39

Анонимен

преди 2 години

Карам такова от година. Страхотно МПС е! Маршрута до офиса ми е 13мин. С кола в задръстването е 30мин. Затова трябва за се уважават тротинетките. Те са правилното решение в претоварения град. Минчовците които пишат че не били екологични - много им здраве. Като карам зад някой джип ме лъхва силна топлинна вълна, примесена с дизелова смрад. Няма как 1к.с. скутер да не е еко!

38

До Рашко

преди 2 години

Ясно! А колко са произшествията с тротинетки в Полски Тръмбеш? Това ли са ти изходите данни, такива които са 0? По удобни за стъкмистиката ли са? Ето ти статистика: Риска от произшествие с ел тротинетка е 14,3/100000 пътувания, 16 пъти по малък е риска да получиш наранявания с кола и 9 пъти по малко с колело. Малко по меродавно е от това което казва шефа на КАТ. Друг път си задавай въпросите на правилните места

37

Рашко

преди 2 години

Повечето от вас са виждали Цариградско в час пик нали? Сега си представете, че вместо в автомобили с ДВГ, в които се вози един човек, всички карат ел. тротинетки. Представихте ли си го?

36

Рашко

преди 2 години

До 39Остави Норвегия, калко са произшествията с тротинетки, за последните 3 години в България? Зададох този въпрос и на шефа на КАТ-София. Отговора беше - не водим подобна статистика, защото са малко, но тротинетките са потенциално опасни. ЖИВОТА Е ПОТЕНЦИАЛНО ОПАСЕН - и все пак го живеем, нали?

35

Разумен

преди 2 години

Мн трябва да не си в час, за да дадеш 5 10 бона за подобно нелепо превозно средство. Тва е бръмчалка за парка или да си джиткаш по велоалеята. Ъ тоя е някакво камикадзе.

34

До Рашко

преди 2 години

В Норвегия ги намаляват с над 50% и тн. Инфо има в нета, линкове не мога да давам. Щом там са ги определили за опасни, то определено са! В цяла Европа има страхотен ръст на инциденти с тротинетки през последните 2-3 години. Не случайно се говори за законодателни промени

33

Анонимен

преди 2 години

Има тротките, които ускоряват и над 100.Колко е разумно да я ползваш е съвсем друг въпрос. Аз съм пробвал една с 55 и не е гот.

32

Анонимен

преди 2 години

Пъъъъъй, брях, брях, то само експерти тука, бре, тъй било, инак било, нам как било....

31

Анонимен

преди 2 години

тия тротинеткаджии са същите като тия с бмв-тата . хулигани на пътя . нито спазват сфетофари нито нищо . оньи ден един минава на зелен сфетофар .пълно безобразие !!!! кой тръгва на зелено . минава се само на черено и жълто . карат и по велоалейте ...ехооо и колоездачи карат там . пуше ВЕЛО алей , не пише КОЛО алей .... вело алейте са ВЕЛО-та бе , не са за колелета , нито за тротинетки , нито за онези дъски с колелца !!!!

30

Рашко

преди 2 години

До 31Пич, с батериите, с които ще захраниш един електромобил, ще захраниш 100 тротинетки. Батерийте са "мръсни", факт неоспорим, но точно батерийте на тротинетките, на фона на всичко останало, което ползва батерии, са капка в морето.

29

Рашко

преди 2 години

До 29Нека да говорим с факти, моля те цитирай колко точно са инцидентите с тротинетки. Опасно казваш, добре. Подкрепи го с факти!

28

Хектор

преди 2 години

От 5 месеца имам такъв скутер. Развива 20-25км в час ,използвам го всеки ден за 5-6 километра до работа предимно. 25км са идеални и за града и никак не са малко, кара се по тротоарите или в краен случай на платното плътно до бордюра със включени светлини .Страхотни са, но както всичко трябва мярка .

27

Анонимен

преди 2 години

При производство на литиево-йонни батерии природата се цапа както никога досега. Електричеството също се произвежда все още по начин който цапа природата защото така е най-евтино. Затова има ТЕЦ-ове.Въобще митовете, че пазели природата ел. средствата за придвижване са доста преувеличени.

26

Рашко

преди 2 години

До vazОсвен това, тротинетките тежат около 20 кг., с теглото на водача 100 кг. Дори и да не си интелектуален титан, и да си проспал всички уроци по физика в училище, и сам можеш да се сетиш, че да задвижиш тяло с маса 100кг. е в пъти по-икономично (екологично) отколкото един лек автомобил с тегло 1000 кг. Други въпроси?

25

До Рашко

преди 2 години

Трън в очите на кой са ел тротинетките? Двумоторните развиват по 40-50 км/ч. Че се карат без никакви правила! Минава се на червено, изскача се в еднопосочни улици с голяма скорост. Нямало инциденти! Вероятно поради това намаляват платените по Европа?

24

Рашко

преди 2 години

До vazЕкологични ги прави това, че са на електричество, първо не отделят вредни емисии в градовете и второ, ел. двигателите имат близо 95%кпд срещу 30%-40% за двигателите с вътрешно горене, което означава, че дори и тротинетките да се зареждат с ток добит от изгаряне на фосилни горива, те оползотворяват енергията два пъти по добре от превозните средства с двигател с вътрешно горене.

23

Анонимен

преди 2 години

В България е неприложимо. Няма нужната инфраструктура. Тук има друго, кал, дупки, мърсотия, ***...

22

Анонимен

преди 2 години

има тротинетки където вдигат 120 . цената им обаче е колкото една кола дачия ( то това не е точно кола , но има формата ) и са 13 цолови ....

21

Анонимен

преди 2 години

За хора които не са наясно, 70-80 км изглеждат много, но реално има доста тротинетки за които такава скорост не е особен проблем. Дори обикновените такива могат да се модифицират да вдигат до 40-50.

20

Софето

преди 2 години

В София с тези дупки навсякъде не става. Столичното кметство специално е взело мерки. Освен това няма и велоалеи достатъчно, та и там не става да карат. Та в общината са помислили за всичко. Ние не сме изостанали като в Москва да се чудим какво да ги правим. Предварително сме взели мерки...