Редовно не спират шофьорите на спирки, даже когато там има хора. Това в чужбина не съм го виждал.
Виждам за пореден път коментатори на скъпо платени офис сътрудници, дето се хвалят с високи доходи и плюят другите, че били ниско квалифицирани. Ами такива като вас в чужбина няма. В чужбина и ниско квалифицираният труд се заплаща и уважава и цени. Станали сте някакви в работата, но хора не сте станали. Нито сте ми на книгите, нито сте ми на езиците, дето знам, нито сте ми на образованието. И да нископлатен съм съм и съм "ниско квалифициран" според вас. Но не ме е срам. Вас трябва да ви е срам.
Работя на 3 спирки от вкъщи и си купувах едномесечна карта за 1 линия. Сега ползвам колата си защото премахнаха картите за 1 линия и със сигурност има много хора като мен. С такива реформи градският транспорт ще фалира.
По принцип съм За, но има шофьори, които пушат докато карат автобус или тролей, което е недопустимо.
Ами напуснете, никой насила не ви държи, ама как да напуснат като 80%-90% имат ипотечни кредити, някои са с потребителски. Искат не искат ще стоят да въртят геврека.
Спомням си преди много години когато в София нямаше толкова много коли каква блъсканица беше в графският транспорт. Толкова претъпкани бяха превозните средства, че не можеше да се затворят вратите, а сега се движат полупразни и празни.
Време е да се сложи край на анархо-комунизма в тази държава, когато има голямо търсене, а няма желаещи ами и по 3к ще давате. Същото важи и за магазините, като си пуснал кашкавал по 30 лв. по-скъп от чедара и синьото сирене ами ще фалираш и дори ще връщаш и помощи ако трябва, а всеки магазин който хвърля храната и предпочита да държи високите цени затвор директно.
Нерентабилните бизнеси тряба да се закриват, някой ще направи по добър модел и пак ще има транспорт. Същото е и Топлофикация, кражби и продажби.
Винаги ама винаги когато в една фирма е налице лошо отношение към клиентите същото е валидно и за отношението към служителите, обикновено управлявани от млад меринджей или държанки на шефа които грам идея нямат как се работи с хора.
Един шофьор със стаж в транспорта взима няколкостотин лева, ама за по-малко от седмица, само да вметнем. Да, тези заплати, които взимат са много ниски за София, но това е нискоквалифициран труд.
Напълно си прав, но не слагай всички софиянци в кюпа. Както 44 е написал- масово от колите не слизат бедняците от крайните квартали. Доста хора работим от вкъщи и, повярвай ми, не караме коли по 1000в., а чисто нови такива.
От една страна това е нискоквалифициран труд, заменим на 101% от машина (особено при трамваите). От друга страна транспортът е нужно средство. Напускат шофьорите, защото взимат някакви си смешни 2000-3000лв., което в София си е заплата за общак студент в склад. Нямам неквалифицирани приятели, но имам познати, които работят на 2 места като шофьори и си изкарват сносни за техните си възможности пари. Като цяло, подкрепям шофьорите на градския за по-високи възнаграждения.
Всъщност, на работа с бракмите си ходят само нископлатените провинциалисти от крайните квартали. Нормалните софиянци на 80% работим от вкъщи и ходим до офиса рядко.
Градският транспорт в София готви стачка