7

В.

преди 1 година

За съжаление освен слънчевия вятър няма друго средство за получаване на енергия извън земните ресурси.

6

Анонимен

преди 1 година

литиевите батерии са подходящи за телефони и лаптопи и други устройства, за които можете да отделите повече време за заряд, но при автомобилите не мисля че са особенно подходящи, а и като цяло тази технология е на предела си на усъвършенстване, по скоро трябва да се гледа към водородните енергийни клетки

5

Анонимен

преди 1 година

От 3 - Защо дислайк? Очакваме всичко да мине само на ток ли? Може, ако наалим колите с 90%. То май и затова е целия натиск, като гледам. Защо рез 5 години, трбва д апренаписваме правилата на играта? Уж 90-те години спасихме плоанетата с катализаторите, после уж с дизела, после уж с евро 4 я спасихме... Сега с ток, ама не точно. Имало, видиш ли - ток и ток. Батерии и батерри. Гуми и гуми ... тая лудост е прекалена.

4

Ми опитайте

преди 1 година

Кристали да съхранение на енергия!!! Може.

3

Анонимен

преди 1 година

Новата глупсот е, че "гумите замърсяват". 2026 повечето такива приклщчват.

2

Анонимен

преди 1 година

"През 2022 година над 10% от продадените автомобили в световен мащаб бяха с електрическо задвижване." - 8% и 2022-а беше белязана с най-ниските продажби на коли за последните 30+ години. До 2 - Проблемът повече количествен, отколкто качествен.

1

Анонимен

преди 1 година

Щом има икономически стимул, ще бъде намерено и инженерно решение. Същото беше и с OLED технологията - през 2000те беше неприложима за комерсиализация заради краткия живот, бързото окисляване, синьото заминаваше бързо... После се появиха ОЛЕД екранчета на устройства, после телефони, скъпи телевизори, а вече е масово. Същото ще стане и с батериите.