15

Анонимен

преди 3 години

Решението не е да се преасфалтира. Решението да се отворят фугите между отделните секции и да се монтират въпросните профили за дилатационна фуга. Те са такива, че не е нужно да се асфалтира върху тях. Може и да се виждат, стига да са на нивото на горната повърхност (асфалта) а не като минаваш с колата и все едно през ЖП прелез. Но това за да се направи - не трябва да има движение. Не става със "Затваряме едното платно, после го пускаме и затваряме другото". Затваря се цялото съоръжение.

14

Анонимен

преди 3 години

До Оффффф!Грешка. Не са гумени уплътнения, кой те е излъгал че слагат гумени уплътнения???? Слагат се профили за дилатационни фуги. Това са подвижни две части, сързани една с друга. И когато трябва - движат се една срещу друга, без да се нарушава целостта на двете отделни части, свързани с профил за дилатационна фуга. Когато я няма тази фуга и профила към нея - получават се пукнатини. Отваря се, но не се затваря - пукнатина. И да асфалтираш - пак ще се пукне.

13

Анонимен

преди 3 години

Що ли? Щото я няма дилатационната фуга. За тва се появиха пукнатините. И да асфалтират, пак ще се появят пукнатините. Това е съоръжение, което се движи. Вие не виждате изместването, но го има. И когато се получи - появяват се пукнатини. Дилатационна фуга трябва да има между отделните части. Ама така наречените инженерчета, дето го правиха - те не знаят какво е Дилатационна фуга. За какво се използва и кога. Асфалтирайте, догодина пак. И после пак и пак и пак... и така до безкрай ще асфалтирате.

12

Анонимен

преди 3 години

когато стажанчета правят мост и не знаят достатъчно за това се получават такива недомислици.ама то нали не нитребваха инжинери а овчари. на овцете не им трябва мост за 22 милиона.

11

Анонимен

преди 3 години

22 милиона взе учителката по руски и занесе в Банкя.

10

К

преди 3 години

Както сърбите казват- българите имат хубави деца защото не са правили с ръце.

9

мак

преди 3 години

Като мине някой на червено или се престроява неправилно, как повишава риска от поява на пукнатини? Защо само тук всички бакии оправдавате с ниски или високи температури, или големи разлики между тях? Не се казва, че строителите са некадърни или ползват долнопробни материали.

8

Анонимен

преди 3 години

Проблемите на шопите не ни интересуват.Още повече,че кмета им не е местен жител.

7

Оффффф!

преди 3 години

За да не им се пука асфалтът, на фугите на мостовете слагат гимени уплътнения, а не ги асфалтират. Айде сега! Не за пръв път виждаме мост.А тази Русинова е "експерт по пътна безопасност", колкото съм и аз. Завършила е "публична администрация".

6

Ха-ха-ха...

преди 3 години

Абсолютни глупости! Знаем, че строителите на ГЕРБ са с произход мутренски банди от 90-те, които започвайки с квартални престъпления се издигнаха до ранг на национални престъпници, чиито технически р-л, строителен надзор, инвеститор, комисионер-рушветчия и надзирател с джипката е Буци, майстора на лай**ня*ия водопрвод във Варна. С такъв екип и мостове и виадукти могат да падат!

5

ЦъклЮ

преди 3 години

Накрая излезе че шофьорите виновни че се напукал асфалта.

4

Тато из Правец

преди 3 години

Тая българска природа!!! + - + -и мостът бум в реката!

3

Анонимен

преди 3 години

Дъжда отми 11 години постижения на Боко, само за 2 дни

2

Анонимен

преди 3 години

Човекът успокоява "изплашените хора", че ако моста падне, това няма да е заради пукнатината! Така че, по-спокойно!

1

Анонимен

преди 3 години

По медиите се създават фалшиви новини??? Не може да бъде!!!!