Децата не затъпяват. Учебниците са написани на много високо ниво за възрастта им. Забравихте ли в "Под Игото" как Кириак Стефчов изпитва ученичките на Рада? "Ненадейно се възцари гробна тишина и всички погледи се устремиха напред. Из публиката излезе Бойчо Огнянов, който досега стоеше потулен, и като се обърна към Стефчова, каза твърдо: Господине, нямам чест да ви зная, но извинете. Вашите въпроси, неясни и отвлечени, биха затруднили и ученици от V клас. Пожалейте тия неопитни деца."
Скоро без някой ботробот да дава насоки на хората какво да правят те няма да знаят понеже всичко ще се прави от компютър и ще забравим как се смята пише на ръка и т.н. Други направо ще "заживеят" в метавселената и така.
Ето едно доказателство, че техническите подобрения и улеснения водят до мързел и оглупяване.
Термините нямаше да са сложни ако тези, които са ги писали ги разбираха и ги употребяваха правилно в контекст. Потресаващо е колко много уж специалисти и хора с титли използват "сложни думички" чисто папагалски без да знаят значението им, а само да се правят на умни. Тяхното неразбиране се пренася и в учениците. И докато човек, който разбира значението на думите ще ги чете критично, децата са по-склонни да вярват, че самите те не са разбрали и не знаят, което ги обърква още повече.
Идиокрация. Всички трябва да слезем на интелектуалното ниво на американците, за да не се подтискат
На предишните поколения как не са им били сложни? На всичкото отгоре сегашите гащници раполагат с устроиства и почти постоянен и неограничен достъп където има всякаква информация стига да ти се чете, а ние нямахме такива екстри и въпреки това не ни беше сложно.
Са си добре и не са сложни , учителите са зле , неграмотни, малък речников капацитет, не адекватни и не компетентни., учител е призвание , не е работа за всеки не удачни. Образованието ни удари дъното отдавна.
В тези учебници е безрайна! Дори учителите не разбират "учебниците" и не ги използват. Толкова за учебниците!
Термините са много сложни. Например, скоро четохме за "екзистенциалното като комичен фарс". Това са празни думи, лишени от всякакъв смисъл и сложени в учебниците с единствената цел, да видят академиците колко са начетени авторите на учебника.
Термините в учебниците след 5 клас били много сложни