26

Борко

преди 3 години

Всеки ден се возя в градския. В наземния транспорт е ад. Влизат клошари и римляни, вмирисват и омазват всичко, нормалните хора това ги отказва да си взимат превозен документ. Мен не ме събарят 50 лв. за карта.,но заслужава ли си да плащам за тази гнус, след като 80 процента я получават безплатно???

25

Вуйчо Ваньо

преди 3 години

В целия ни квартал не се продават билети!Шофьорите не продават!Значи да си взема такси до най-близката будка, оттам билет и вече в рейса нали?!?Е няма как да стане.В Бургас тоя проблем е решен отдавна- във всеки рейс има контрольор(по скоро продавач) от който си взимаш билет.Повярвайте ми - заплата му се избива в пъти.Там си знаеш,че ако нямаш пари - не се возиш.Просто е, ама СО пести от заплати, а после олеле майко няма пари в касата.

24

онзи там

преди 3 години

София да копира бургаския пример. В Бургас от 15 години насам гратисчии НЯМА. Във всеки автобус има кондуктор, който проверява картите на качващите се пътници или продава билети по 1.50 лв. Преди да се въведе тази система, градският транспорт в Бургас е работил на тежка загуба. След въвеждането на кондукторите само за няколко години излязоха на печалба и изплатиха дълговете си. Но, нали Бургас е "селска провинция", не е като "богоизбраната Столица"! Селска работа...

23

Гаро

преди 3 години

Айде идете вие да контролирате привилигерованите роми та да ви видим!?

22

Анонимен

преди 3 години

А всички, които плащаме билет, авно покриваме разходите на тумбите циг.а ни, които контролите подминават, сякаш са невидими.

21

Анонимен

преди 3 години

Да влезе госпожа Фандъкова в трамвай 22 или 10. И лично да извърши проверка за превозен документ. Забележка, да си вземе противогаз, че мирише на избиратели хахаха

20

Анонимен

преди 3 години

Логично е, че като може без билет хората ще се възползват. Подобията на хора от факултета няма да коментирам, в долните коментари е казано достатъчно.

19

Док

преди 3 години

OMG!!! 1.5 млн за заплати, а събрали по-малко от половината!Има много по-ефективни начини да се съберат парите. В Англия например, пътника се качва и слиза през една единствена врата. Има машина за продажба на билети при шофьора. Пускаш кеш(монети, банкноти) и ти издава билет. Може и с карта. Купува се от централна автогара. Ако не платиш, автобуса не тръгва. Просто като фасул, както се казва. Пита се, защо там може, тук не?!

18

Снежан

преди 3 години

Какой туй билет? Мене няколко пъти са ме питали някакви бели лелки дали имам и аз дигам рамене. Питат за лична карта, пак дигам рамене, тя мойта е оставена при Васил за гаранция че имам да му плащам 3 шишета водка. И лелите отминават. Искам да се оплача че в трамваите и афтобусите е много стодено и парното не работи. В метрото не влизам щото там има някакви машини дет се ръга нещо за да се отвори вратата.

17

Анонимен

преди 3 години

преди време беше писано за една жена, която я бяха ритали защото е направила забележка за пушене вътре в автобуса. Никой от пътуващите не я беше защитил, а полвината коментиращи застанаха зад нападателя. За какво повече да си говорим?

16

В София

преди 3 години

градския транспорт изпълнява социална функция. В него се возят най-вече пенсионери с карти по 8 лв или по-малко, ако са инвалиди, ученици и студенти с карти по 20 лв и електорат, който не е чувал, че в транспорта се пътува с карта или билет. Тук там има някой случайно попаднал, който се дупчи билетче обикновено, защото за едни път возене не си заслужава да те хванат гратис. Вместо да се дават пари за системи и контроли направете го безплатен и да приключваме. Само метрото платено къкто сега.

15

Анонимен

преди 3 години

Когато свалите от транспорта гласоподавателите, които изобщо не знаят какво е билет или карта, мръсни и ***, никога със маски, тогава и аз бих се замислил над идеята да си закупя карта

14

Инженер

преди 3 години

Предполагам, че се събират много повече пари от глоби, но не се отчитат. Така парите не отиват в общината, а остават в ЦГМ и се крадат.

13

естествено

преди 3 години

Ами след като явно почти официално едни особени "гласоподаватели на гепп" са освободени от плащане на ВСИЧКО и най-вече от билет, резултата е повече от закономерен! Нека се поразходят кметицата и цялото ръководство на София и градски транспорт с трамваи 10, 22,20, 8 в направление гетата и всичко ще им стане ясно! Никакви маски, чалга по телефоните, крясъци, мръсотия, хранене в трамвая.....абе Българската индия! Ако искаха, както в Истамбул, се качваш в трамвая като в метро-и няма гратис!

12

В грешка сте

преди 3 години

80 процента са без карта и билет. Давам номера на трамваи - 11, 5,7,10, 8, 20, 22. В метрото всичко е ок, там се плаща, единствено малчуганите прескачат стъклените решетки. Апропо, и индианци в метрото няма. Защо ли?

11

Мнение

преди 3 години

В белият свят се качваш само от първа врата, чекираш се с пластиката под контрола на шофьора и се возиш.Зареждаш пари в нея от дебитната/кредитната карта с 2 клика. Толкова ли е трудно?Само в изостаналите бананови републики ползват билетчета (които гордо наричат превозен документ) и контроли. Смешно е през 2021 година да си губиш времето да купуваш хартиени билетчета.

10

Анонимен

преди 3 години

Те контрольорите си личат по облеклото и баджа. Хората като видят на спирката такива, директно слизат и хващат следващия автобус. *** изобщо пък не слизат, тях не ги проверяват изобщо, за да няма притеснения.

9

Митьо

преди 3 години

Защо трябва да си купувам билет? Плащам 1000 лв. данъци годишно, сгради, смет, МПС. Насреща получавам мръсотия, дупки по улиците и толериране на избирателите от Факултета.

8

Айти

преди 3 години

Само в метрото е трудно да се возиш без билет. В наземния транспорт няма проблем. Когато си купя билет и влезе контрола в тролея се чувствам прецакан. Ми то само двама трима имаме. Разбира се другите никой не глобява, просто слизат и хващат следващия транспорт след 2 минути.

7

Еньо

преди 3 години

Елате в автобус 204. 90 процента сме без карта и билет. Направете цените нормални и повече хора ще купуват. Да не коментирам примера на нашите съграждани от гетата, които са галеници на Фандъкова и за тях е изначално простено да се возят гратис.