7

Анонимен

преди 1 година

Георгиев научи първо Красимир Костов да работи и тогава даваи акъл за правилник че надали го знае

6

Потребител

преди 1 година

Абсолютно трябва да е така! Имам голям опит с шпфьорските изпити (професионален шофьор съм Ц+Е) и наистина зависи до огромна степен от изпитващия, дали ще вземеш изпита или не!

5

Анонимен

преди 1 година

Въобще не е така.Моят изпит беше в другият край на София.В Студентски град и Дианабад.Курсовете бяха основно в центъра-НДК,Попа ,около Софийският и тн.Яко гърч.На всичките ми познати изпитът също беше в непознат квартал.София е отвратително място за шофиране има противоречащи си знаци,безумни светофари и е пълно с ненормалници с купени книжки от села и паланки.Много,много зле.Може би най лошият град за каране в Европа

4

Анонимен

преди 1 година

Пълни тъпотии. Първо , когато давате книжка на един кандидат шофьор го проверете: какво е нерегулирано кръсовище, какво означават знаците, завъртян квадрат с жълто и завъртян триъгълник с червено, за какво служатт мигачите и в коя посока се върти кръговото. Пускате ги без елементарни познания и не ви пука. Тази лакомия за пари е страшна при инструкторите.

3

Бах мама му.

преди 1 година

Не може да бъде. Ето къде е разковничето.А кандидата може ли да чете и пише ?

2

Анонимен

преди 1 година

само че с навигация си виждаш от 500+ метра де трябва да завиеш и си правиш по лесно сметка за престрояването, с което се убива може би най важния тест на изпита - реакция и вземане на решение в движение за малко време....

1

Анонимен

преди 1 година

Аз предлагам навигацията да му казва, и знаците така всички бразилци да, вземат книжки