Изборите са обречени и лишени от смисъл Бойко с неговите пожизнено назначени Гербери по държавната администрация която стига до 800 000 броя победата му е вързана и Фандъчката до дъболки старини и старческа деменция ще стои на поста си.
До Мирише Що се кахъриш толкова? Скоро вместо Фандъка ще те управлява Борисчо Бонев в София. Тогава може би нейното управление ще ти се вижда като манна небесна. Видяхме какво замени толкова оплювания ГЕРБ - пълна скръб на име ПП.
30 и 60мин, в това има смисъл, ако ползваш трамвай, иначе като те хване задръстването и ти изтекат 30те мин какво, хем си се набутал с 1.60 да си редовен пътник, хем плащаш глоба.
До Анонимен"Принципно градският транспорт на София трябва да е безплатен за всички." Принципно да. Но пак принципно кой ще плаща за безплатния транспорт? Съгласен ли си да ти вдигнат данъците за да стане това? Иначе ****оти с налудничави идеи бол. Затова сме на този хал - всеки иска да спечели или да има нещо без да дава.
Много замирисва на пълна скръб мизерия и недоимък. Трябва скоро да се узакони доброволната евтаназия в България. Това вече не е живот не търпи. Фандъка за вечни времена управлява и безчинства.
Ти като пътуваш с градски транспорт веднъж на три месеца, ясно е, че не си се запасил с 20 билета. Щото, ако си направил така, определено не си наред.
Искам да видя как в пиков час на "Плиска" всички пътници ще се качат и регистрират преди автобуса да е потеглил... Простотията е до гроб!
Има една банда проверяващи: двама тулупа и три непогледнати от мъж дебелани, от години раздават шамари и джобят пътниците. Тези сега ще са най-доволни.
Организацията на градският транспорт в София сериозно се влоши в последните 17 години. Лично мен това ме накара да спра да го ползвам.
Тези,които по цял ден уж се карат за народа,защо не взимат пример от Германия. 49 плащат за карта която ползват в железниците/без берз и експрес/ ,автобусите и метрото .
Градският транспорт в София е много скъп, много нередовен, с много лоша честота на движение, с много лошо определени линии за движение и разбира се в много лошо състояние на превозните средства.
Дванадесет месеца по 20 раб.дни/усреднено/ е равно на 240 дни.Ето толкова би трябвало да струва ''евтината'' годишна абонаментна карта.
По-скъпо купуваме от шофьор билета за столичния градски транспорт