36

Анонимен

преди 3 години

Европа е гладна за китайски стоки.Ще стават революции, работническата класа пак ще хване знамената да сваля буржоазията без евтина храна и евтини китайски стоки.

35

АнонимеН

преди 3 години

До Али бабаВСЕ НЯКЪДЕ ДА ДУ-ПЕТО ИМА КЪДЕ ДА СЕ ВЪРЖЕ ТОЗИ КОРАБ!!АКО НЯМА , ЗНАЧИ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ Е БИЛ ПЪЛЕН НЕКАДЪРНИК!

34

Анонимен

преди 3 години

"абие заяви, че дневно се губят между 13 и 14 милиона долара приходи,"ТОва е само за едно компания. За всички, вероятно се губят толкова на час.

33

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 36Много филми гледаш.

32

Анонимен

преди 3 години

До 11: Съвсем правилно. Затова му викат още Марлборо канал. Отиваха по един мастербокс и то трябва да е непременно Марлборо. Но може би вече са се променили нещата.

31

Анонимен

преди 3 години

Добре са го измислили, с едно нищо и никакво танкерче шантажират цяла Европа.

30

Анонимен

преди 3 години

До Али баба"Големи загуби,но в края на краищата,някой ще стане още по-богат!!"Кой, точно?

29

Анонимен

преди 3 години

До Емиии"Така е, като милиардерите не мислят за ВТОРИ канал, ами инвестират в Марс!!!!"Не че нещо, ама един от тези милионери няма учаситве в корабоплаването, макар някои от тях да са зависими. А втори канал не е нужен. За повече от век се оправяме с един. Каквото и да е това, ще се реши скоро и няма да се повтори.

28

Анонимен

преди 3 години

"Ти ако беше, вече да си решил проблема, нали? А тея се мотат. Негоддници."Да, точно така. За съжалене, нещата са прекалено объркани и конторла е фрагменитран. Аз ако бях, щях да докарам 30 000 от мести негодници, да демонтират кораба на ръка. Загубите, коти се случват за всеки час, в който това нещо е там, оправдават средставта.

27

ПроСоТо

преди 3 години

До Анонимен15както предполагам знаеш,водата почти не оказва съпротивление на движещите се по повърхността й тела.За това ,а и заради факта,че не е нужна никаква поддръжка,водния транспорт е най-евтин.Така че тия хиляди тонове НЯМА да се УСКОРЯВАТ,за да са необходими някакви свръхусилия...тук-там мернах мнения,които съм склонен да приема:-Просто лукавите удариха джакпота с тоя инцидент.Сега ще съдират кожи..Колкото по-дълго,толкова по-добре..

26

Ленчето

преди 3 години

До ПопайПриятел, кога се връщаш наобратно?В някой от тези контейнери има стока за мене - един сутиен и едни прашки от алиекспрес.Ако може като се връщаш да ми ги донесеш.Ще дойда да те чакам на летището.

25

Анонимен

преди 3 години

До евреиския заговорАйде пак ... Остави на страна, че половината инвеститори и банкери в ЕС са от еврейски произход.

24

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 27"Спът", на кахагонови лега, с пухени завивки от сатен, защото са изяли дебелите пачки.

23

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 8Ами те повечето са преценели, че ако тръгнат да минават то там, може да заседнат за семица, две, три ... не си струва риска. Едно заксъняло, дори изтървано карго е огромен проблем, но заседнал кораб си е смрътна присъда за всичко, което не е с голяма флотилия.

22

Анонимен

преди 3 години

Ами като са го претоварили ,нали има служби и капитан къде спът

21

Бойко Борисов

преди 3 години

Дайте ми да го тоя Суецки канал да го асфалтирам и решавам кардинално проблема ,няма да закъсват корабите

20

Попай

преди 3 години

До 27Ти гледай Моисей и теб на не прекара,че арабски жезъл...ще ти запоти чалмата..

19

Анонимен

преди 3 години

До ПопайДа дирят Мойсей според причтата той е прекарал бягащите евреи през отдръпналото се море и сигурно има още фокуси в ръкава.

18

Попай

преди 3 години

Давайте акъли,че след 2 часа пристигам в Суец. Ще предам съветите ви на шефовете,белким мръднат заседналия кораб.

17

У

преди 3 години

Покрай този канал е по-голямата част от населението на Египет и има хора, дето цял живот са работили там. Работата на електричаря е да дойде с една лампа с удължител и да я наглежда, дали свети. На някой кораби има постоянно монтирани суецки светлини, но това влияе на таксите им, защото на този работата му отпада. Всичко са измислили за да печелят. А и този кораб още стой там, защото накрая някой ще плаща сметката