7

Анонимен

преди 3 години

Славчето че го направи за два месеца! И че е по-добър! Е, може и да го предобри, ама карай, нали све сме в шоуто?

6

АнонимеН

преди 3 години

ТРАМВАЙ НОМЕР 4 МИНАВА ПО ТОЗИ МАРШРУТ И ОТИВА ДО АВТОГАРАТА!!! Е ВЕЧЕ НЕ-------------КАЗАХ ВИ, ЧЕ ДОКАТО Е БОРИСОВ НА ВЛАСТ ТОВА ЗНАЧИ ЗА БЪЛГАРИЯ ИЗТОЧВАНЕ, А ЗА НАСЕЛЕНИЕТО НЕПРЕСТАНЕН ТОРМОЗ!

5

АнонимеН

преди 3 години

ДОКАТО НЕ СЕ МАХНЕ БОРИСОВ ЩЕ ИМА САМО ИЗДЕВАТЕЛСТВА СРЕЩУ НАРОДА!!!----------СЛЕД РЕМОНТА ЩЕ Е СЪЩОТО НО ЩЕ СА ИЗТОРМОЗИЛИ 2 ГОДИНИ ГРАЖДАНИТЕ И ЩЕ СА ПРИБРАЛИ ЕДНА ГОЛЯМА КУПЧИНА ПАРИ ОТ ГЕРБ!

4

Джедай Мастър

преди 3 години

Както знаем от опит - тези 2 години сигурно ще продължат поне 5, ще струват повече от метрото, ще се поправят от ден първи след рязането на лентата и ще изглеждат все едно фндъкова се е учила да лепи плочки.

3

Waffen SS

преди 3 години

Строежа на трамвайната мрежа в София започва на 1.12.1898г,а пускането в експлоатация започва на 1.1.1901г.Както се вижда при тогавашната, техническа съоръженост,за построяване на мрежата са били необходими 2 години, а сега 120 години по-късно,ремонта само на една линия от онази мрежа са необходими 2 години.Голямо крадене ще настане,но най-лошото,че релсите ще започнат да пропадат както винаги става, когато нещо строят ГЕРБ

2

Supermen

преди 3 години

Horata kato kitai germaniq daje I romania za 2 godini stroqt cql grad s 160 metrovi zgradi... a toq tramvaiche 5 sheni izleze 5 miliqrda predolagam

1

Анонимен

преди 3 години

2 години? Български модел. А колко ще струва? Милиард?