До до 108Стара ти е информацията. Вече в ПроМаркет склададжиите взимат по 5.7к средно. И пак се оплакват, ще си карат старите БМВ Ф10. Мани ги тия от Лидл, цакат се яко с тези 4к. .
5к Е скромна заплата за София, при условие, че склададжия в Лидл гони 4000 с извънредните смени вече. Хубав ден.
яко си чистят дизелите западнярите. сега гледам в мобиле моята марка ( трите диаманта) . невероятно! няма бензини , а те правят едни от най-добрите бензинови двигатели . само трошки на интересна цена - asx 2011 не е 4х4 , дизел. за смешните 20 хил . ново такова през 2016 в магазина струваше 30 хил. алооо , къде отиваш ...
Обяснявам моментално. Хората, които караме нови коли, не работим масово за 5к, а за доста повече. Огледай се в луксозните офиси и новите коли. АЙде сега се замисли човек с 5к може ли да има кола за 200к? Не. Хващаш се за думите без да мислиш и затова, вероятно, бачкаш в склад за 3к. 5к не е скромна заплата като цяло (около реалната средна е- по документи СРЗ 2300, но знаем, че всеки втори е в сивия сектор), но е скромна за хората с нови коли. Човек с нова кола масово взима 7-8к и нагоре
Не им влизайте в автокъщите и ще видите само за месец как колите ще паднат с 50 % . Бездруго тук се продава само скраб , птремонтира се и се кара до колкото издържи , а за скраб да искат такива цени ,,,,,ми не мерси
И у нас не са предпочитани колите до 10 години.Това са мокрите мечти на доросиевци и сие.У нас трябват здрави, каруци, основно оборудвани, с евтина поддръжка и ако може да горят по-малко.Последното не се среща при любимите върстове, пият си доволно всякава течност, но са по-скъпи от мерцедес C класа на същите години.
До mm От голф 4 до голф 4 има доста разлика.Сигурно си с 1.6 слабия 101 к.с. или 1.4 16 вентила бензин.Всички други си заслужават 4000-5000 лв., защото има части, една идея по-здрави са от 5-ците и вече са съвсем прилично оборудвани.
Еми да си ги продават бе. Пожелавам им успех. Не може да се очаква адекватно ценово поведение от нискоинтелитентни авто-бизнесменчета. До 6 месеца най-много и ще пеят друга песен. Ще реват и те за спасителен план от държавата като ресторантьорчетата. Много неадекватни хора. Гробници и щайги 50% увеличение. Ами увеличавай бе. Търсене и предлагане. Ще видите колко е търсенето при такова предлагане.
Карат електро , защото на всяка крачка имат зарядни и защото има дават големи отстъпки при покупка .Тука ако тръгнеш до Созопол , трябва да направиш някъде нощувка за да зареждаш , ай мерси
Хората на запат карат колела и ходят пеша, само в изостанала българия карата дизели, лец сейв да планет.
Хората на запад карат вече само илектрик - тесли, йоници и такова, нема вече дизел и бензин, лец гоу гриййн гайз.
Хората махат дизелите и ги забраняват в цяла европа , дори ги спират от производство , пък при нас били най търсени , ех манипулации и измислици . Нали имам наблюдение от кухнята на този пазар . Българина в момента търси предимно бензин с опция да става на газ или някаква малолитражка -това е !
"На този фон производителите на нови автомобили продължават да изпитват сериозни затруднения със сроковете от липса на части заради пандемията, предаде БНТ". Пандемията отданва свърши. А дори и по-време на пандемията TSMC не е намалявал производството и износа. Но сега ще видят автопроизводителите какво е липса на чипове.
Преди 89 г . се купуваха нови коли . Вярно , лади , жигули , шкода и тн , но нови и просто такива бяха колите .Сега също има дачия , шкода и други , но първо са скъпи и второ българина иска БМВ, Мерцедес или нещо такова , ако може да е с всички екстри и да е до 5 бона . Цените в момента са чисто спекулативни и ако не ви трябва спешно кола изчакайте няколко месеца .
А за нова се чака поне една година, а сега след авиошоуто на Нанси Пелоси може и до 3 години да се чака.
С 50% са скочили цените на автомобилите втора ръка