70

Анонимен

преди 3 години

Каквото и да си говорим, онези коли от преди 1989 година бяха евтини и евтини за експлоатация. Горивото беше евтино и чак към края на 80-те поскъпна, а имахме пари, защото останалото беше евтино - храни, лекарства, дрехи, обувки и т.н., безплатно образование и здравеопазване и т.н. Тогава никой не се замисляше, че пътуването с кола струва пари, пари имахме.

69

Bad Company

преди 3 години

До До 104 Bad CompanyАз това съм го правил, не дрънкай глупости. И всичко това се купуваше с връзки:)

68

До 104 Bad Company

преди 3 години

Описваш Опел, а не Лада.Никой от познатите ми с Лада не е правил това, което пишеш в такива срокове и при такива километри. Грубо казано нямаха грижа, ремонти се правеха много по-рядко, отколкото при сегашните автомобили.

67

Анонимен

преди 3 години

Хубава колица си беше ладата за онова време. Сега колите в цял свят са други и не се прави сравнение на сегашната техника с техника от преди десетки години, вкл. автомобилите.

66

Bad Company

преди 3 години

Купуваш си нова Жигула от магазина:Ден първи - килваш я на една страна и мажеш обилно с "Антикор" с тайничката надежда да я спасиш от корозиятаДо 10 000 км. -смяна шарнири и спукан преден мостна всеки 30 000 км -разпределителен вал с кожух и кобилициНа 80-90 000 км. Основен ремонт. Шлайф на блока и бутала и сегменти "първи ремонт"След 6-7 години подкалниците са тотално изгнили и колата започва да се "разчеква". Вади се мотора и се сменя всичко от стъклото напред. Следва пребоядисване :)

65

Анонимен

преди 3 години

Не знам защо, но паркирането в Лада ми беше много по-лесно, отколкото с колите след 1989 година, които съм карал - Фолксваген, Тойота, Хонда, Пежо и Рено.

64

Анонимен

преди 3 години

"След което всеки един детайл е преработен или модифициран, като единствените оригинални неща са отворите на парното."Само че арматурното табло е от ВАЗ 2103 "четириочката".

63

Анонимен

преди 3 години

Моделът на Фиат си беше хубав, но имаше два кусура - не беше пригоден за студовете в Сибир и идващи от Сибир и Арктика и второ, можеше да е с по-евтини декоративни елементи. Затова на практика Ладата беше по-добра от оригинала Фиат 124 за пътищата и студовете на Изток.

62

Калеко Алеко

преди 3 години

До Минало незабравимо ... Виждам че още си потопен в Незабравимито си минало, стой си там щом ти харесва, намери си и някоя ладочка от онова време, все още се срещат в дворовете на старите кримки, стегни си я доколкото можеш и си я карай с кеф ... !!!

61

Анонимен

преди 3 години

Един комшия си купи една от първите жигулита в България някъде в края на 70-те години и през 2009 година още я караше, а той караше много. Това, което знам е, че тогава казваше, че колата е на над 30 години. Ремонти рядко правеше, по-рядко, отколкото сега се правят за същите неща по колите.

60

Анонимен

преди 3 години

Жигулито и москвича бяха антиавтомобили.

59

Анонимен

преди 3 години

един в наше село беше набарал една жигулка с оригиналния двигател от фиат - много вървеше мръшата.

58

1

преди 3 години

Има версия, че на руснаките са предлагали модел на Алфа, но те се уплашили, че не могат да го направят. Руска кола не ми я хвали, карал съм всичко, 49 набор съм. Руснакът един болт на кола или камион не е завил без да го открадне от запада. И японците са имитирали западни коли на Шеви и Форд, но са ги правили бързаци, елегантни и здрави, конкурентни. Но те са друго, соца си е соц, безвремие и застой. Преди малко гледах за тол система в Англия, почнали от каруци, коне и овце. Ний още се подп....

57

Заключение от проби

преди 3 години

Познайте "нецензурната" дума.Егати.

56

Минало незабравимо

преди 3 години

До Калеко АлекоВиж сега, съди си за миналото по филмите и лъжите на тоя и оня, но аз онова рвме съм го изживял и знам кое как беше. Много кусури имаше, но имаше и много хубави неща. Колкото до западните автомобили по онова време в България, знам два начина обикновените хора да се сдобият с такива. С валута от Кореком, примерно това го правеха шофьорите на тирове и втория начин беше, ако са работили някъде извън соц.държавите и са си купили колата там. Това не са неведоми пътища и не са ретро.

55

Проба 2

преди 3 години

Булгаррено.

54

Проба 2

преди 3 години

Булгаррено.

53

Проба 2

преди 3 години

Булгаррено.

52

Проба

преди 3 години

*** Рено.

51

Анонимен

преди 3 години

Чичо ми си купи 120L и му казаха че или ще чака няколко месеца или да вземе една с едно напукано стъкло , обещанието бе че смяната ще е много по-бърза и така след 3 месеца се обзаведе с кола.99616