Много е лесно да се справят,слагате 20 кинта такса за влизане в центъра и готово. Ако си тарикат не ти е проблем влизаш!
Ако бях аз на мястото на този щеше да ме е срам да ми пишат името с архитект отпред.То първо класните български архитекти отдавна не са в България,а малцината останали да живеят тук и през ум не им минава да се захващат с държавни и обществени поръчки.То е видно състоянието на всичко обществено,проектирано през последните години.Бул." Тодор Александров" е строен(реконструиран, разширен)още в началото на 90-те години и по него няма дупка или неравност, а най старото метро под него не се наводнява
София не е проектирана за подобно нещо. На практика ще се откъснат цели квартали и няма да има алтернатива за придвижване. Градът нарочно е изграден по този начин, за да могат да бъдат държани масите под контрол в случай на бунтове. Не може да се придвижите от квартал в квартал без да се мине през центъра и основните пътни артерии.
Ама разбира се, развалете единственият функционален булевард в центъра на града. Предлагам и Цариградско да го понижите в еднолентов път. Какви са тия булеварди в града. Застройте всеки квадратен милиметър, за да може хората да си общуват още по-отблизо. Докато ходят всеки ден по козите пътеки между Люлин и Младост. Има да си хортуват, колкото си искат. Колко му е. Разсичал града. Тоя човек добре ли е? На Тодор Александров, за разлика от примерно на Ю.Дъга, има светофари на всяко кръстовище.
Нито един мегаполис не се самопрострелва в краката, превръщайки централни булеварди в пешеходни зони. Нелепо е само по себе си подобно предложение.
До 11Дубай е град на 35 години.За да станат многото платна трябва да се изкупи и събори половин София.Ти ли ще плащаш обезщетенията?Те може и да са калинки ама такива като тебе са 5 пъти по-глупави и от тях.
Големи проекти, голям патос. Такива идеи могат да се отнесат към всеки град, не само за София.
Трябва си нова Столица-например на 20 километра от София в полето Град с нови офис сгради,държавни учреждения и паркове плюс магазини с достъп чрез U -бан и магистрала другото ще си дойде от самосебе си!
Този *** да отиде в Дубай и да види колко платна имат улиците в центъра за да може хората бързо и безпроблемно да стигнат от т.А до т.Б. Ако колите се движат и не се бутат в задръстване е сто пъти по-добре, ама къде акъл в калинки.
Много помпозно звучи Визия за София, но е твърде късно. С това презастрояване и никаква мисъл, всичко се с съсипа. Улиците на София трябваше да се разширят, а не да се отрупват с постройки, които пречат за прочистването на въздуха. Всякакви изменяри от къде ли не участващи във властта и съсипването на града са за затвор.
"може би и от нова сграда на опера" е казал каза проф. Тодор Булев, председател на УС на Съюза на архитектите в България. Значи този вариклечко не знае, че София НЯМА сграда за опера изобщо. Сградата на БЗНС приютява Националната ни опера.
Еваси глупостите - благородна цел, общуване между хората. На такива мухлясали професори главата само това може да роди, понеже никой не ги търси за реални проекти.
Този архитект е от розовата фашистка НПО организацийка смучи София, представлявана от меката китка борис бонев!
Половината градове разорани от глупави ремонти, всичко пак се руши, пмагистралите и те, EK продължава да ни дава лоши оцнеки, външният дълг стана троен ... Ама всичко добре, видиш ли? 20000 парчета взли по-високи зпалати и айдееее ... оправи се благарийта.
Архитект: Центърът на София да се освободи от транзитно движение