Решението не е да се преасфалтира. Решението да се отворят фугите между отделните секции и да се монтират въпросните профили за дилатационна фуга. Те са такива, че не е нужно да се асфалтира върху тях. Може и да се виждат, стига да са на нивото на горната повърхност (асфалта) а не като минаваш с колата и все едно през ЖП прелез. Но това за да се направи - не трябва да има движение. Не става със "Затваряме едното платно, после го пускаме и затваряме другото". Затваря се цялото съоръжение.
До Оффффф!Грешка. Не са гумени уплътнения, кой те е излъгал че слагат гумени уплътнения???? Слагат се профили за дилатационни фуги. Това са подвижни две части, сързани една с друга. И когато трябва - движат се една срещу друга, без да се нарушава целостта на двете отделни части, свързани с профил за дилатационна фуга. Когато я няма тази фуга и профила към нея - получават се пукнатини. Отваря се, но не се затваря - пукнатина. И да асфалтираш - пак ще се пукне.
Що ли? Щото я няма дилатационната фуга. За тва се появиха пукнатините. И да асфалтират, пак ще се появят пукнатините. Това е съоръжение, което се движи. Вие не виждате изместването, но го има. И когато се получи - появяват се пукнатини. Дилатационна фуга трябва да има между отделните части. Ама така наречените инженерчета, дето го правиха - те не знаят какво е Дилатационна фуга. За какво се използва и кога. Асфалтирайте, догодина пак. И после пак и пак и пак... и така до безкрай ще асфалтирате.
когато стажанчета правят мост и не знаят достатъчно за това се получават такива недомислици.ама то нали не нитребваха инжинери а овчари. на овцете не им трябва мост за 22 милиона.
Като мине някой на червено или се престроява неправилно, как повишава риска от поява на пукнатини? Защо само тук всички бакии оправдавате с ниски или високи температури, или големи разлики между тях? Не се казва, че строителите са некадърни или ползват долнопробни материали.
За да не им се пука асфалтът, на фугите на мостовете слагат гимени уплътнения, а не ги асфалтират. Айде сега! Не за пръв път виждаме мост.А тази Русинова е "експерт по пътна безопасност", колкото съм и аз. Завършила е "публична администрация".
Абсолютни глупости! Знаем, че строителите на ГЕРБ са с произход мутренски банди от 90-те, които започвайки с квартални престъпления се издигнаха до ранг на национални престъпници, чиито технически р-л, строителен надзор, инвеститор, комисионер-рушветчия и надзирател с джипката е Буци, майстора на лай**ня*ия водопрвод във Варна. С такъв екип и мостове и виадукти могат да падат!
Човекът успокоява "изплашените хора", че ако моста падне, това няма да е заради пукнатината! Така че, по-спокойно!
Защо се появиха пукнатините на Лъвов мост?