До Грую....па и ги е досрамяло да споменат,че тия "80 лв" са само от един курс от летището...
Kакви 80лв оборот на ден бе? Това са най-много 8 курса по 15 минути - т.е. 2 часа работа. През останалите 6 какво правят?
сега...Държа да направя едно уточнение:...-Не съм наясно как стоят нещата с таксиметровите коли в София...Но изхождайки от презумпцията за "Частната инициатива",те би трябвало да са ЧАСТНИ и САМИ,по принципа на "търсенето и предлагането",да определят цените..Така мисля аз,но може ида греша..Та:-Защо СО "трябва" да определя цените?...Няма ли СВОБОДНА КОНКУРЕНЦИЯ в тоя окупиран от мутрите "град"?..
То със Спаркс излиза по-евтино и колкото повече се вдига нивото на транспорта, толкова по- малко работа ще има. Нощния транспорт, също им намалява работата.
Трябва да са ниско платени. Няма никаква причина да е обратното. Това е най-глупавата работа на света, но те не си дават сметка за нещата по този начин. Мислят се за някакви играчи, нямали шеф. Исканията им за картелно вдигане на цените са нагли и незаконни, не разбирам защо не са им повдигнали дела.
След 32 години монопол на пазара и безкомпромисен лобизъм в парламента - това е резултата. Големите таксиметрови фирми изцеждат всички пари от шофьорите си. Не им трябват високи цени. Трябва им истинска конкуренция, а сегашната такси мафия да отива в затвора.
Да бе. Да се хванат да работят друго бе. Аз ли съм виновен че има само средно образование. Като има недостиг значи че другите шофьори компенсират с повече превози. Аре стига са мрънкали и тези бакшиши че и 100лв да им се дава. Аре марш!!!!!!
Не трябва да качват тарифите, а да им се намалят данъците и таксите. И защо плащате осигуровки като знаете че никаква пенсия няма да ви дадат?
Върнете маршрутките!!! Може да изберете 2 или 3 модела за цялата страна, които ще трябва да експлоатират частните превозвачи!
"Председателят на съюз "Такси" Кирил Ризов обясни, че средно на ден едно такси в София прави оборот от около 80 лева, а разходите му са 90 лв." 80 лв ги правят до обяд да не говориме за тия на летището колко тарашат хората.
Какъв недостиг, даже си мисля, че са в повече от необходимото. Отделно, че в повечето автомобили хигиената е нулева, имат високи тарифи и се опитват да се правят на тарикати, като заобикалят най-преките маршрути до зададените им дестинации. А и само се оплакват, че нямат пари, а повечето профукват оборота си в най-близката казино зала.
Недостиг на таксита в София