В една държава от ЕС,да има такова...ниво на железниците като в Гърция си е жив...анахронизъм. Сигурно са ползвали доста милиарди европейски средства,за да се...осъвременят,но се вижда до къде са стигнали. Явно контрола от страна на Брюксел е изключително слаб. Трябва да се знае,че за да функционира правилно тази система е необходим...полувоенна организация и ред. Всяка грешка в ЖП-то се заплаща с...кръв,както при сапьорите,в армията.
Щом една елементарна сигнализация не са имали, нищо чудно всяка седмица да са сменяли и посоката на релсите, според зависи кой участък се случи да го кърпят. Вината е еднозначно на управлението на тяхната железница, и на службата, която ги контролира. Едните не са осигурили пътя, а другите изобщо са дали разшешение за ползване на линията. А диспечера е човек: греши, ядосва се, умаря се, разсейва се ...
Тези европедини араби гърците ако разчитат само на честна дума то човек там не трябва никога да се качва на влак, има системи за защита от такива неща и очевидно те нямат такава, мързели от световна величина.
,,Специалист..."??? Но не се чува какви ги говори.Нашите влакове са от 1970 г. Хигиената ......под всякаква критика...Какво ли си губя времето? Знаем се.
В лошите гръцки железници (по-лоши били от българските) влаковете се движат със 160 и 120 км/ч.
Не може да ни се придаде негативизма на чужди страни ,не може .Нито пък да ме вкара някой във война за чужда сметка това е невъзможно .Не съм длъжник на никой и няма да бъда и не ме интересуват нито управляващи нито нищо те живеят в земите на дедите ни не аз в тяхните
Василий, тръгвам ли? Последният разговор на машиниста с гарата в Лариса преди трагедията