23

ПроСоТо

преди 2 години

До Грую....па и ги е досрамяло да споменат,че тия "80 лв" са само от един курс от летището...

22

Грую

преди 2 години

Kакви 80лв оборот на ден бе? Това са най-много 8 курса по 15 минути - т.е. 2 часа работа. През останалите 6 какво правят?

21

ПроСоТо

преди 2 години

сега...Държа да направя едно уточнение:...-Не съм наясно как стоят нещата с таксиметровите коли в София...Но изхождайки от презумпцията за "Частната инициатива",те би трябвало да са ЧАСТНИ и САМИ,по принципа на "търсенето и предлагането",да определят цените..Така мисля аз,но може ида греша..Та:-Защо СО "трябва" да определя цените?...Няма ли СВОБОДНА КОНКУРЕНЦИЯ в тоя окупиран от мутрите "град"?..

20

Анонимен

преди 2 години

То със Спаркс излиза по-евтино и колкото повече се вдига нивото на транспорта, толкова по- малко работа ще има. Нощния транспорт, също им намалява работата.

19

Шишо Бакшишо

преди 2 години

Животът е радост и тъга: Днес караш такси, утре не караш такси.

18

Sofia

преди 2 години

Трябва да са ниско платени. Няма никаква причина да е обратното. Това е най-глупавата работа на света, но те не си дават сметка за нещата по този начин. Мислят се за някакви играчи, нямали шеф. Исканията им за картелно вдигане на цените са нагли и незаконни, не разбирам защо не са им повдигнали дела.

17

Анонимен

преди 2 години

Бакшишите да не са тръгнали дружно към банята, или?

16

Анонимен

преди 2 години

След 32 години монопол на пазара и безкомпромисен лобизъм в парламента - това е резултата. Големите таксиметрови фирми изцеждат всички пари от шофьорите си. Не им трябват високи цени. Трябва им истинска конкуренция, а сегашната такси мафия да отива в затвора.

15

Анонимен

преди 2 години

Верно бе,вмирисаните бакшиши не бяха ревали скоро за пари!

14

li

преди 2 години

Да бе. Да се хванат да работят друго бе. Аз ли съм виновен че има само средно образование. Като има недостиг значи че другите шофьори компенсират с повече превози. Аре стига са мрънкали и тези бакшиши че и 100лв да им се дава. Аре марш!!!!!!

13

Анонимен

преди 2 години

СТАНАХМЕ КАТО В ЮК...

12

Спасов

преди 2 години

Не трябва да качват тарифите, а да им се намалят данъците и таксите. И защо плащате осигуровки като знаете че никаква пенсия няма да ви дадат?

11

Анонимен

преди 2 години

Върнете маршрутките!!! Може да изберете 2 или 3 модела за цялата страна, които ще трябва да експлоатират частните превозвачи!

10

Пешев

преди 2 години

алчността ще ги убие напълно

9

123

преди 2 години

Ако има недостиг, цените сами ще се вдигнат бе....

8

Анонимен

преди 2 години

Хората си позлват разни апове за споделено и ги БОЛИ ...

7

Алекс

преди 2 години

Като има недостиг позволете на Юбер да работи,както е в целия цивилизован свят.

6

моляя

преди 2 години

"Председателят на съюз "Такси" Кирил Ризов обясни, че средно на ден едно такси в София прави оборот от около 80 лева, а разходите му са 90 лв." 80 лв ги правят до обяд да не говориме за тия на летището колко тарашат хората.

5

селтак

преди 2 години

В софийските таксита и пора си няма да возя ,защото ще умре от смрад и мръсотия !!

4

Растата

преди 2 години

Какъв недостиг, даже си мисля, че са в повече от необходимото. Отделно, че в повечето автомобили хигиената е нулева, имат високи тарифи и се опитват да се правят на тарикати, като заобикалят най-преките маршрути до зададените им дестинации. А и само се оплакват, че нямат пари, а повечето профукват оборота си в най-близката казино зала.