Нач. гарата на Лариса,не превключва...сам стрелките. Според мен,това намирисва на добре организиран...саботаж. Да си спомним за атентата до гара Буново у нас,където се взриви адска машина и по случайност гръмва малко,след като влака излиза от тунела. Тук,влаковете се сблъскват,малко преди тунел. Тази работа силно...намирисва на...атентат в който умело са използвани слабостите на гръцката ЖП система.
Точно по времето на комунизма никога не сме били малката Швейцария, защото при тази немотия, дефицид, липса на възможност за пътуване на Запад, липса на политическа свобода, концлагери, политически затворници, тоталитарен режим, няма как някой да ни е сравнявал точно с Швейцария, а и не ни сравняваха. Преди 1944 г. може, след това не.
Гръцката втора класа е по-добра от нашата първа класа купе. В техните купета втора класа има Wi-Fi интернет, контакти да си включиш за зареждане смартфона или лаптопа, имат си перденца на вратата и определено е по-чисто и по-ново. Въобще нищо общо с България. За возенето да не говорим. Ако имат проблеми гърците то явно не са в релсите, влаковете и вагоните. Ние в това отношение сме много назад от тях.
СТАНАХМЕ КРИТЕРИЙ ЗА НАЙ НИСКО НИВО ЗА ВСИЧКО -ЖП,ОБРАЗОВАНИЕ,ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ,ИКОНОМИКА,СЕЛСКО СТОПАНСТВО,М-У 70 И 80 ГОДИНА НИ НАЗОВАВАХА МАЛКАТА ШВЕЙЦАРИЯ ...ЗА 3О ГОДИНИ ДЕМОКРАЦИЯ СТИГНАХМЕ ВСИЧКИ ДЪНА....ОБРЪЩАТ СЕ В ГРОБА ОНИЯ КОИТО УМРЯХА ЗА БЪЛГАРИЯ...
Не знам какви са тези глупости, но забележете скоростта с която се е движел пътническият влак - 160 км/ч, и това не е някакъв бърз влак. Просто линиите в Гърция са добре поддържани и нови, и влаковете и вагоните са нови. Удоволствие е да се вози човек в гръцки влак. Това не са нашите миришещи, стари, амортизирани вагони, които се клатушкат и те е страх, че на някой завой можеш да излетиш от релсите. А и тук имаше катастрофа и се оказа, че релсите са от османско време. Кое ни е добре на БДЖ?
Експерт: Нивото на гръцките железници е по-слабо от това на българските