Колега, става дума за 11,5t натоварване на ос, ама авторът не го пояснил за хора които не им е работата да ги знаят тези подробности
До ПЛАЩАНЕТО // При Тиквочча плащането ставаше предварително и после който както иска да се оправя стига да има някакъв там път
На тоя като ми гледам турската физиономия и се сещам за Иво Христов турчинът,който лъже та маже,че е русофил. Просто разгледайте трътлестото бездиханно тяло на любимецът на "Поглед-Инфо" и ще разберете за какво пиша тук. На турците винаги им личи,че са турци . Но спокойно ! Руската Освободителна Армия е наясно какво се случва в Майка България!
Значи този ми говори з анормативна база! Добре бре "разбирачо" защо магистралата построена от бай-ти тошо по даже и по остаряла нормативна база все още не се е разрушила и издържа далеч далеч повече отколкото която да е построена магистрала след 2010г насам!? Защо А!? Не е нормативната база! крадиене крадене и пак крадене! Е това е причината пътищата ни да издържат няколко месеца!!!!
Значи основното е че се краде! В последните 10г пътища се правеха така: Отпускат се едни пари за пътя 70-80% от тези пари отиваха в партия ГЕРБ и е вдни долапчета и чекмеджета от останалите пари 70% отиваха във фирмата строител и каквото остане с него се правеше път! Ако издържи 2 - 3 месеца издържа ако ли не еми късмет! Значи АМ Марица не знам дали си спомняте но тиквата като я откри края на 2015г и тамун я отрки и седмица след това я затвориха за ремонт! Та така!
В Русия казват така : "В России всего две проблемы - дураки и дороги". У нас е същото - проблемите са два...Gлуп.А.ците и Пътищата. И тъй като първите са преобладаващи, за това и пътищата са такива. Когато си *** като тръба и нямаш акъл на две магарета слама да разелиш, се получава това, което е Чалгаристан днес! Честито!
причина номер 1 - Корупция,вследствие на причина 1 бюджета вече стига само за по некачествени материали (това е причина 2) ,от причина 2 произлиза нужда за по честа поддръжка/ремонт ,а поради шричина 1 той не се случва колкото пъти е необходимо
Не са 14 /16 тона а 45/50 същите фирми които правят пътищата и лапан най многото милиони най много ги рушат
Има нещо което би подобрило нещата и не е сложно за правене. Това е да се направи система с карта, където са показани пътищата (дори в градовете) и да са разделени по участъци от типа (5-20 км извън градовете, а в градовете по улици). След това за всеки участък да се попълни кога е правен основен ремонт, дали е гаранция, дали е срок на използване и също натоварване на трафик. Най-важно текущо състояние. След това лесно и от администрация и от граждани може да се види за какво става въпрос.
Защото липсва Шериата като основна форма на управление на държавната ,а телевизия и по стадионите всяка събота и неделя не излъчват изтърбушвания на животните Соросоидикомунисти ипубличното рязане на глави на такива с изхаблен нож. Ако го правеха качеството щеше да е НЕМСКО.
Четири големи причини: Защо пътищата у нас се износват бързо?