Европа е гладна за китайски стоки.Ще стават революции, работническата класа пак ще хване знамената да сваля буржоазията без евтина храна и евтини китайски стоки.
До Али бабаВСЕ НЯКЪДЕ ДА ДУ-ПЕТО ИМА КЪДЕ ДА СЕ ВЪРЖЕ ТОЗИ КОРАБ!!АКО НЯМА , ЗНАЧИ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ Е БИЛ ПЪЛЕН НЕКАДЪРНИК!
"абие заяви, че дневно се губят между 13 и 14 милиона долара приходи,"ТОва е само за едно компания. За всички, вероятно се губят толкова на час.
До 11: Съвсем правилно. Затова му викат още Марлборо канал. Отиваха по един мастербокс и то трябва да е непременно Марлборо. Но може би вече са се променили нещата.
До Емиии"Така е, като милиардерите не мислят за ВТОРИ канал, ами инвестират в Марс!!!!"Не че нещо, ама един от тези милионери няма учаситве в корабоплаването, макар някои от тях да са зависими. А втори канал не е нужен. За повече от век се оправяме с един. Каквото и да е това, ще се реши скоро и няма да се повтори.
"Ти ако беше, вече да си решил проблема, нали? А тея се мотат. Негоддници."Да, точно така. За съжалене, нещата са прекалено объркани и конторла е фрагменитран. Аз ако бях, щях да докарам 30 000 от мести негодници, да демонтират кораба на ръка. Загубите, коти се случват за всеки час, в който това нещо е там, оправдават средставта.
До Анонимен15както предполагам знаеш,водата почти не оказва съпротивление на движещите се по повърхността й тела.За това ,а и заради факта,че не е нужна никаква поддръжка,водния транспорт е най-евтин.Така че тия хиляди тонове НЯМА да се УСКОРЯВАТ,за да са необходими някакви свръхусилия...тук-там мернах мнения,които съм склонен да приема:-Просто лукавите удариха джакпота с тоя инцидент.Сега ще съдират кожи..Колкото по-дълго,толкова по-добре..
До ПопайПриятел, кога се връщаш наобратно?В някой от тези контейнери има стока за мене - един сутиен и едни прашки от алиекспрес.Ако може като се връщаш да ми ги донесеш.Ще дойда да те чакам на летището.
До евреиския заговорАйде пак ... Остави на страна, че половината инвеститори и банкери в ЕС са от еврейски произход.
До Анонимен 27"Спът", на кахагонови лега, с пухени завивки от сатен, защото са изяли дебелите пачки.
До Анонимен 8Ами те повечето са преценели, че ако тръгнат да минават то там, може да заседнат за семица, две, три ... не си струва риска. Едно заксъняло, дори изтървано карго е огромен проблем, но заседнал кораб си е смрътна присъда за всичко, което не е с голяма флотилия.
Дайте ми да го тоя Суецки канал да го асфалтирам и решавам кардинално проблема ,няма да закъсват корабите
До ПопайДа дирят Мойсей според причтата той е прекарал бягащите евреи през отдръпналото се море и сигурно има още фокуси в ръкава.
Давайте акъли,че след 2 часа пристигам в Суец. Ще предам съветите ви на шефовете,белким мръднат заседналия кораб.
Покрай този канал е по-голямата част от населението на Египет и има хора, дето цял живот са работили там. Работата на електричаря е да дойде с една лампа с удължител и да я наглежда, дали свети. На някой кораби има постоянно монтирани суецки светлини, но това влияе на таксите им, защото на този работата му отпада. Всичко са измислили за да печелят. А и този кораб още стой там, защото накрая някой ще плаща сметката
Близо 370 кораба на опашка край Суецкия канал