това не означава че масово се разбиват самолети. Що се отнася до Боингите, напоследък наистина много зачестиха случаите с катастрофи с тях.Но за да предпочетат руснаците Боинг пред руска машина, явно са имали причини. Едно време руските машини бяха добри, но мисля че вече не са в състояние да конкурират запада. Пък ги няма вече гениалните конструктори от едно време, а новите специалисти не искат да работят за жълти стотинки.
До немер 7:От къде ще излети и кацне един самолет зависи в голяма степен от природата а не от летище София. Просто в авияцията има закони, които трябва да се спазват като например че трябва да се излита срещу вятъра и др.До 42:В повечето случаи катастрофите стават не по вина на машината а на човека (било пилот техник или координатор на въздушния контрол). Не бих казал че Boeing са опасни самолети.
Престанете с глупавите си мнения за това колко водка или коняк изпили пилотите! Ягодка много правилно каза че дори и да пият вкъщи, никой не допуска пияни пилоти да управляват такива самолети - има си проверки и всякакви писания че самолета паднал защото пилотите се напили са меко казано д е б и л н о т ъ п и !
Достатъчно е да се каже,че самолета е Боинг,най-големите кошници.Вижте статистиката-това са най-често падащите самолети
Мисля че е излишен коментара. Тук освен на псевдоразбирачи, на друго не можем да се правим! Единственото нещо кеото можем да направим е да се молим това да не се случи на нас и на близките ни! Мир на праха на загиналите и дано там е по хубаво.
Хайде да не се лъжем - публична тайна е че сред руските космонавти е стара традиция да си носят на борда на кораба (и бившата станция Мир) бутилка коняк. Вярно че е забранено, но не е отменено.Каквато и да е причината обаче, жалко за хората. Дано да не е поне терористичен акт. Причината може да бъде всякаква и следствието трябва да я открие, ако си свърши добре работата.
Ягодке, личи ти, моето момиче, руския произход. Нито една рускиня не съм чувала и виждала да говори правилен български език, независимо от колко време живее в България. Затова пък съм виждала чехкиня, американка, англичанка, дори сръбкиня, да не грешат и да се гордеят, че са част от българския народ. А що се касае зо подмятанията а водката - това е само една от версиите, ще се установи скоро дали е това или някой е имал зъб на някой военен, пътувал в самолета или пък просто някой пак е забравил да отлепи лепенките на сензорите...
пилот на самолет,може да си пийне у дома или в ресторант,но не да се качи на самолет да управлява,има си проверки. това са обучени и дисциплинирани хора,но все пак и те също са земни. до сега всички самолети катастрофирали,да не би ги руснаци пияни управлявали. някои хора не мислят с глава...като пишат мненията.
Handel - каква водка бе? Не чете ли по-долните мнения - за това какво казват очевидци на катастрофата?Не си ли чул също че българите и германците пият най-много в Европа? - това някакъв немски доктор или професор го беше казал наскоро.
Нов самолетен ужас: 88 мъртви в Русия